1396/11/14

دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام

دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام

دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام، یکی دیگر از تواناییهای تلگرام است که از طریق یک ربات تلگرام صورت می گیرد. ربات YouTube Downloader(utubebot@) به عنوان یک ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب است.

ربات YouTube Downloader ؛ ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب

 برای کار با ربات YouTube Downloader(ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب ) مراحل زیر را به ترتیب دنبال میکنیم:

·       ابتدا دستور فعال سازی ربات YouTube Downloaderرا در اکانت تلگرام خود صادر می کنیم. برای این کار می‌توان با تایپ عبارت utubebot@ در بخش جستجوی اپلیکیشن تلگرام ربات مورد نظر را یافت و یا عبارت utubebot@ در یک پنجره گفتگو تایپ کرده، بعد ارسال، بر روی آن ضربه می زنیم.

youtube-downloader

·       بعد از اینکه پنجره فعال سازی ربات در تلگرام‌ نمایان شد، گزینه Start  را لمس می کنیم (ضربه میزنیم) تا  ربات YouTube Downloader (ربات تلگرام برای دانلود از یوتیوب ) فعال شود.

دانلود از یوتیوب
 

·       حالا باید لینک ویدیوی یوتیوب مورد نظر را در پنجره گفتگوی خود با ربات YouTube Downloader  کپی کنیم و این لینک را برای آن ارسال نماییم. همچنین با تایپ عبارت vid@ هم می‌توان به طور مستقیم از طریق ربات مذکور نسبت به جستجوی ویدیوها در یوتیوب اقدام کرد.

  ربات دانلود از یوتیوب  

·       بعد از کپی کردن لینک ویدیو یا انتخاب ویدیوی مورد نظر، ربات YouTube Downloader  از ما درخواست می‌کند تا نوع فایل دانلودی مورد نظر را مشخص کنیم. می‌توان با انتخاب گزینه “فیلم” کل ویدیو را به همراه صدا دانلود کرد. همچنین با انتخاب گزینه “صوتی” هم می‌توان فقط صدای آن ویدیو را دانلود کرد.

·       در مرحله نهایی از ما خواسته می‌شود تا مشخص کنیم فایل دانلودی مورد نظر به چه صورت ارائه شود. اگر گزینه “فایل” را انتخاب کنیم، ویدیوی یوتیوب به صورت یک فایل برایمان ارسال می‌شود و اگر گزینه “لینک” را انتخاب کنیم، یک لینک دانلود اختصاصی برای آن ویدیو ایجاد خواهد شد و با کلیک بر روی آن قادر به دانلود ویدیو خواهیم بود.

    چگونگی دانلود از یوتیوب    

این مقاله ای بود در رابطه با چگونگی دانلود از یوتیوب، اگر به دنبال راهی برای دانلود کردن عکسها و تصاویر و استوری یک پروفایل در اینستاگرام هستید به مقاله "چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟" از موبودید مراجعه نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

1396/11/14

نظرات کاربران

بهار راد

دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام

مریم پورهمدانی

دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام به درد بخور بود.

مرضیه

دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام خیلی عالی بود.

ندا

دانلود از یوتیوب با تلگرام بد نبود

رضا

مطلب دانلود از یوتیوب با استفاده از تلگرام جالب بود

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی