1396/09/11

ارسال پست با قابلیت لایک در تلگرام

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام یکی از قابلیتهای تلگرام است که از طریق ربات Like  محقق می شود. در مقاله نظرسنجی تلگرام، آموزش دادیم که چگونه برای دریافت بازخورد و فیدبک از مخاطبانمان از نظرسنجی تلگرام استفاده کنیم. یکی دیگر از روشهای دریافت بازخورد از مخاطب در تلگرام استفاده از قابلیت لایک کردن پستها است. از آنجا که افراد زیادی از کانالهای تلگرام برای  تبلیغ برند خود استفاده می کنند، می توان با استفاده از قابلیت لایک کردن در تلگرام از میزان محبوبیت انواع محصولات و خدمات خود مطلع شد. حتی کانالهای آموزشی تلگرام نیز می توانن از میزان رضایتمندی کاربران از پستهای مختلف از طریق قابلیت لایک پست ارسال شده، آگاه شوند.

ویژگی ارسال پست با لایک و دیسلایک و سایر ایموجی ها در تلگرام از طریق ربات لایک تلگرام (Like-bot) صورت می گیرد.

چگونگی ارسال پست با قابلیت لایک کردن در تلگرام

1.     باید در تلگرام وارد ربات like@ شویم.( برای اینکار می توانیم این ربات را در قسمت جستجوی تلگرام وارد کنیم یا در یکی از گفتگوهای تلگرام خود آن را برای مخاطبی ارسال نماییم و سپس روی آن کلیک نماییم.)

ربات لایک تلگرام

بعد از کلیک (ضربه) به   Like@  وارد آن شده و تصویر زیر را خواهیم داشت.

 چگونگی ارسال پست با قابلیت لایک در تلگرام 

2.   بر روی گزینه Start  ضربه می زنیم

3. ربات لایک تلگرام، بلافاصله پاسخ می دهد و از ما می خواهد که پیام مدنظرمان را برای ارسال مشخص کنیم. این پیام می تواند متن، عکس، ویدیو، یا حتی یک استیکر باشد.

   پست با قابلیت لایک

 

    ربات like تلگرام    

 

4.  حالا ربات لایک از ما می خواهد  تا ایموجی‌های (شکلک) مورد نظرمان را وارد کنیم. ایموجی‌هایی که در این مرحله انتخاب می‌کنیم، در زیر پست ارسالی ما قرار می‌گیرند و سایر کاربران با ضربه به هر یک از آن‌ها می توانند در مورد پست ارسالی ما نظر بدهند. می‌توانیم ایموجی لایک، دیس‌لایک و سایر ایموجی‌هایی که تصور می‌کنیم با پست ارسالی مرتبط هستند را انتخاب کنیم. حداکثر 6 عدد ایموجی می توانیم ارسال کنیم. اگر نظرمان عوض شد و نخواستیم از پست همراه با ایموجی استفاده کنیم می توانیم به گزینه /Cancel که در پیامی که ربات برای ما فرستاده وجود دارد ضربه بزنیم. همه ایموجی های مدنظرمان را در یک مرحله و باهم انتخاب می کنیم و بعد می فرستیم (یک بار به دگمه ارسال تلگرام ضربه می زنیم)

     امکان قرار دادن ایموجی در کنار پست تلگرام     

5.  برای انتشار این پست باید به گزینه Publish ضربه بزنیم.

 

6.  سپس شخص، گروه و یا کانال تلگرام مورد نظر را که می خواهیم این پست را در آن قرار دهیم انتخاب می کنیم. (ما کانال تست موبودید را انتخاب کردیم)

 

7. با ظاهر شدن پست در بالای قسمت تایپ، بر روی آن ضربه می زنیم تا پست در گروه، کانال یا پنجره چت مخاطبی که انتخاب کرده ایم، ارسال شود.

         ارسال پست با قابلیت لایک در کانال تلگرام         

8. بعد از ارسال پست در کانال تلگرام، گروه و ... به شکل تصویر زیر خواهد بود. حالا هر کاربر تلگرام که این پست را ببیند می تواند با انتخاب یکی از ایموجیهایی که ما در پست قرار داده ایم نظر بدهد.

          پست لایک دار در تلگرام          

یک نمونه از پست با ویژگی لایک، دیسلایک و ایموجی ارسال شده در کانال تست موبودید.

 

 

مطالب مرتبط :

1396/09/12

نظرات کاربران

مریم پورهمدانی

ارسال پست با قابلیت لایک در تلگرام کاربردی و جذاب بود.

بهار راد

ارسال پست با قابلیت لایک در تلگرام عالی بود

ساناز

ارسال پست با قابلیت لایک بد نبود

رضا

ارسال پست با قابلیت لایک در تلگرام

مریم

ارسال پست با قابلیت لایک در تلگرام عالی است

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی