1397/01/27

ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام

ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام

ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام، یکی از ویژگیهای تلگرام 4.8.5 است. تا پیش از این، بعد از نصب تلگرام، زمانی که یک اموجی را در چت های تلگرام انتخاب می‌کردیم، فقط لیست استیکرهایی که در آرشیو استیکرهای اکانت ما موجود بودند در بالای آن نمایان می‌شد، یعنی فقط استیکرهایی پیشنهاد می شد و می توانستیم ارسال کنیم که پکیج آنها را به استیکرهای اکانت خود اضافه کرده بودیم، اما با آپدیت تلگرام 4.8.5علاوه بر استیکرهای خودمان لیستی از پرطرفدارترین و محبوبترین استیکرهای مرتبط با اموجی انتخابی را هم مشاهده خواهیم کرد. بدین صورت می‌توان خیلی سریع هر کدام از استیکرهایی که مورد نظر است را ارسال کنیم.

ویژگی جالب و کاربردی بعدی مربوط به استیکرها که در آپدیت تلگرام 4.8.5 ارائه شده است، امکان جستجوی استیکرها در منوی “استیکر های اخیر” است. بدین منظور یک فیلد جستجو در منوی “استیکر های اخیر” تلگرام ارائه شده که با تایپ موضوع و نام مورد نظر در آن فیلد می‌توان خیلی سریع به پکیج استیکرهای مرتبط خود دسترسی پیدا کرد و حتی با چند پیشنهاد پکیج استیکر جدید هم مواجه شد و در صورت تمایل پکیج های جدید را به لیست استیکرهای اکانت خود اضافه کرد.

تلگرام در آپدیت 4.8.5 ویژگیهای دیگری نیز اضافه کرده است. عبارتند از:

  • ویژگی گرفتن چند عکس پیاپی و ارسال همزمان آنها
  • ویژگی حالت شب خودکار برای  iOS
  • ویژگی کاهش مصرف باتری

در ادامه این مقاله موبودید به توضیح این ویژگیها نیز می پردازیم.

 

گرفتن چند عکس پیاپی و ارسال همزمان آنها

اگر در حال چت کردن با دوستی می خواستیم مثلا از اتاق خود عکس بگیریم و برای دوستمان بفرستیم. در نسخه های قبلی تلگرام برای انجام این کار لازم بود پروسه عکسبرداری و ارسال آن به هر تعدادی که نیاز داشتیم تکرار شود. یعنی برای ضبط و ارسال اولین عکس باید گزینه “ارسال فایل” را لمس و دوربین گوشی را فعال می‌کردیم، سپس عکس مورد نظر را گرفته و برای دوستمان ارسال می‌شد. بعد از آن باید دوباره همین مراحل را برای گرفتن و ارسال عکس های بعدی هم تکرار می‌کردیم! به بیان دیگر امکان گرفتن همزمان چند عکس و ارسال آن ها در قالب یک آلبوم وجود نداشت!اما آپدیت تلگرام ۴.۸.۵این قابلیت را برای کاربران ارائه کرده است. یعنی از این پس می‌توان بعد از انتخاب گزینه “ارسال فایل” و فعال کردن دوربین گوشی خود، هر تعداد عکس که می خواهیم گرفته و سپس تمام آنها را به یک باره برای مخاطب مورد نظر ارسال کنیم. بدین منظور یک آیکون “بعلاوه” بعد از ضبط هر عکس در گوشه سمت راست و پایین صفحه نمایان می‌شود که با لمس آن امکان ضبط عکس بعدی فراهم خواهد شد. بنابراین دیگر برای گرفتن و ارسال چند عکس در چت های تلگرام لازم نیست که پروسه ارسال فایل و انتخاب دوربین و غیره را هر بار طی کنیم.

  گرفتن چند عکس پیاپی در تلگرام و ارسال همزمان آنها  

حالت شب خودکار برای  iOS

پیش از این تلگرام قابلیتی را برای کاربران نسخه اندرویدی پیام رسان خود با نامAuto Night Mode معرفی کرده بود که نحوه بکارگیری آن را در مقاله "تغییر خودکار تم تلگرام به حالت شب" شرح دادیم. به موجب این ویژگی، تلگرام می‌تواند به صورت خودکار و متناسب با ساعات شبانه روز تم خود را تغییر دهد، مثلا در شب تم تلگرام تیره می‌شد و در روز تم آن روشن بود! حال این قابلیت(Auto Night Mode)   در اختیار کاربران نسخه آی او اسی تلگرام هم قرار گرفته و آن ها هم می‌توانند از امکان تغییر و تنظیم خودکار تم تلگرام لذت ببرند.

حالت شب خودکار برای  iOS

کاهش مصرف باتری

یکی دیگر از ویژگی های بسیار جالبی که با آپدیت تلگرام ۴.۸.۵ارائه شده است مربوط به بهینه سازی هرچه بیشتر مقدار مصرف باتری گوشی می‌شود. تلگرام در این رابطه جزئیات خیلی دقیقی را ارائه نکرده است اما اشاره داشته که آپدیت تلگرام ۴.۸.۵منجر می‌شود تا بتوانید با یک بار شارژ گوشی خود بیشتر از تلگرام استفاده کنید! به بیان دیگر تلگرام ۴.۸.۵ نسبت به نسخه های پیشین این پیام رسان پرطرفدار بهینه تر بوده و مصرف باتری کمتری دارد.

 

مطالب مرتبط :

1397/01/27

برچسب ها:

نظرات کاربران

بهار راد

ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام عالی

بهار راد

ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام خوب بود

zahra

خیلی وقت بود دنبال ارسال استیکرها بودم مرسی

مریم پورهمدانی

ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام جالب بود.

مرضیه

مطلب ارسال سریع استیکرهای محبوب در تلگرام خیلی کاربردی بود.

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی