1396/08/10

لایو استوری دو نفره در اینستاگرام

لایو استوری دو نفره در اینستاگرام

دو نفر از راه دور یک لایو استوری در اینستاگرام بسازید

اینستاگرام در 24 اکتبر در آپدیت جدیدش، امکان لایو استوری دو نفره را ایجاد کرد. اضافه کردن یکی از دوستانتان به لایو استوریتان بسیار ساده است. در این آموزش موبودید به آن می پردازیم.

صفحه هوم اینستاگرامتان را به سمت راست بکشید و وارد صفحه استوری شوید. گزینه لایو را انتخاب کنید.

وقتی که لایو را ایجاد کردید یک آیکن که به شکل دو صورت است، در پایین صفحه خواهید دید. به این آیکن دو صورته ضربه بزنید.

ایجاد لایو استوری

 

یک لیست ظاهر می شود که از بین آن میتوانید کسی را که میخواهید انخاب کنید. دقت کنید که فقط یک نفر را می توانید انتخاب کنید پس عاقلانه انتخاب کنید.

  اضافه کردن دوستتان به لایو استوری  

 

برای اینکه بتوانید دوستی را به لایو استوری اضافه کنید باید او در حال تماشای لایو استوری شما باشد. بعد از اینکه دوست مورد نظر را انتخاب کردید برای او اعلام برای ملحق شدن به لایو استوری می رود که می تواند درخواست را قبول یا رد کند.

اگر آن شخص درخواست را قبول کند، صفحه نمایش لایو استوری شما برای بینندگان شما به دو بخش تقسیم می شود و یک بخش به کسی که دعوت کرده اید اختصاص می یابد و بینندگان شما در دو قسمت مجزا هر دوی شما را خواهند دید. هر دو شما می توانید فیلترهای موجود در اینستاگرام را به لایو استوری خود اضافه کنید.

     تقسیم صفحه لایو استوری به دو بخش     

 

اگر خواستید کسی که دعوت کرده اید دیگر لایو نداشته باشد با زدن علامت ضربدر در گوشه قسمت مختص او به لایو استوری او پایان دهید.

بعد از پایان یافتن لایو استوری، استوری به مدت 24 ساعت باقی می ماند و دوستان شما می توانند آن را به صورت غیر لایو مشاهده کنند. اگر به هر دلیلی تمایل نداشتید که لایو استوری شما بماند می توانید بعد از تمام شدن لایو، آپشن 24 ساعت را خاموش کنید. یک دگمه Discardظاهر خواهد شد، به آن ضربه بزنید تا استوری باقی نماند.

این ویژگی که برای اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده است خیلی می تواند کاربردی باشد برای مثال برای گزارشگرهایی که می خواهند در مورد موضوعی خبر منتشر کنند با استفاده از این ویژگی برای مصاحبه با افراد به صورت کاملا زنده و آزاد برای عموم مردم جهت مشاهده ی آن.

البته این ویژگی جدید فقط برای انجام کارهای رسمی نیست بلکه می توان با استفاده از ذوق کاربران ویدیوهای جالبی را به اشتراک گذاشت و در فضا مجازی به محبوبیت رسید. برای مثال دو موزیسین میتوانند با انجام این لایو دو نفره و نواختن ساز های خود موسیقی دلنشینی را برای کاربران به اشتراک بگذارند.

 

 

مطالب مرتبط:

1396/08/29

نظرات کاربران

sara b

لایو دو نفره در اینستاگرام رو دوست داشتم خیلی

مریم پورهمدانی

لایو استوری دو نفره در اینستاگرام جالب بود.

رضا

لایو استوری دو نفره در اینستاگرام عالی

مرضیه

لایو استوری دو نفره در اینستاگرام بسیار جالب بود

بهار راد

لایو استوری دو نفره در اینستاگرام اخه دونفرررررررررررررررررررررررررررررررره

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی