1396/08/17

علت مشکل در فالو کردن صفحه (ها) اینستاگرام

علت مشکل در فالو کردن صفحه (ها) اینستاگرام

فالو کردن در شبکه های اجتماعی، یک عنصر مهم و کلیدی است. بنابراین در اینستاگرام نیز که یک شبکه اجتماعی است، ویژگی فالو کردن نقش مهمی دارد اما گاهی ما نمی توانیم یک صفحه را فالو کنیم و در واقع از یک عنصر مهم شبکه اجتماعی نمیتوانیم استفاده کنیم. دراین مقاله موبودید علتهای این مشکل و رفع آنها را بررسی می نماییم.

علتهای مشکل در فالو کردن صفحه(ها)  اینستاگرام و رفع آنها

§       مشکل Security Code 

اگر ما نمی توانیم هیچ صفحه ای را فالوو کنیم و برای ما صفحه سفیدی نمایش داده می شود در چنین مواقعی احتمال زیاد با مشکل Security Code روبرو هستیم. بدین معنی که شماره موبایل خود را وارد نکرده ایم و باید شماره را وارد کنیم تا تایید گردد. پس از اینکه شماره مان را وارد نمودیم از طریق پیامک یک کد برایمان ارسال می شود که باید در کادر مخصوص اینستاگرام آن را بنویسیم تا تایید شدن شماره مان به درستی انجام گردد.

§       سرعت پایین اینترنت

گاهی ممکن است سرعت اینترنت پایین باشد و همین موضوع مشکلاتی را برای ما در خصوصفالو کردن پدید آورد در چنین مواقعی باید کمی صبر کنیم تا صفحه به صورت کامل لود شود و در نهایت صفحه مورد نظرمان را فالو نماییم.

مشاهده صفحه خالی در اینستاگرام به علت سرعت پایین اینترنت

 

§       به حد مجاز رسیدن فالورهای اکانت شما

گاهی به دلیل رسیدن فالورهای ما به حد مجاز دیگر نمی توانیم صفحه ای را فالوو کنیم مثلا اگر کسی ما را فالو نکرده باشد ما حداکثر می توانیم فقط ۶۰۰نفر را فالو کنیم.

§       لایک و فالو بیش از حد در یک زمان

 گاهی اینستاگرام خودش افراد را محدود می کند به دلیل اینکه در زمان کوتاهی بیش از حد مجاز تصاویر یا صفحه ها رافالو می کنند.

 

موارد بالا برای زمانی است که ما نمی توانیم هیچ صفحه ای را فالو کنیم. اما اگر نتوانیم بعضی از صفحه ها را فالو کنیم، می تواند به این دلایل باشد:

§       بلاک شدن کاربر

 اگر شخصی ما را بلاک کرده باشد ما قادر نخواهیم بود که صفحه او را فالو کنیم و ما نمی توانیم پستهای او را مشاهده نماییم. (در صورتیکه تعداد پستهایش را می بینیم) مانند تصویر زیر:

    بلاک شدن در اینستاگرام    

 

§       فیلتر بودن صفحه شخص مورد نظر

 گاهی برخی از صفحه ها که بر خلاف قوانین عمل می کنند صفحه شان فیلتر می شود و ما قادر نخواهیم بود که آن را فالو نماییم.

 

 

مطالب مرتبط:

1396/08/29

نظرات کاربران

sara b

مشکل در فالوکردن صفحه در اینستاگرام بد نبود

مریم پورهمدانی

علت مشکل در فالو کردن صفحه (ها) اینستاگرام به درد بخور بود.

مرضیه

علت مشکل در فالو کردن صفحه (ها) اینستاگرام رو خیلی خوب توضیح دادین.

بهار راد

علت مشکل در فالو کردن صفحه (ها) اینستاگرام اره اره درسته

reza

علت مشکل در فالو کردن صفحه (ها) اینستاگرام

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی