1398/12/22

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟

مشهور شدن در اینستاگرام

در دنیای امروزی مشهور شدن در فضای مجازی دغدغه تعداد زیادی از کاربران است. ما در این مقاله به اصول اولیه و روش صحیح معروف شدن در اینستاگرام می‌پردازیم. 

در گذشته، رسیدن به معروفیت و محبوبیت کار سخت و زمانبری بود. امروزه با گسترش فضای مجازی و اضافه شدن روزافزون کاربران به این محیط، این کار در زمان اندک و صرف کمترین هزینه میسر است. بر باور اکثر عموم، معروفیت و محبوبیت پلی برای دستیابی به آرزوها و بدست آوردن منزلت اجتماعی است. همچنین می‌توان نگاه درآمدزایی هم به این موضوع داشت.

در ادامه این مقاله از موبودید، ما از پایه و اساس از معروفیت در شبکه اجتماعی اینستاگرام و افزایش فروش در اینستاگرام که طرفداران زیادی دارد صحبت می‌کنیم.

 

المانهای مشهور شدن در اینستاگرام

مشهور شدن در اینستاگرام
 

۱. مشخص کردن موضوع و مخاطب خود

در قدم اول باید حوزه فعالیت خود را مشخص کنید. هدفمند پیش رفتن در گرفتن نتیجه مطلوب، بهترین شروع است. برای این منظور باید ببینید به چه موضوعی علاقه و مهارت بیشتری دارید. اگر در مورد این موضوع به نتیجه نرسیدید، می‌توانید در زمینه‌ای که علاقه به آموزش آن دارید فعالیت کنید.

برای معروف شدن در اینستاگرام و تبلیغات در اینستاگرام اگر حتی مهارتهای ساده‌ای مثل آشپزی دارید، می‌توانید از مهارت خود ویدیو درست کنید و به اشتراک بگذارید.

با بررسی و جمع‌آوری اطلاعات در رابطه با حوزه فعالیت ستارگان اینستاگرام می توانید از راه کارهایی که انجام داده‌اند الگو بگیرید. بهتر است سری به مقاله بزنید.

همچنین اگر فکر می‌کنید نحوه زندگی شما جالب و شنیدنی است، می توانید از این سوژه نیز استفاده کنید.

علاوه بر این اگر در زمینه‌ای توانایی کامل دارید، می‌توانید آن موضوع را آموزش دهید.

۲. تحقیق در مورد موضوع خود

در مورد حوزه فعالیت خود تحقیق کنید و به روز باشید. قطعا به جز شما کسانی هستند که حیطه فعالیتشان با شما مشترک باشد؛ پس بهتر است با کسب اطلاعات بیشتر و به روز ماندن، از آنها پیشی بگیرید و بهترین باشید.

۳. مدیریت حضور آنلاین

باید حضور آنلاین خود را مدیریت کنید. برای این کار در تمام شبکه‌های اجتماعی حساب کاربری داشته باشید و محتوای همه آنها را با هم هماهنگ کنید. برای معروفیت در اینستاگرام یک نام خاص که در ذهن می‌ماند انتخاب کنید و در همه پلتفرم‌ها ثبت نام کنید تا مخاطبان به راحتی به شما دسترسی داشته باشند. باید سعی کنید برند شخصی خودتان را ایجاد کنید.

سعی کنید محتوایی را انتخاب کنید که بتوانید از آن دفاع کنید و مبنی بر عقاید شما باشد. همچنین باید مدام صفحه خود را به روز کنید. با این کار می‌توانید افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام داشته باشید.

۴. آنالیز مخاطبین

در درجه اول باید در نظر بگیرید مخاطبان شما در چه رده سنی هستند و درصد جنسیت صفحه شما به چه صورت است. با آگاهی به این موضوع، حیطه تولید محتوای شما مشخص می‌شود و در نتیجه خروجی قابل چشم‌گیری اتفاق میفتد.

۵. افزایش کاربر

هر چقدر تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، شما شانس بیشتری برای دیده شدن دارید. سعی کنید کپشن مناسب بنویسید و حتما از هشتگهای مرتبط استفاده کنید. هشتگها کمک خواهند کرد تا مخاطبان جدید و بیشتری را جذب کنید. همچنین سعی کنید هشتگ مختص به خودتان را ایجاد کنید.

انتخاب موضوع جذابی که کسی تا کنون به آن نپرداخته است، باعث می‌شود شما حضور پررنگتری نسبت به دیگر کاربران داشته باشید. پس سعی کنید از یک موضوع نو و جذاب استفاده کنید.

افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام باعث می‌شود فروش بیشتری داشته باشید و بتوانید برای خود کسب درآمد کنید.

۶.  حفظ اصالت خود 

همیشه بین معروف شدن و معروف ماندن، پیوندی برقرار است. بعد از به محبوبیت رسیدن، باید کارهایی انجام داد که این روند ادامه‌دار باشد. در واقع مخاطبین شما انتظار دارند رفتار شما با آنچه منتشر می‌کنید مطابقت داشته باشد.

۷. حفظ ارتباط با مخاطبان

سعی کنید هر روز در اینستاگرام فعالیت داشته باشید. گذاشتن پست و استوری به صورت منظم (حداقل سه پست در روز) باعث می‌شود مخاطبان این حس را داشته باشند که مورد اهمیت واقع شده‌اند. با این کار، جدا از محبوبیت بین کاربران، می‌توانید سفارش تبلیغات بگیرید و در پی تجربیات خود، مشاوره رایگان تبلیغات اینستاگرامی بدهید. پس سعی کنید نظام مشخصی در تعداد انتشار محتوا در روز داشته باشید. همچنین پاسخگوی دایرکت و کامنتها نیز باشید.

سخن آخر

هر چند که اینترنت باعث تسریع بسیاری از کارها شده است و همه انتظار دارند هر کاری که با این موضوع مرتبط است در کمترین زمان انجام شود، ولی برای مشهور شدن و معروف شدن در اینستاگرام نباید انتظار داشته باشیم که یک شبه به محبوبیت برسیم. در آخر باید گفت با تولید محتوای مناسب و هدفمند، بسته به نیاز مخاطبان خود می‌توانید با سرعت بیشتری به هدف برسید.

 
 

1398/12/22

نظرات کاربران

رامتین

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ خیلی هم عالی

reza

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ کاربردی و مفید بود

rsk

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ کاربردی و مفید بود

مریم

چگونه در اینستاگرام مشهور شویم؟ عالی است

ساناز انصاری

مقاله چگونه در اینستاگرام مشهور شویم برای من مفید بود.

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی