1398/11/23

نصب اپلیکیشن! آیا روند نصب اپلیکیشن ها رو به رکود است؟

نصب اپلیکیشن

مدتی است که برخی بر این باورند که روند نصب اپلیکیشن رو به رکود است؛ ولی مطالعات صورت گرفته در این زمینه خلاف این موضوع را ثابت می‌کند. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، اعلام شده است که این حوزه در حال تغییر و تحول است.
به گزارش زومیت، و به نقل از بیزینس اینسایدر، پیش از این در برخی از منابع، خبر از پایان یافتن رونق اپلیکیشنهای موبایلی به گوش رسید و تعدادی بر این باور بودند که مرگ اپلیکیشنهای موبایلی نزدیک است.
در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد تحلیل بزرگ و جدید در این مورد بیشتر بدانید.
جان داوسون که یکی از تحلیل‌گران موسسه تحقیقاتی جک داو است، در یکی از مصاحبات خود اعلام کرد که بر خلاف بسیاری از بحثهای کنونی که خبر از مرگ اپلیکیشنهای موبایلی می‌دهند، اَپ‌ها آمده‌اند تا بمانند.
سرعت دانلود اپلیکیشنها در بازارهایی که به بلوغ رسیده‌اند به طور غیرقابل انکاری کاهش یافته است؛ اما این موضوع دلیل نمی‌شود که سناریو مرگ اپلیکیشنها بیان شود.
در طی تحقیقات اخیر، نرخ پرداخت به توسعه‌دهندگان در حال افزایش است. اَپل گزارش کرده که 50 میلیارد دلار در این زمینه به توسعه دهندگان پرداخت کرده است. این یعنی درآمد اَپ استور تقریبا به 70 میلیارد دلار رسیده است.
علاوه بر این، با وجود کاهش یافتن تعداد دانلودها، تعداد کاربران اَپ استور از زمان ایجاد این فروشگاه افزایش قابل چشم‌گیری داشته است. بنابراین به نظر نمی‌رسد دانلود اَپ‌ها و درآمدی که از اَپ استور بدست می‌آید به این زودیها به پایان رسد.
در نهایت باید گفت که حتی با وجود نوسانهایی که در محبوبیت اپلیکیشنهای موبایلی وجود دارد، اما این حوزه به طور دائم در حال تغییر و تحول است.
هم اکنون در پنج فروشگاه اپلیکیشن برتر جهان، بیش از 3 میلیون اَپ وجود دارد. ایجاد محصولاتی مناسب در زمان مناسب و برای مخاطبان خاص آن محصول، در چنین محیطی برای موفقیت هر اپلیکیشن ضروری است.

 

چگونه نصب اپلیکیشن را افزایش دهیم

 

 

چرا تعداد نصب اپلیکیشن مهم است؟


افزایش تعداد اپلیکیشن یکی از مهمترین چالشهای استارت آپها و کسب و کارهای مبتنی بر اپلیکیشنهای موبایلی است. فرق چندانی نمی‌کند که در حال حاضر چه تعداد نصب فعال بر روی اپلیکیشن خود دارید. چه اپلیکیشن خود را به تازگی در گوگل پلی ثبت کرده باشید و چه بیش از یک میلیون نصب فعال داشته باشید، افزایش نصب یکی از معیارهای مهمی است که برای پیشبرد اهداف کسب و کارتان سنجیده می‌شود. یکی از راه‌هایی که می توانید انجام دهید، تبلیغات افزایش نصب اپلیکیشن است.

  چرا تعداد نصب اپلیکیشن مهم است  



پس از آنکه یک اپلیکیشن موبایل تولید و آماده عرضه می‌گردد، گام اولیه و مهم آن نصب اپلیکیشن است. بدون تعارف می‌توان گفت بهترین اپلیکیشن با کاملترین و جذابترین محتوا، تا زمانی که در گوشی تلفن همراه کاربر نصب نگردد، بی‌ارزش و بی‌فایده است.
به همین دلیل دغدغه اصلی فعالان و دست اندر کاران حوزه تولید اپلیکیشن، میزان نصب و اجرای آن توسط کاربران است. برای افزایش نصب اَپلیکیشن برنامه‌ریزی و اجرای کمپینهای دقیق بازاریابی، خصوصا در بستر اینترنت و تلفن همراه مورد نیاز است.
در نتیجه برای راه‌اندازی اپلیکیشن باید همه جوانب را در نظر گرفت تا به موفقیت رسید. موارد ذکر شده از مهمترین مواردی هستند که بعد از راه‌اندازی اَپ باید به آن توجه کرد. با استفاده از تبلیغات در موبایل درصد نصب اپلیکیشن شما افزایش می‌یابد. تبلیغات نوتیفیکیشن و ارسال نوتیفیکیشن تبلیغاتی، شما را به میلیونها کاربر موبایل معرفی می‌کند.
برای افزایش نصب اپلیکیشن از طریق تبلیغات نوتیفیکیشن می‌توانید از خدمات تبلیغات نوتیفیکیشن بهره‎مند شوید.
 

 

مطالب مرتبط:

1398/11/23

برچسب ها:

نظرات کاربران

رضا

نصب اپلیکیشن! آیا روند نصب اپلیکیشن ها رو به رکود است؟ مطلب اموزنده و مفید

مریم

نصب اپلیکیشن! آیا روند نصب اپلیکیشن ها رو به رکود است؟ عالی است

مرمر

نصب اپلیکیشن... آیا روند نصب اپلیکیشن ها رو به رکود است؟ بسیار عالی و مفید

مرمر

نصب اپلیکیشن... آیا روند نصب اپلیکیشن ها رو به رکود است؟ پرفکت

رامتین

خیلی هم عالی

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی