1400/01/16

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

بسیاری از ما در شبکه‌های اجتماعی به دنبال یافتن محتواهای متنوع هستیم. اینستاگرام به عنوان یکی از پرکابردترین و پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در ایران، کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. از آنجایی که یکی از اهداف اصلی از ایجاد چنین پلتفرم‌هایی برقراری ارتباط با سایر کاربران است، کاملا طبیعی است که افراد عکس‌ها و ویدیو‌هایی از کارهای روزمره و یا اتفاقات مهم زندگیشان را با دیگران به اشتراک بگذارند. قسمت استوری اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین ابزارهایست که کاربران این پلتفرم از آن برای به اشتراک‌گذاری لحظات خود استفاده می‌کنند. همانطور که می‌دانید، به محض باز شدن و مشاهده استوری، شخص منتشرکننده آن از این امر با خبر می‌شود. چرا که نام شما در لیست حساب‌های کاربری که استوری او را مشاهده کرده‌اند، قرار می‌گیرد. در این مقاله موبودید قصد داریم یک روش متفاوت برای بازدید از استوری‌ها را به شما معرفی کنیم. این روش اجازه دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس را به شما می‌دهد. در نتیجه اگر می‌خواهید بدون این که کسی متوجه حضورتان شود، از استوری‌های دوستان و یا اعضای خانواده و یا حتی رقبای تجاری خود خبردار شوید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

چگونگی دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

چگونگی دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

روش‌هایی که برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس به شما معرفی خواهیم کرد، بسیار ساده هستند. فقط باید به این موضوع توجه داشته باشید که این روش‌ها تنها بر روی اکانت‌هایی جواب می‌دهند که به صورت عمومی (Public) فعالیت می‌کنند و شما را بلاک نکرده‌اند. ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه بدون این که صاحب حساب کاربری متوجه شود، استوری‌هایش را به صورت مخفیانه مشاهده نمایید.

۱. دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس با استفاده از کامپیوتر

اولین و ساده‌ترین روش برای مشاهده مخفیانه استوری اینستاگرام، استفاده از کامپیوتر است. 

برای این کار، تنها کافیست وارد وبسایت stories-ig.net شده و نام حساب کاربری مورد نظرتان را وارد نمایید. با انتخاب گزینه Enter، استوری آن شخص برای شما به نمایش در خواهد آمد. اگر نام کاربری را به درستی وارد نمایید، استوری‌های منتشر شده در صفحه فرد مورد نظر در کنار عکس پروفایل او به نمایش درخواهد آمد. با این وبسایت، نه تنها می‌توانید استوری‌های اینستاگرام را به صورت ناشناس ببینید، بلکه امکان دانلود آن‌ها را نیز خواهید داشت. بهترین مزیت استفاده از وبسایت stories-ig این است که شما حتی بدون داشتن حساب کاربری در اینستاگرام هم می‌توانید استوری افراد مختلف را مشاهده کنید. در نتیجه حتی اگر شخص مورد نظر حساب شما را مسدود کرده باشد، باز هم می‌توانید از اتفاقاتی که او به اشتراک می‌گذارد مطلع شوید.

این روش همچنین برای اشخاصی که به عنوان بازاریاب اینستاگرام فعالیت می‌کنند هم بسیار مناسب است. چرا که آن‌ها می‌توانند استوری‌های منتشر شده توسط حساب‌های کاربری مختلف را در سیستم خود ذخیره کرده و در آینده برای الگو گرفتن از آن‌ها استفاده نمایند.

۲. دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس در گوشی‌های آیفون

اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید و از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید از روشی که در ادامه معرفی خواهیم کرد برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس استفاده نمایید.

برای این کار، ابتدا وارد App Store شوید و نرم افزار Story Reposter را دانلود نمایید. پس از آن، باید اطلاعات مربوط به حساب کاربری خود را وارد کرده و در اپلیکیشن لاگین کنید. حال در قسمت جستجو، نام کاربری اکانت مورد نظرتان را وارد کنید تا در لیست پایین به نمایش در بیاید. اگر نام کاربری را به طور کامل حفظ نیستید، نیازی به نگرانی نیست. چرا که این اپلیکیشن گزینه‌هایی را به شما پیشنهاد می‌دهد که می‌توانید از میان آن‌ها حساب کاربری موردنظرتان را بیابید.

پس از یافتن اکانت موردنظرتان، روی آن کلیک کنید تا استوری‌های منتشر شده نمایش داده شود. علاوه بر خود استوری‌ها، زمان انتشار آن‌ها کاملا مشخص است.

البته به یاد داشته باشید اگر شخصی که استوری را منتشر کرده است، اکانت شما را بلاک کرده باشد، استفاده از این روش برای شما نتیجه‌ای به همراه نخواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که روش قبلی را امتحان کنید.

۳. دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس از طریق گوشی اندروید

اگر کاربر اندروید هستید، می‌توانید از روشی که در ادامه به شما آموزش خواهیم داد برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس استفاده نمایید. برای این کار، در ابتدا اپلیکیشن Story Saver را از Google Play دانلود نمایید. پس از  ورود به اپلیکیشن، اطلاعات مربوط به اکانت خود را وارد کنید.

پس از وارد شدن به محیط اپلیکیشن، بر روی آیکون Search در سمت راست صفحه کلیک نمایید. با وارد کردن نام کاربری در این بخش، می‌توانید استوری‌های منتشر شده توسط او را مشاهده کنید. اپلیکیشن Story saver همچنین به شما اجازه می‌دهد تا استوری مربوط را ذخیره کرده و یا با دوستانتان به اشتراک بگذارید. بار دیگر اشاره می‌کنیم که این روش در مقابل اکانت‌هایی که شما را بلاک کرده‌اند، جواب نمی‌دهد و در این صورت بهتر است از روش‌ اول استفاده نمایید.

سخن آخر

به صورت کلی، افراد به دلایل زیادی ممکن است که بخواهند به صورت مخفیانه از استوری‌های منتشر شده در یک حساب کاربری خاص بازدید کنند. به صورت عادی، با کلیک بر روی استوری و مشاهده آن، نام شما وارد لیست افرادی می‌شود که از آن استوری بازدید داشته‌اند. اما با استفاده از تکنیک‌هایی که ما در این مقاله موبودید به شما معرفی کردیم، قادر به دیدن استوری‌های اینستاگرام به صورت ناشناس خواهید بود. 

 

مطالب مرتبط:

1400/01/16

برچسب ها:

نظرات کاربران

رامتین

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس ایول چه باحال

رامتین

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس دوست داشتم

رامتین

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس مخفی بازیهای اینستاگرامه

رامتین

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس عجببببببببببب

رامتین

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس روش خوبیه

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی