1396/11/07

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام به هنگام فوروارد

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام، منظور این است که اگر کسی به طور مثال ویدیویی برای ما در تلگرام ارسال کند و ما بخواهیم آن را برای شخص دیگری ارسال کنیم، نام کسی که این ویدیو را برای ما ارسال کرده، همراه با این ویدیو برای شخصی که ارسال میکنیم، فرستاده می شود. برای اینکه بتوانیم یک پیام را بدون نام ارسال کننده آن برای اشخاص دیگری بفرستیم باید از روشهای زیر استفاده کنیم.

1.     استفاده از اپلیکیشن Plus  (اپلیکیشنی است همگام با منبع تلگرام که قابلیتهایی از این قبیل دارد)

2.     استفاده از اپلیکیشن تلگروم (تلگرام محلی- اپلیکیشنی همگام با تلگرام با قابلیتهای بیشتر که قابلیتها و ویژگیهای تلگروم را در  سایت تلگروم  به آدرس (telegroom-plus.com) می توانیم مشاهده کنیم.

و لینک دانلود مستقیم تلگروم  (mobodid.ir/app/Telegroom_web.apk)

3.     اگر از خود اپلیکیشن تلگرام می  خواهیم استفاده کنیم.دو ربات binam_bot@ و hazf_bot@ ربات های هستند که می‌توان بدین برای حذف نام فرستنده، از آن ها استفاده کرد. در ادامه این مقاله مراحل کار با این دو ربات به منظور حذف نام فرستنده پیام در تلگرام را توضیح می دهیم.

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات بینام

باید در تلگرام وارد ربات binam_bot@ شویم.( برای اینکار می توانیم این ربات را در قسمت جستجوی تلگرام وارد کنیم یا در یکی از گفتگوهای تلگرام خود آن را برای مخاطبی ارسال نماییم و سپس روی آن کلیک نماییم.)

  حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات بینام  

 

بعد از کلیک (ضربه) به binam_bot@ وارد آن شده و تصویر زیر را خواهیم داشت.

    حذف نام فرستنده پیام در تلگرام از طریق ربات بینام    

با لمس گزینه STARTبه ربات اجازه می دهیم تا فعالیت خود را آغاز کند. ربات بینام یک ربات ایرانی بوده و شامل راهنمای استفاده فارسی می‌شود. برخی نکاتی که برای استفاده درست از این ربات باید بدانیم شامل موارد زیر می‌شوند:

وظیفه اصلی ربات بینام در مخفی کردن هویت ارسال کننده پیام خلاصه می‌شود.

·        هر نوع پیام متنی، ویدیویی، عکس و حتی صوتی با حداکثر حجم 1.5 گیگابایت برای ربات بینام بوت قابل ارسال بوده و ربات مذکور توانایی حذف نام فرستنده از این پیام ها را دارد.

·        پیام مد نظر می‌تواند مستقیما توسط ما برای ربات ارسال شود یا از پیام دوستانمان برای ربات فروارد گردد.

      حذف نام فرستنده پیام در تلگرام از طریق binam_bot@      

حالا پیام مورد نظر که میخواهیم نام فرستنده آن حذف شود را برای ربات ارسال میکنیم. مشاهده میکنیم که ربات بینام سریعا نسخه بدون نام فرستنده پیام را ارائه می‌کند. پس به همین سادگی قادر به حذف نام فرستنده پیام در تلگرام هستیم. دقت داشته باشید که بعد از دریافت پیام بدون نام فرستنده از سوی ربات بینام می‌توان بر روی ریپلای کرد و متن دلخواه را به آن افزود تا به عنوان کپشن یا توضیحات ارسال شود.

       binam_bot@       

ربات بینام

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات حذف

باید در تلگرام وارد ربات hazf_bot@ شویم.( برای اینکار می توانیم این ربات را در قسمت جستجوی تلگرام وارد کنیم یا در یکی از گفتگوهای تلگرام خود آن را برای مخاطبی ارسال نماییم و سپس روی آن کلیک نماییم.)

         حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با ربات حذف         

 

بعد از کلیک (ضربه) به hazf_bot@ وارد آن شده و تصویر زیر را خواهیم داشت.

          حذف نام فرستنده پیام در تلگرام از طریق hazf_bot@          

 

گزینه START را لمس کرده تا ربات شروع به کار کند.

            حذف نام فرستنده پیام در تلگرام از طریق ربات حذف            

در  استفاده از این ربات به موارد زیر دقت شود:

·        ربات حذف بوت برای از بین بردن آثار و نشانه های پیام های فروارد شده کاربرد دارد و حتی می‌تواند کپشن پیام، نام کانال، نام شخص، سایر روبات‌ها، لینک جوین یا پیوستن به گروه ها و غیره را هم از پیام های مورد نظر حذف کند.

 

پیام مورد نظر را برای ربات فروارد میکنیم تا نام فرستنده از آن حذف شود. اگر بخواهیم علاوه بر نام نویسنده سایر موارد موجود در پیام هم حذف شوند باید به شرح زیر عمل کنید:

·        برای از بین بردن لینک ها از پیام، روی آن ریپلای کرده و یک نقطه (.) میگذاریم و پیام را برای ربات ارسال میکنیم. بدین ترتیب علاوه بر حذف نام فرستنده پیام تلگرام شاهد حذف لینک های آن هم خواهیم بود.

·        برای از بین بردن هشتگ ها (در صورت وجود) کافیست روی پیام ریپلای و این بار دو نقطه (..) را در پاسخ برای ربات ارسال می کنیم. بدین صورت علاوه بر حذف نام فرستنده پیام تلگرام و لینک های آن شاهد حذف هشتگ ها هم خواهیم بود.

·        برای از بین بردن تمام شکلک ها و اطلاعات اضافه هم باید روی پیام ریپلای کرده و سپس سه نقطه (…) را برای ربات ارسال نماییم. بدین صورت شکلک ها و سایر متعلقات پیام مورد نظر هم از آن حذف می‌شوند.

بنابراین حذف نام فرستنده پیام در تلگرام با استفاده از ربات حذف بوت هم به سادگی امکانپذیر خواهد بود.

 

 

مطالب مرتبط :

1396/11/07

نظرات کاربران

احمدرضا

سلام.دوست عزیزممنون ازساخت ربات.دستت دردنکنه.فقط اگه لینک ماروبه آخرپست فورواردی اضافه کنه خوبه....مرسی ازلطفتون

بهار راد

حذف نام فرستنده پیام در تلگرام به هنگام فوروارد عالی و مفید

مریم پورهمدانی

فکر میکردم حذف نام فرستنده پیام در تلگرام به هنگام فوروارد غیر ممکن باشه

ندا

حذف نام فرستنده پیام مفید بود

رضا

مطلب حذف نام فرستنده پیام در تلگرام به هنگام فوروارد جالب بود

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی