1396/11/18

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام  ویژگی است که اینستاگرام اخیراارائه کرده است. البته این ویژگی در اینستاگرام با نام اختصاصیShow Activity Status   ارائه شده است.وقتی با اپلیکیشنهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی سر و کار داشته باشیم، حتما اصطلاح لست سین (Last Seen)  را می دانیم. لست سین (Last Seen)  در واقع قابلیتی است که به موجب آن آخرین زمان بازدید کاربر از اکانتش برای دیگر کاربران نمایش داده می‌شود.

مخفی کردن آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام 

قابلیت Show Activity Status یا لست سین در اینستاگرام به طور پیش فرض در اینستاگرام فعال است، اما خوشبختانه امکان غیر فعال کردن یا بهتر بگوییم مخفی کردن لست سین اینستاگرام وجود دارد. بدین منظور کافیست مراحل زیر را طی کنیم:

·        برنامه اینستاگرام را اجرا و وارد اکانت خود می شویم.

·        به بخش پروفایل (آیکون آدمک) مراجعه می کنیم.

·        در منوی تنظیمات ارائه شده (منوی سه خطی در گوشه بالای سمت راست صفحه، ضربه می زنیم) به سمت پایین حرکت کرده تا به گزینه Show Activity Statusبرسیم.

·        اسلایدر موجود در کنار این گزینه را غیر فعال می نماییم.

  instagram show activity status  

به همین سادگی نمایش آخرین بازدید اینستاگرام ما برای سایر کاربران پنهان می‌شود. باید بدانیم که پنهان کردن آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام هم مثل اپلیکیشن های دیگر همچون تلگرام یک اقدام دوطرفه است. یعنی اگر ما لست سین خود را در اینستاگرام غیر فعال یا مخفی کنیم، لست سین دیگران هم برایمان مخفی می‌شوند.

 

سوالی که در ذهن هر فرد ممکن است ایجاد شود این است که لست سین اینستاگرام دقیقا آخرین زمان بازدید کاربر را برای چه کسانی نمایش می دهد؟ خوشبختانه اینطور نیست که تمام کاربران اینستاگرام با ورود به اکانت ما قادر به دیدن آخرین زمان بازدید ما باشند. لست سین در اینستاگرام (Show Activity Status) بطوری است که در صورت فعال بودن در اکانت ما، آخرین زمان بازدید کاربر را فقط برای افراد زیر نشان می‌دهد:

·        تمام کاربرانی که ما آن ها را دنبال کرده باشیم یا به بیان دیگر فالویینگ های ما.

·        تمام کاربرانی که از طریق دایرکت به آن ها پیام داده باشیم.

 

بنابراین لست سین دراینستاگرام به گونه‌ای است که  فالوورهای ما قادر به دیدن آخرین زمان بازدید ما نخواهند بود. بلکه فقط افرادی که ما آنها را فالو کرده‌ایم یا از طریق دایرکت به آن ها پیام داده باشیم می‌توانند آخرین زمان بازدید ما را مشاهده کنند.

 

 

مطالب مرتبط:

1396/11/18

نظرات کاربران

reza

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام ok bod

آرزو بذرافشان

لست سین در اینستاگرام خوب بود

مریم پورهمدانی

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام جالب بود.

مرضیه

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام کاره جالبیه.

بهار راد

آخرین زمان بازدید یا لست سین در اینستاگرام ااااا چه باحال

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی