1399/06/12

چگونه محدودیت تعداد کاراکتر در بیو اینستاگرام را دور بزنیم؟

بیو اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرکاربردترین پلتفرم‌های اجتماعی است که امکان برقراری ارتباط بین افراد مختلف را فراهم می‌کند. اما نباید فراموش کنیم که این شبکه اجتماعی محدودیت‌هایی را نیز برای کاربرانش وضع کرده است. یکی از محدودیت‌ها، این است که کاربران در قسمت بیو اینستاگرام، تنها اجازه دارند از ۱۵۰ کاراکتر استفاده کنند. این در حالی است که که برخی از افراد ممکن است بخواهند متن طولانی‌تری را در این بخش قرار دهند. 

محدودیت تعداد کاراکتر در بیو اینستاگرام یکی از مشکلاتی است که برند‌ها و پیج‌های بیزینسی هم با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. چرا که بسیار سخت است بتوان داستان یک کسب و کار عظیم را تنها در ۱۵۰ کاراکتر خلاصه کرد. در این مقاله موبودید سعی داریم تا نگاهی دقیق‌تر به این محدودیت داشته باشیم و ترفند‌هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آن، شما قادر خواهید بود که این محدودیت را پشت سر بگذارید.

 محدودیت تعداد کاراکتر در بیو اینستاگرام چیست؟

 محدودیت تعداد کاراکتر در بیو اینستاگرام چیست؟

تمام کاربران اینستاگرام اجازه دارند تا در بخش بیو پیجشان، توضیحاتی را قرار دهند. نکته اینجاست که کاربران تنها مجاز به استفاده از ۱۵۰ کاراکتر هستند. مفهوم کاراکتر، تنها به حرف محدود نشده و اعداد، نشانه‌ها و حتی ایموجی‌ها را نیز شامل می‌شود. 

استفاده از ایموجی، یک راه بسیار خوب برای جذاب کردن بیو اینستاگرام است. اما مشکل اینجاست که استفاده بیش از اندازه از آن‌ها، نه تنها ممکن است به اعتبار شما لطمه بزند، بلکه می‌تواند حواس کاربر را از پیام اصلی صفحه شما پرت کند. بیشتر ایموجی‌ها به اندازه ۲ کاراکتر فضا اشغال می‌کنند. اما ایموجی‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانند به اندازه ۳ کاراکتر فضا بگیرند. استفاده از ایموجی‌ها می‌تواند روش مناسبی برای نوشتن یک بیو اینستاگرام جذاب باشد. اما ما به دنبال پاسخ این سوال هستیم که چگونه می‌توان بیش از ۱۵۰ کاراکتر را در بیو اینستاگرام قرار داد؟

چگونه محدودیت بیو اینستاگرام را دور بزنیم؟

  چگونه محدودیت بیو اینستاگرام را دور بزنیم؟  

حقیقت این است که تاکنون، هیچ راه تایید شده‌ای برای قرار دادن بیش از ۱۵۰ کاراکتر در بیو اینستاگرام کشف نشده است. اما با استفاده از تکنیک‌هایی که در ادامه در خصوص آن‌ها صحبت خواهیم کرد، می‌توانید پیام خود را بسیار دقیق‌تر به کاربر منتقل کنید.

۱. اضافه کردن لینک به بیو اینستاگرام

اگر می‌خواهید تا مشتریان‌تان از طریق بیو اینستاگرام، بیشتر با شما و خدمات و محصولات برندتان آشنا شوند، بهتر است از یک لینک معرفی در بخش انتهایی بیو استفاده نمایید. این لینک‌ها معمولا مشتریان را به سوی صفحات About Us و یا our Story سوق می‌دهند. 

با استفاده از ابزارهایی مانند Linktree شما همچنین می‌توانید به کاربران‌تان این اجازه را بدهید که از بین چندین لینک مختلف، حق انتخاب داشته باشند.

۲. استفاده از پست‌ها برای اطلاع رسانی

     استفاده از پست‌ها برای اطلاع رسانی     

اینستاگرام کاربران خود را ملزم ساخته تا توضیحات بخش بیو را به ۱۵۰ کاراکتر محدود سازند. این در حالی است که شما می‌توانید تا ۲۲۰۰ کاراکتر را در کپشن پست‌های خود قرار دهید. به همین دلیل، پست‌ها در اینستاگرام بستر مناسبی هستند تا بتوان کاربر را از اتفاقات مختلف باخبر کرد. بسیاری از کسب و کارها در زمان راه‌اندازی کمپین تبلیغات در اینستاگرام، با استفاده از پست‌ها، توضیحات مخصوص کمپین را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و سپس از آن‌ها درخواست می‌کنند تا بر روی لینک موجود در بیو اینستاگرام کلیک کنند.

بسیاری از اینفلوئنسرها نیز به خاطر شرکت در کمپین‌های تبلیغاتی مختلف در طول زمان، مجبورند تا به صورت مداوم بیو اینستاگرام خود را تغییر دهند. در حالی که قرار دادن پست بر روی صفحه، علاوه بر اینکه میزان ریچ و ایمپرشن تبلیغات را بالا می‌برد، سرعت دسترسی کاربران به محتوای مورد نظر را افزایش خواهد داد.

۳. استفاده از هایلایت استوری

یکی دیگر از راه‌هایی که شما می‌توانید خیلی راحت‌تر پیام خود را به مخاطب منتقل کنید، استفاده از بخش هایلایت است. بخش هایلایت در واقع محل ذخیره استوری‌هایی است که شما قبلا در حساب کاربری خود منتشر کرده‌اید. اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که استوری‌های خود را به بخش‌های متنوعی تقسیم کرده تا کاربران راحت‌تر به چیزی که می‌خواهند دست پیدا کنند.

بخش هایلایت به صورت کاملا واضح در پایین بیو اینستاگرام قرار گرفته است. شما همچنین می‌توانید با استفاده از لینک‌های موجود در استوری، کاربران را به سمت صفحات بیشتری هدایت کنید. 

ابزارهای شمارش کاراکتر‌ها

        ابزارهای شمارش کاراکتر‌ها در بیو اینستاگرام        

با استفاده از ابزارهای شمارش کاراکتر، شما می‌توانید از استاندارد بودن متن بیو اینستاگرام خود اطمینان حاصل کنید. ابزارهای زیر به شما کمک خواهند کرد تا تعداد کاراکتر‌ها را مشخص نمایید.

وبسایت Lettecounter.com

نرم افزار charactercounter

وبسایت WordCounter.net

سخن آخر

بدون شک محدودیت ۱۵۰ کاراکتری بیو اینستاگرام، بسیاری از ادمین‌ها را با مشکل مواجه می‌سازد. اما در نظر داشته باشید که وجود ابزارهای گوناگون می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا با استفاده از روش‌هایی دیگر، پیام خود را به کاربر منتقل کنند. برقراری ارتباط نزدیک با مشتری و تلاش برای کسب اعتماد او، تنها زمانی امکانپذیر خواهد بود که شما بتوانید پیام خود را به شکل کامل به مشتریان خود نمایش دهید.

 

مطالب مرتبط:

 

1399/06/12

برچسب ها:

فرم نظر سنجی