1399/10/02

پیش از خرید پیج اینستاگرام به چه نکاتی توجه کنیم؟

خرید پیج اینستاگرام

رشد و پیشرفت یک پیج اینستاگرام، یک فرآیند نسبتا سخت و البته زمان‌بر است. به همین دلیل بسیاری از کسب و کارها تصمیم می‌گیرند یک صفحه با تعداد مشخصی فالوور را خریداری کرده و خود را درگیر استراتژی‌های بازاریابی اینستاگرام نکنند. واضح است که به هر میزان که یک صفحه مخاطب بیشتری داشته باشد، قیمت آن هم بالاتر خواهد بود. متاسفانه بسیاری از افراد پیش از خرید یک پیج اینستاگرام جدید، بررسی‌های لازم را انجام نمی‌دهند و همین موضوع سبب می‌شود تا نتوانند نتیجه مطلوب را کسب کنند.

امروزه الگوریتم اینستاگرام توجه ویژه‌ای به تعامل کاربران با محتوا دارد. حال به عنوان مثال اگر صفحه‌ای را خریداری کنید که مخاطبان آن با حوزه فعالیت شما آشنایی نداشته باشند یا به محصولات و یا محتوای شما واکنش مثبت نشان ندهند، نه تنها پیشرفتی در صفحه ایجاد نخواهد شد، بلکه با ریزش چشمگیر فالوررها مواجه خواهید شد. در این مقاله موبودید نکاتی را معرفی می‌کنیم که به شما در انتخاب یک پیج اینستاگرام مناسب کمک خواهد کرد.

سوالات پرتکرار در خصوص خرید و فروش پیج اینستاگرام

 سوالات پرتکرار در خصوص خرید و فروش پیج اینستاگرام

همانطور که گفتیم، بسیاری از کسب و کارها به دلیل برخورداری از منابع مالی و عدم تمایل برای صرف وقت به منظور توسعه صفحه خود، اقدام به خرید پیج‌های اینستاگرام با مخاطبان زیاد می‌کنند. قبل از این که به نکات مربوط به خرید و فروش پیج اینستاگرام بپردازیم، ابتدا دو سوال بسیار مهم را مطرح کرده و به آن‌ها پاسخ می‌دهیم.

آیا خرید و فروش پیج اینستاگرام قانونی است؟

در قوانین اینستاگرام (Terms of Service) صراحتا بیان شده که کاربران به هیچ عنوان اجازه خرید و فروش اطلاعات مرتبط با پیج (حتی نام کاربری) را ندارند. در نتیجه اگر اینستاگرام از این قضیه اطلاع پیدا کند، امکان بستن صفحه به صورت کامل وجود دارد. از آن جایی که خرید و فروش پیج در اینستاگرام از نظر این شرکت یک فعالیت غیرقانونی است،‌ معمولا فروشندگان هیچ تضمینی در خصوص ادامه فعالیت پیج پس از فروش آن به خریداران ندارند.

آیا خرید پیج اینستاگرام به معنای خرید فالورر است؟

خرید فالورر برای یک پیج اینستاگرام به معنای مرگ تدریجی آن حساب کاربری است. حتی اگر تمام فالوورهای خریداری شده واقعی باشند، به این دلیل که به زور وارد صفحه شما شده‌اند، علاقه کمتری به محتوای تولید شده نشان می‌دهند و همین موضوع باعث می‌شود که روند پیشرفت پیج شما متوقف شود.

نکات مرتبط با خرید پیج اینستاگرام

 نکات مرتبط با خرید پیج اینستاگرام

اگر پس از مطالعه موارد بالا، همچنان به خرید پیج اینستاگرام علاقه دارید، ما با معرفی نکاتی به شما کمک می‌کنیم که ریسک کارتان را به میزان چشمگیری کاهش دهید. به صورت کلی، کسب و کارها می‌توانند به صورت مستقیم و با مراجعه به دایرکت پیج مورد نظر، درخواست خود برای خرید صفحه را مستقیما با ادمین پیج در میان بگذارند. البته سایت‌هایی هم به صورت تخصصی در زمینه فروش پیج‌های اینستاگرام فعالیت دارند که در این مقاله به آن‌ها نخواهیم پرداخت. در زمان خرید پیج اینستاگرام از صاحب اصلی، باید به نکات زیر توجه شود.

بررسی اطلاعات اولیه

پیش از این که یک پیج اینستاگرام را خریداری کنید، باید از این نکته اطمینان حاصل کنید که تمام حقوق مربوط به صفحه مورد نظر شما در اختیار شخص مقابل قرار دارد. به عبارت دیگر، اگر یک صفحه توسط چندین نفر اداره می‌شود، فردی که با شما وارد مذاکره می‌گردد باید رضایت تمام افراد را داشته باشد. در مرحله دوم، شما باید از واقعی بودن فالوورهای آن صفحه مطمئن شوید. برای انجام این کار، تنها کافیست نگاهی به تعداد لایک پست‌ها و همچنین کامنت‌های زیر هر پست بیاندازید. البته ابزارهای مختلفی در سطح اینترنت وجود دارند که به شما در یافتن جواب این سوال کمک می‌کنند.

بررسی محتوای منتشر شده در صفحه و سلیقه کاربران

پیش از این که یک صفحه را خریداری کنید،‌ بهتر است از هماهنگی مخاطبان آن با حوزه فعالیت خود اطمینان حاصل کنید. به عنوان مثال، هیچ وقت یک کسب و کار فعال در حوزه فشن نباید صفحه‌ای که پیش‌تر در حوزه فروش ملک فعالیت کرده را خریداری کند. 

موافقت دوطرف بر روی تمام مفاد قرارداد

        موافقت دوطرف بر روی تمام مفاد قرارداد       

پس از بررسی تمام موراد مرتبط با پیج اینستاگرام مورد نظر، باید یک قرارداد به صورت نوشتاری بین دو طرف امضا شود. این قرارداد می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

هویت هر دو طرف

تاریخ عقد قرارداد

توضیحات در خصوص خرید پیج اینستاگرام

نحوه پرداخت

زمان تحویل کامل پیج اینستاگرام

استفاده از یک روش پرداخت مطمئن

همانطور که در مورد اول اشاره کردیم،‌ شما باید به صورت مستقیم با صاحب و یا صاحبان پیج اینستاگرام در ارتباط باشید. در نتیجه باید از واریز پول به مبلغ فرد دیگری که نامش در قرارداد آورده نشده است، خودداری کنید.

پرداخت مرحله به مرحله مبلغ 

یکی از مواردی که به صورت مستقیم باید در قرارداد اشاره شود، توافق دو طرف برای انتقال مرحله به مرحله پول است. توجه کنید که در صورت بروز هر گونه مشکل مرتبط با خرید پیج، اینستاگرام هیچ مسئولیتی قبول نخواهد کرد. در نتیجه بهتر است بخشی از مبلغ پیش از دریافت اطلاعات و بقیه آن در زمان تایید اطلاعات به حساب فروشنده پیج اینستاگرام منتقل شود.

سخن آخر

خرید پیج اینستاگرام یک راه سریع برای کسب و کارهایی است که وقت کافی برای توسعه یک حساب کاربری از نقطه صفر را ندارند. تاکید می‌کنیم که خرید و فروش اطلاعات حساب به صورت کلی توسط اینستاگرام ممنوع اعلام شده و در صورت متوجه شدن این شرکت از این موضوع، صفحه به سرعت به حالت تعلیق درخواهد آمد. نکته منفی در خصوص خرید پیج اینستاگرام، تعامل کم مخاطبان و همچنین ریزش چشمگیر آن‌هاست که کار را برای ادامه مسیر سخت خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط:

1399/10/02

فرم نظر سنجی