تبلیغات در تلگرام

شماره تماس: 021-26291647

آی دی تلگرام: @mobodid_click

واتس اپ: 09307163074

ثبت سفارش

تبلیغات در تلگرام بنا به دستور کارگروه مصادیق محتوای مجرمانه ممنوع می‌باشد.

لازمه پیشرفت در هر کسب و کاری، تبلیغات و دیده شدن است، با توجه به پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت، استفاده از آن گسترده شده است. تعداد مخاطبین شبکه‌های اجتماعی روز به روز در حال افزایش است. بنابراین دنیای اینترنت به خصوص شبکه‌های اجتماعی، بستر مناسبی برای تبلیغات و دیده شدن است. تلگرام یکی از این بسترهای تبلیغات محسوب می‌شود. تلگرام با بیش از میلیونها کاربر فعال ایرانی یکی از قدرتمندترین و پربازدیدترین بسترهای تبلیغات موبایلی از نوع تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی با بازخورد بالا به حساب می‌آید. بنابراین تبلیغات در تلگرام، بستر و فرصت مناسبی برای دیده شدن و تبلیغات است.
برای تبلیغ در تلگرام می‌توانید هم در کانالهای تلگرام موبودید تبلیغ دهید و هم در کانالهای تلگرامی که با موبودید همکاری دارند.


تبلیغات تلگرام

موبودید آماده پذیرش تبلیغات گسترده در تلگرام است

لطفا برای اطلاع از تعرفه تبلیغات در تلگرام باشماره 021-26291647 تماس بگیرید

و یا از طریق صفحه ثبت نام و یا ورود اقدام کنید

انواع روشهای تبلیغات تلگرامی


تبلیغ در تلگرام با موبودید به روشهای زیر صورت می‌گیرد:

مزایای تبلیغ در تلگرام از طریق موبودید

استارت بسیار سریع تبلیغات

استارت بسیار سریع

ارزانترین قیمت تبلیغات در تلگرام

ارزان ترین قیمت

پشتبانی ۲۴ ساعته از مزایای تبلیغ در تلگرام

پشتیبانی 24 ساعته

بزرگترین جامعه کاربری با تبلیغات گسترده در تلگرام

بزرگترین جامعه کاربری

کاربران حرفه ای تلگرام

کاربران حرفه ای

سوالات متداول

موبودید اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که کانالهای تلگرامی بزرگی از ابتدا با موبودید همکاری دارند. بنابراین موبودید تبلیغ شما را در کانالهای تلگرامی پربازده و معتبر قرار می‌دهد.
موبودید نه تنها اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است بلکه روش تبلیغات کلیکی تلگرام نیز ابداع موبودید است.
تبلیغات تلگرامی در موبودید به ۳ روش صورت می‌گیرد: ۱. تبلیغات کلیکی تلگرام ۲. تبلیغات بازدیدی تلگرام ۳. تبلیغات ساعتی تلگرام یا تبلیغات تعرفه‌ای تلگرام
موبودید اولین و بزرگترین سایت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی در ایران است که کانالهای تلگرامی بزرگی از ابتدا با موبودید همکاری دارند. بنابراین تبلیغات گسترده تلگرامی برای موبودید کاملا امکانپذیر است.
موبودید نسبت به اعتبار و جایگاهی که دارد تعرفه قیمت مناسبی دارد. برای اطلاع از تعرفه قیمت تبلیغات در تلگرام با شماره 021-26291647 تماس بگیرید.