1399/08/12

روشهای کار در اینستاگرام و کسب درآمد با ۵۰۰ فالوور

کار در اینستاگرام

امروزه اینستاگرام تنها یک شبکه اجتماعی و وسیله‌ای برای برقراری ارتباط با دوستان و آشنایان نیست. بلکه کاربران، اینستاگرام را به عنوان یک پلتفرم جامع برای خرید و فروش اینترنتی، آموزش و ... می‌شناسند. به طبع با افزایش کاربران در این شبکه اجتماعی، موقعیت‌های شغلی فراوانی نیز در این حوزه به وجود آمده که برخی از فعالان را به درآمد‌های بسیار زیادی رسانده است. بدون شک شما هم حداقل یکبار به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی با چند کلیک ساده، میلیون‌های تومان پول به دست می‌آورند. به طور معمول، داشتن فالوورهای زیاد در یک حساب کاربری می‌تواند شانس فروش یک محصول یا سرویس را افزایش دهد. اما باید توجه کرد که تعداد فالوور تنها فاکتور تاثیر گذار در کسب درآمد از اینستاگرام نیست. در این مقاله موبودید به شما ثابت خواهیم کرد که چطور تنها با استفاده از یک صفحه با ۵۰۰ فالوور، شما می‌توانید یک درآمد چند میلیونی از اینستاگرام داشته باشید. به هر میزان که دانش شما در خصوص موضوعات مرتبط با اینستاگرام افزایش پیدا کند، به همان میزان کارهای بیشتری در این بستر برای شما وجود خواهد داشت.

حداقل تعداد فالوور برای شروع کار در اینستاگرام چقدر است؟ 

حداقل تعداد فالوور برای شروع کار در اینستاگرام چقدر است؟

بسیاری از افراد تصور می‌کنند برای رساندن یک صفحه به مرحله کسب درآمد، نیاز به تعداد زیادی فالوور دارند. اما نکته اینجاست که رسیدن به درآمد از طریق صفحه اینستاگرام، تنها به تعداد فالوور بستگی ندارد. به عبارت دیگر کسب درآمد از طریق کار در اینستاگرام به عوامل متنوعی مانند حوزه فعالیت، نوع محصولی که به فروش می‌رسد، کیفیت محتوا و نحوه تعامل با کاربران نیز مرتبط است. در نتیجه این موقعیت برای صفحاتی با کمتر از ۱۰۰۰ فالوور هم فراهم است تا از اینستاگرام کسب درآمد کنند.

به صورت کلی، با رعایت نکات مرتبط با بازاریابی دیجیتال و توجه ویژه به نیاز کاربر، این امکان وجود دارد تا صفحات کم مخاطب هم از اینستاگرام به درآمد برسند. پس اگر قصد انجام یک کار مرتبط با اینستاگرام را دارید، می‌توانید با انتخاب هر یک از گزینه‌های زیر، به هدف خود دست پیدا کنید.

گزینه‌های انجام کار در اینستاگرام

انتشار پست‌های تبلیغاتی

  انتشار پست‌های تبلیغاتی  

 

طی سالیان گذشته، تاثیر اینفلوئنسرها بر روی کاربران شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام به طرز چشمگیری افزایش یافته است. آمار نشان می‌دهد که ۹۲ درصد کاربران به حرف‌های اینفلوئنسرها اعتماد دارند و ۸۲ درصد افراد پیش از خرید یک محصول، به نظرات یک اینفلوئنسر در خصوص آن توجه می‌‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید فعالیت خود به عنوان یک میکرو اینفلوئنسر را حتی با صفحه شخصی خودتان شروع کرده و رفته رفته کاربران بیشتری جذب کنید. 

 

همکاری در فروش

    همکاری در فروش به عنوان کار در اینستاگرام    

هدف بسیاری از کسب و کارها از ورود به اینستاگرام، افزایش فروش محصولات و خدمات است. همین موضوع سبب شده تا مفهوم همکاری در فروش از طریق اینستاگرام شکل گرفته و گسترش پیدا کند. به عنوان مثال شما می‌توانید با راه اندازی یک فروشگاه آنلاین و تبلیغات از طریق اینستاگرام، محصول یا خدمات یک کسب و کار دیگر را به مشتریان فروخته و در عوض، کمیسیون فروش دریافت کنید.

فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی

       فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی      

اینستاگرام به دلیل کاربران فراوانی که در سرتاسر جهان دارد، یک بستر مناسب برای فروش محصولات و خدمات به مشتریان به شمار می‌آید. سازندگان این شبکه اجتماعی نیز همواره تلاش می‌کنند تا با اضافه کردن قابلیت‌های متنوع، کار فروش را برای کسب و کارها راحت‌تر سازند. 

به صورت کلی، این امکان برای تمام کاربران فراهم است تا با معرفی محصولات خود به کاربران فضای مجازی، شانس فروش و کسب درآمد داشته باشند. استفاده بهینه از ابزارهای مختلف اینستاگرام مانند استوری و لایو، می‌تواند مسیر شما برای فروش محصولات‌تان را هموار کرده و به کسب درآمد منجر شود.

ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام

         ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال در اینستاگرام        

یکی از کارهای پرطرفدار در اینستاگرام، فعالیت به عنوان ادمین صفحه است. کسب و کارها برای جذب مخاطبان جدید در شبکه‌‌های اجتماعی، نیازمند تولید محتوا، معرفی محصول و برقراری ارتباط با مشتریان و سایر همکاران‌شان هستند. از آن جایی که این کارها از حساسیت بالایی برخوردار است، در نتیجه نیاز داشتن یک ادمین حرفه‌ای برای مدیریت اتفاقات مربوط به حساب کاربری اینستاگرام به شدت احساس می‌شود. طبق آمار اینستاگرام، ۲۵ میلیون کسب و کار و بیش از ۲ میلیون بازاریاب در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند.

نوشتن کپشن، طراحی استوری و ساخت پست

         نوشتن کپشن، طراحی استوری و ساخت پست به عنوان کار در اینستاگرام         

کسب و کارهای بزرگ، برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود از یک تیم حرفه‌ای استفاده می‌کنند. اما فروشگاه‌ها و یا کسب و کارهای کوچک به دلیل بودجه محدود، به استفاده از فریلنسرهای فعال در حوزه اینستاگرام روی می‌آورند. این افراد با داشتن مهارت‌هایی مانند نگارش متن و ویرایش عکس، می‌توانند با انتشار محتوای پرطرفدار، مخاطبان را جذب کرده و با آن‌ها تعامل کنند. علاوه بر این کار، فعالیت در اینستاگرام به عنوان عکاس و یا گرافیست نیز می‌تواند درآمد قابل توجهی را برای فعالان این حوزه به دنبال داشته باشد. 

سخن آخرمد

برای کار در اینستاگرام و کسب درآمد از طریق این شبکه اجتماعی، نیازی به داشتن یک صفحه با چندین هزار دنبال کننده نیست. بلکه به راحتی و با به کارگیری برخی تکنیک‌ها و ورود به حوزه‌های کاری مشخص، به راحتی می‌توان از صفحاتی با کمتر از ۱۰۰۰ فالوور هم کسب درآمد داشت. کسب و کارها و برندهای کوچک و بزرگ بیش از گذشته به بازاریابی در فضای آنلاین و به خصوص شبکه‌های اجتماعی نیاز دارند. همین موضوع باعث پیدایش موقعیت‌های شغلی فراوان در اینستاگرام شده است. در نتیجه با اندکی تلاش و یادگیری مهارت‌های مرتبط با دنیای اینستاگرام، می‌توان به راحتی در این فضا پیشرفت کرد و به درآمد رسید.

 

مطالب مرتبط:

1399/08/12

فرم نظر سنجی