1399/11/08

اوجی اینستا چیست؟

اوجی اینستا

اینستاگرام همواره امکانات متنوع و فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار دهد. اما مواقعی نیز وجود دارد که این قابلیت‌های متنوع، نیاز تمام کاربران را برآورده نمی‌کند. اوجی اینستا (OgInsta) و Insta+ دو نمونه تغییر یافته از اینستاگرام هستند. اوجی اینستا ظاهری مشابه با ظاهر برنامه اصلی اینستاگرام دارد اما قابلیت‌های به مراتب بیشتری را برای کاربرانش مهیا می‌کند. البته این برنامه تنها بر روی سیستم‌ عامل اندروید قابل اجراست و کاربران iOS نمی‌توانند از قابلیت‌های آن استفاده نمایند. 

تفاوت اوجی اینستا و Insta+

تعداد برنامه‌های مشابه با اینستاگرام بسیار زیاد است. از این میان اما دو اپلیکیشن اوجی اینستا و Insta+ طرفداران بیشتری دارند. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های بین این دو اپلیکیشن، این است که Insta+ شما را مجبور می‌کند که برنامه اصلی اینستاگرام را از روی دستگاه خود حذف کنید. البته هر دو اپلیکیشن امکانات مشابهی دارند ولی ما معمولا توصیه می‌کنیم که از اپلیکیشن اوجی‌ اینستا استفاده نمایید. چرا که ممکن است در آینده نیاز داشته باشید مجددا به برنامه اصلی اینستاگرام برگردید. 

امکانات اضافه اوجی اینستا

برنامه اوجی اینستا امکانات بیشتری نسبت به اینستاگرام دارد که در ادامه برخی از آن‌‌ها را معرفی خواهیم کرد:

دانلود استوری و پست

  دانلود استوری و پست در اوجی اینستا  

شما با استفاده از این برنامه، می‌توانید محتوایی که بر روی اینستاگرام مشاهده می‌کنید را در گوشی خود ذخیره کرده و بعدا استفاده نمایید. البته امکان دانلود گروهی همه پست‌های یک حساب کاربری وجود نداشته و شما باید تک تک هر یک از آن‌‌ها را دانلود کنید.

قابلیت تشخیص فالو بک

   قابلیت تشخیص فالو بک در اوجی اینستا   

یکی از بهترین قابلیت‌های اوجی اینستا، نشان دادن افرادی است که شما را به صورت دو طرفه فالو می‌کنند. در نتیجه شما می‌توانید دریابید که کدام یک از افرادی که شما دنبالشان می‌کنید، شما را فالو نکرده‌اند. البته اگر اوجی اینستا علاوه بر نشان دادن این اطلاعات، می‌توانست یک خروجی CSV هم در اختیار کاربرانش قرار دهد، اوضاع خیلی بهتر می‌شد. چرا که تیم‌های بازاریابی می‌توانستند به راحتی با استفاده از این اطلاعات، کمپین‌های مختلفی برای افزایش تعداد فالوورها طراحی نمایند.

قابلیت زوم کردن بر روی عکس

اگر می‌خواهید روی یک عکس یا ویدیو اینستاگرام زوم کنید تا جزییات را بهتر ببینید، اوجی اینستا این قابلیت را به شما می‌دهد. 

سخن آخر

تقاضا برای دانلود برنامه‌های اوجی اینستا و Insta+ بسیار زیاد است. اما به صورت کلی، تنها نقطه مثبت این نرم افزارها، توانایی آن‌ها در دانلود پست‌ها و استوری‌هاست. اگر نیازی به دانلود محتوای اینستاگرام ندارید، توصیه می‌کنیم که همچنان از اپلیکیشن اصلی اینستاگرام استفاده کنید. با مراجعه به سایت اوجی اینستا، می‌توانید اطلاعات بیشتری در خصوص این اپلیکیشن به دست آورید.

 

مطالب مرتبط:

1399/11/08

برچسب ها:

فرم نظر سنجی