1396/12/07

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، یکی از ویژگیهای خوب اینستاگرام برای کسانی است که می خواهند مخاطبان اینستاگرام خود را به سمت سایت، اپلیکیشن یا کانال تلگرام خود هدایت کنند. در واقع روش مناسبی برای تبلیغات است. چون همانطور که می‌دانیم در اینستاگرام تنها اجازه قرار دادن یک لینک در متن بیو اینستاگرام را داریم. با این حال با قابلیت اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام، می توان مخاطبان را به وب‌سایت، اپلیکیشن یا کانال تلگرام خود هدایت کرد.

همانند بسیاری از ویژگی‌های تجاری در اینستاگرام، لینک‌های موجود در استوری نیز در ابتدا برای حساب‌های کاربری تایید شده (Verified)  آن دسته از اکانت‌هایی که تیک آبی دارندفعال شد. با این حال، در ماه مِی سال 2017، اینستاگرام این امکان را وسعت بخشید و در اختیار دیگر حساب‌های کاربری نیز قرار داد. لینک‌های قابل کلیک، هم اکنون برای حساب‌های کاربریِ تجاری(Business Accounts)    که حداقل دارای 10 هزار (10 k) فالوور هستند، در دسترس است.

همچنین، به نظر نمی‌رسد که محدودیت جغرافیایی خاصی در مورد لینک گذاشتن در استوری اینستاگرام وجود داشته باشد. از آنجایی که این مشخصۀ اینستاگرام در حال استفاده و مشهور شدن است، این امید وجود دارد که اینستاگرام آن را برای کاربرهای بیشتری فعال کند.

چگونگی اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام

برای استوری گذاشتن می توان از طریق اپلیکیشن اینستاگرام برای استوری خود عکس و ویدیو گرفت یا با بالا کشیدن صفحه‌ استوری از عکس‌هایی که در بیست‌وچهار ساعت گذشته گرفته‌ایم، استفاده کنیم.

پس از آنکه تصویر یا ویدیوی مورد نظر خود را تهیه کردیم، در بالای صفحه آیکون لینکی وجود دارد که باید آن را انتخاب کنیم.

لینک در استوری اینستاگرام

 

پس از ضربه زدن به آیکون لینک در بالای صفحه، صفحه  جدیدی بر روی صفحه‌ ما باز می‌شود. در این صفحه می‌توان آدرس صفحه مورد نظر خود را وارد کرد. آدرس کامل لینک مقصد را تایپ می کنیم و بعد روی گزینه‌ تائید سبزرنگ  در گوشی‌های اندرویدو یا انجام شد در iOS   کلیک می کنیم تا لینک ذخیره شود.

زمانی که موفق شدیم آدرس اینترنتی موردنظر را به استوری اینستاگرام متصل کنیم، آیکون زنجیره در بالای استوری‌مان نمایان می‌شود که نشان‌دهنده‌ این است که استوری حاوی یک لینک است. هر مشخصه‌ی موردنظر دیگری که می‌خواهیم مانند نوشته، استیکر و فیلتر را به استوری خود اضافه می کنیم و آن را همانند دیگر استوری‌ها با زدن Your story بارگذاری می کنیماین لینک برای مخاطبهای ما به صورت دگمه See more  (بیشتر ببینید) در پایین پست دیده می شود که باید بر آن ضربه بزنند.

   قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام   

 

و نکته این که اگرمی‌خواهیمتعداد بازدیدکنندگان بیشتری را به سمت آدرسی که در استوری وارد کرده ایم، هدایت کنیم، لازم است که در مورد آن با مخاطبان صحبت کنیم (Call to action). اضافه کردن لینک به استوری اینستاگرام به‌تنهایی دلیلی کافی برای کلیک کردن روی آن و رفتن به آدرس موردنظر نیست!باید با نوشتن مطلبی و یا گذاشتن ویدیویی در استوری، مخاطبان را تشویق کنیم که به See more(بیشتر ببینید) ضربه بزنند و وارد آن آدرس شوند.

 

 

مطالب مرتبط:

1396/12/07

نظرات کاربران

علی

سلام ممنون از آموزش خوبتون. در صفحه استوری من آیکون لینک وجود ندارد. علتش چیست؟

علی

سلام ممنون از آموزش خوبتون. در صفحه استوری من آیکون لینک وجود ندارد. علتش چیست؟

زهرا

سلام با اینکه بالای 30k فالور دارم و صفحه هم تجاریه اما باز آیکن لینک استواری نمیاد چه کنم؟ لطفا کمک کنید.

برنامه اینستاگرام خود را آپدیت نمایید.

رضا

سلام در صفحه استوری پیجم آیکون لینک وجود نداره!هفته پیش اینستاگرام رو آپدیت کردم.تعداد فالوورهام ۴ کا هستش.آیا محدودیت خاصی وجود داره؟چکار کنم فعال بشه تا لینک بزارم؟

My-Official.ir

با توجه به محدودیت گذاشتن فقط یک  لینک در اینستاگرام My Official ابزاری است که می توانید در آن یک صفحه شخصی برای خود بسازید و آدرس کانال ها،لینک های مهم و... خود را در آن قرار دهید فقط کافیست آدرس صفحه ساخته شده را در بیو پیج اینستاگرام خود بگذارید،بدین ترتیب دنبال کنندگان شما با وارد شدن به این صفحه به تمامی آدرس ها و لینک های شما در سایر شبکه های اجتماعی دسترسی دارند. https://My-Official.ir

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی