1396/07/11

پیام ویدیویی و تلسکوپ در تلگرام

پیام ویدیویی و تلسکوپ در تلگرام

آپدیت 4.0 امروز شامل دو امکان مهم دیگر بر روی تلسکوپ و پیامهای ویدیویی تلگرام است. البته پرداخت برای رباتها و پلتفرم دید سریع (instant view) را نیز فراموش نکنید.

ما می دانیم شما سرعت و سادگی پیامهای صوتی در تلگرام را دوست دارید. از امروز شما همچنین می توانید پیامهای ویدیویی بفرستید، خیلی سریع.

پیام ویدیویی

برای فرستادن پیام ویدیویی، به پنجره چتی در تلگرام بروید و به آیکن میکروفن ضربه بزنید و به حالت دوربین تغییر دهید. حالا همه کاری که شما باید انجام دهید این است که به آیکن دوربین ضربه بزنید و آن را نگاه دارید و پیام ویدیویی ضبط کنید. وقتی انجام دادید، فقط دگمه ضبط را رها کنید تا پیام شما را بفرستد – و در یک چشم به هم زدن خواهد رسید.

پیامهای ویدیویی خیلی سریع است چون تلگرام آنها را فشرده می کند و ارسال می کند. به هر حال، اگر نگه داشتن دگمه ضبط، کار زیادی به نظر میرسد میتوانید دوربین را در حالت ضبط قفل کنید به وسیله کشیدن. در ضبط پیام صوتی نیز همینطور کار می کند (میتوانید بکشید و در آن حالت قفل شود)

پیامها به طور اتوماتیک دانلود میشوند و به طور پیش فرض اتوپلی ( autoplayed ) است (می توانید در تنظیمات آن را تغییر دهید)

وقتی پیام ویدیویی را تماشا میکنید میتوانید به راحتی چتهای دیگرتان را باز کنید – ویدیو در گوشه صفحه نمایش خواهد بود و به نمایش ادامه میدهد. می توانید آن را اطراف صفحه نمایش حرکت دهید و از هر قسمتی مکث (pause) دهید. جالب است؟ بیشتر هم وجود دارد:

تلسکوپ ملاقات (Meet Telescope)

بسیاری از مردم مشهور با طرفدارانشان از طریق کانالهای عمومی تلگرام در ارتباط هستند. پیامهای ویدیویی می تواند ارتباط آنها با طرفدارانشان را مستقیم و صمیمیتر کند. اما ما می خواهیم چیز دیگری هم اضافه کنیم.

ما در حال راه اندازی تلسکوپ (Telescope) هستیم (18 می 2017)، یک پلتفرم میزبانی ویدیوی اختصاصی برای کسانی که از ویدیوها برای ارتباط با مخاطبشان استفاده می کنند.

با تلسکوپ، پیامهای ویدیویی عمومی می تواند فراتر از محیط تلگرام برود. تلسکوپ، ویدیوهای خودپخشی که مدت زمانشان تا یک دقیقه است – با همان فرمتی که ما برای پیامهای ویدیویی تلگرام استفاده می کنیم. و بله، آنچه شما شنیده اید درست است، برای دیدن آن به اکانت تلگرام نیاز ندارید.

هر کانال عمومی درتلگرام حالا یک telesco.pe URL مانند telesco.pe/channel_name دارد، جایی که همه پیامهای ویدیویی آن برای همه وب گسترده جهانی و دنیای بزرگ موجود است.

هر زمان که شما پیام ویدیویی را در یک کانال عمومی پست کنید، آن در Telesco.pe هم آپلود می شود و یک URL عمومی آنجا خواهد داشت.

با تلسکوپ حتی کسانی که تلگرام ندارند می توانند پیامهای ویدیویی شما را ببینند و آنها را در توییتر یا فیسبوک به اشتراک بگذارند. در نتیجه، این محتوا، دیدنهای بیشتری تولید می کند. و چه کسی دیدنهای بیشتر را این روزها رد می کند؟

 

 

مطالب مرتبط :
 

1396/08/30

منبع: سایت تلگرام

نظرات کاربران

مریم پورهمدانی

پیام ویدیویی و تلسکوپ در تلگرام مفید بود.

بهار راد

پیام ویدیویی و تلسکوپ در تلگرام خوب

صبا

پیام ویدئویی و تلسکوپ بد نبود

رضا

پیام ویدیویی و تلسکوپ در تلگرام جالب بود

مرضیه

پیام ویدیویی و تلسکوپ در تلگرام عالی بود

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی