1400/03/12

چگونه به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام تبدیل شویم؟

اینفلوئنسر موفق اینستاگرام

با گذشت زمان و با معرفی قابلیت‌های جدید و متنوع در اینستاگرام، صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ شاهد تغییرات گسترده‌ای بوده‌ است. اینستاگرام به مرور تبدیل به پلتفرمی شده که کاربران می‌توانند پاسخ بسیاری از سوالات خود را در آن پیدا کنند. به همین دلیل است که برند‌ها توجه ویژه‌ای به افراد تاثیرگذار در این شبکه اجتماعی یا به اصطلاح اینفلوئنسرها دارند. چرا که همکاری برندها با یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام می‌تواند تاثیر به شدت چشمگیری در میزان فروش محصولات و خدمات داشته باشد.

ولی آیا تمام افرادی که شروع به فعالیت به عنوان اینفلوئنسر اینستاگرامی می‌کنند، موفق می‌شوند؟ قطعا مانند هر شغل دیگری، فعالیت به عنوان اینفلوئنسر اینستاگرام نیز چالش‌های مخصوص خودش را دارد. در نتیجه برای موفقیت در این صنعت باید به چالش‌ها غلبه کرد و از بهترین روش‌های ممکن برای ارتباط با مخاطب استفاده نمود. در این مقاله موبودید قصد داریم شیوه‌های تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام را معرفی کنیم. افرادی که به تازگی قصد ورود به این صنعت را دارند، می‌توانند با توجه به نکات زیر، سریع‌تر به اهداف خود در این شبکه اجتماعی دست پیدا کنند.

راهکارهای تبدیل شدن به اینفلوئنسر موفق اینستاگرام

پیشتر هم در بلاگ موبودید به این موضوع اشاره کرده‌ایم که بیشترین میزان درآمد در صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ، به اینفلوئنسرهای بسیار معروف و شناخته شده اینستاگرام با فالوورهای چند میلیونی اختصاص دارد. اما این انتهای ماجرا نیست. افراد تاثیرگذار دیگری هم در اینستاگرام حضور دارند که اگر چه به اندازه اینفلوئنسرهای مطرح اثربخشی ندارند، اما نمی‌توان از تاثیر آن‌ها چشم‌پوشی نمود.

 اینفلوئنسرهای کوچک که به میکرواینفلوئنسرها شهرت دارند، قادر هستند تا آگاهی کاربران را در خصوص یک موضوع و یا محصول بالاتر ببرند. نکته جالب در خصوص میکرواینفلوئنسرها، این است که کاربران به صورت متوسط با محتوای منتشر شده در این صفحات در مقایسه با صفحات مایکرو اینفلوئنسرها، تعامل بیشتری دارند.

پس نقطه شروع برای ورود به صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ و تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام، فعالیت به عنوان میکرو اینفلوئنسر است. در ادامه این مقاله، ۸ استراتژي مهم که میکرو اینفلوئنسرها می‌توانند برای رسیدن به اهدافشان از آن‌ها استفاده نمایند را معرفی خواهیم کرد.

۱. تسلط به حوزه فعالیت و ساخت ستون محتوا (Content Pillar)

  تسلط به حوزه فعالیت و ساخت ستون محتوا (Content Pillar)  

اولین قدم برای فعالیت به عنوان یک اینفلوئنسر، شناخت حوزه فعالیت و توجه به نیازهای مخاطبان آن حوزه است. چرا که توجه به کاربران یک حوزه خاص نه تنها کار تولید محتوا را برای اینفلوئنسر راحت‌تر می‌کند، بلکه باعث افزایش سرعت پیشرفت وی نیز می‌گردد. بیشتر افرادی که وارد صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ می‌شوند و در این راه شکست می‌خورند، به یک نکته مهم توجه نکرده‌اند. این که دقیقا از چه طریقی می‌خواهند با مخاطبانشان ارتباط برقرار کنند؟ به عبارت دیگر، چه ارزشی را به مخاطب ارائه می‌دهند تا او را تشویق به تعامل با محتوا نمایند؟ برای پیروز شدن در این راه، بهتر است پیش از شروع فعالیت به عنوان اینفلوئنسر اینستاگرام، به سوالات زیر پاسخ دهید:

علاقه شخصی من بیشتر به چه موضوعاتی است؟

من در خصوص چه موضوعاتی دانش تئوری و عملی کافی دارم؟

من چگونه می‌توانم بدون این که انگیزه خود را از دست بدهم، در خصوص یک موضوع تولید محتوا کنم؟

پس از پاسخ‌ دادن به این سوالات، وقت ساختن ستون‌های محتواست. ستون محتوا به عبارت ساده، به موضوعات اصلی گفته می‌شود که شما محتوای خود را حول آن‌ها تولید می‌کنید. به عنوان مثال، ستون‌های محتوای صفحه یک اینفلوئنسر موفق حوزه گردشگری شامل سفرها و سبک زندگی است. ساخت ستون‌های محتوا به اینفلوئنسر اجازه می‌دهد تا ذهن خود را طبقه‌بندی کرده و تمام تمرکز خود را بر روی چندین موضع خاص معطوف نماید.

 ۲. توجه ویژه به ساخت ویدیو‌های کوتاه 

با پیدایش تیک‌تاک و قابلیت Reels اینستاگرام، کاربران علاقه فراوانی به تماشای ویدیوهای کوتاه پیدا کرده‌اند. با توجه به صفحات اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام، می‌توان به وضوح استفاده این افراد از ویدیوهای ۱۵ثانیه‌ای را مشاهده نمود. اما سوال اینجاست که چگونه می‌توان ویدیوهای کوتاهی درست کرد که از نظر کاربران جذاب باشد؟ در ادامه این بخش نکاتی را معرفی می‌کنیم که با اجرای آن‌ها، می‌توانید به سرعت در ساخت ویدیو‌های کوتاه پیشرفت کنید:

شروع به ساختن کُن: برای افرادی که رابطه خوبی با ضبط ویدیو ندارند و ترجیح می‌دهند تا محتوایشان را به صورت عکس منتشر کنند، ساخت ویدیوهای کوتاه برای Reels اینستاگرام کار چندان راحتی نخواهد بود. احساس راحتی در مقابل دوربین، یکی از مهم‌ترین مشخصه‌های یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام است. در نتیجه اگر قصد موفقیت در این حوزه را دارید، باید با خودتان کنار بیایید و اعتماد به نفس لازم برای ساخت ویدیو را پیدا کنید. 

تحقیق کُن: برای دستیابی به نتایج بهتر و بالابردن کیفیت ویدیو‌های Reels، روزانه ۱۵ دقیقه صرف مشاهده ویدیو‌های پربازدید و همچنین بررسی صفحات اینفلوئنسرهای بزرگ کنید. این کار علاوه بر این که شما را در جریان اتفاقات اخیر و ترند‌های جدید قرار می‌دهد، رفته رفته تاثیر مثبتی بر روی تولید محتوای ویدیویی شما خواهد داشت.

پیام ویدیو را مشخص کُن: ویدیو‌هایی که در قسمت Reels اینستاگرام یک اینفلوئنسر قرار می‌گیرند، باید پیام روشنی را به کاربر انتقال دهند. به عبارت دیگر، اینفلوئنسر باید بتواند با این ویدیو‌ها بر روی ذهن مخاطب اثر بگذارد. 

کاربر را به دام بیانداز: اگر به دنبال این هستید که مخاطب ویدیو شما را تا انتها مشاهده کند، باید در چند ثانیه اول ویدیو او را به دام بیاندازید! به عبارت دیگر، شما تنها چند ثانیه وقت دارید تا توجه کاربر را به محتوای خود جلب کنید. در نتیجه باید تمام تلاش خود را در چند ثانیه ابتدایی ویدیو به کار بگیرید تا او را به دیدن ویدیو و تعامل با آن وادار کنید. ابزارهای زیادی برای انجام این کار وجود دارند. برای اطلاع از روش‌های موجود، به شما پیشنهاد می‌کنیم که مقاله ۶ نکته برای تولید محتوای ویدیویی در اینستاگرام بلاگ موبودید را مطالعه نمایید. 

تداوم داشته باش: در نگاه الگوریتم جدید اینستاگرام، ویدیوهای Reels از اهمیت نسبتا بالایی برخوردار هستند. در نتیجه انتشار این محتوا به صورت مداوم و تعامل هر چه بیشتر کاربران با آن‌ها، می‌تواند به بالاتر رفتن تعامل کاربران با سایر محتواهای صفحه (مانند پست و استوری) نیز منجر شود.

۳. تداوم در فعالیت

شاید سال‌ها پیش کاربران اینستاگرام می‌توانستند بدون برنامه زمانی مشخص و با فاصله‌های نابرابر محتوای خود را انتشار دهند و باز هم بازخوردهای خوبی از کاربران دریافت کنند. اما در الگوریتم سال ۲۰۲۱ اینستاگرام، انتشار منظم محتوا و تداوم در انتشار آن‌ها، حرف اول را در موفقیت یک صفحه می‌زند. در نتیجه اگر می‌خواهید به عنوان یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام شناخته شوید، باید در انتشار محتوای خود تداوم داشته باشید. با استفاده از یک برنامه زمانی مشخص، کاربران به دیدن محتوای شما در ساعات معینی از شبانه روز عادت می‌کنند. این که مدام در مقابل دیدگان مخاطبان قرار داشته باشید، باعث به وجود آمدن یک پیوند قوی میان شما و آن‌ها می‌شود که درنهایت به تعامل هر چه بیشتر ایشان با محتوای شما کمک خواهد کرد. 

تا اینجای کار همه چیز ساده به نظر می‌رسد. اما در این میان یک مشکل وجود دارد. این که اینفلوئنسرها پس از گذشت مدتی با کمبود ایده برای تولید محتوا مواجه می‌شوند. اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام برای حل این مشکل از تکنیک Content Batching استفاده می‌کنند. به‌طوری که یک یا دو روز در هفته را به ایده‌پردازی، آنالیز پست‌ها، نوشتن کپشن‌ها و طراحی تقویم محتوایی اختصاص می‌دهند. با این روش، اینفلوئنسرها تمرکز و زمان بیشتری خواهند داشت تا در خصوص محتوای آینده خود برنامه‌ریزی کنند.

۴. نوشتن کپشن‌های تاثیرگذار

          نوشتن کپشن‌های تاثیرگذار          

 اگر به دنبال تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرامی هستید، باید در نوشتن کپشن تبهر داشته باشید. چرا که در مقایسه با گذشته، کاربران توجه بیشتری به کپشن پست‌ها دارند. به بیانی دیگر، مخاطبان از اینفلوئنسرها انتظار دارند تا از طریق کپشن با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. بخش کپشن به شخص اینفلوئنسر این اجازه را می‌دهد تا بدون واسطه با کاربرانش صحبت کرده و اطلاعات ارزشمندی را به آن‌‌ها منتقل نماید. 

به عنوان مثال، اگر به عنوان یک اینفلوئنسر غذا فعالیت می‌کنید، می‌توانید در بخش کپشن چند نمونه از بهترین رستوران‌های مخصوص افراد گیاه‌خوار را معرفی نمایید. اینفلوئنسرهای فشن و استایل هم می‌توانند اطلاعاتی در خصوص جدیدترین ترندهای دنیای مد را در بخش کپشن به کاربرانشان معرفی کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، پیشنهاد می‌کنیم که مقاله کپشن اینستاگرام بلاگ موبودید را مطالعه نمایید.

۵. ساختن یک جامعه کوچک

شاید شما هم در صفحات اینفلوئنسرهای اینستاگرام مشاهده‌ کرده‌اید که بسیاری از مخاطبان تجربیات و نظراتشان را با شخص اینفلوئنسر درمیان می‌گذارند. امروزه اینفلوئنسرها تنها یک حساب کاربری در اینستاگرام نیستند. بلکه بسیاری از آن‌ها یک جامعه کوچک مجازی را هدایت می‌کنند که افراد در آن احساسات، نظرات و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند. در نتیجه یکی از فاکتورهای موفقیت یک اینفلوئنسر در اینستاگرام، توانایی او برای تشکیل و گسترش این جامعه مجازیست. این هنر اینفلوئنسر است که بتواند افراد را با خود همراه سازد و اعتماد آن‌ها را جلب نماید. چرا که تنها در این حالت است که مخاطبان برای حرف اینفلوئنسر ارزش قائل شده و او را دنبال می‌کنند. صرف نظر از تعداد فالوورهای یک اینفلوئنسر اینستاگرام، شخص باید بتواند با مخاطبانش ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را با خود همراه سازد. برای ایجاد و گسترش یک جامعه مجازی، می‌توانید ترفند‌های زیر را اجرا کنید:

الف. پاسخ دادن به کامنت‌های کاربران

مخاطبان برای اعتماد به یک اینفلوئنسر، باید حس کنند که نظرات و صحبت‌های آن‌ها توسط او شنیده می‌شود. اگر به عنوان یک اینفلوئنسر می‌خواهید اعتماد کاربران را به دست بیاورید، توصیه می‌کنیم که روزانه چند دقیقه را به خواندن و پاسخ دادن به کامنت‌های مخاطبان اختصاص دهید. همچنین جواب دادن به دایرکت‌های کاربران هم امر بسیار مهمی در تحکیم روابط بین اینفلوئنسر و مخاطبان اوست. 

ب. تشویق مخاطبان برای صحبت با یکدیگر

قابلیت Reply در کامنت‌های اینستاگرام این اجازه را به افراد مختلف می‌دهد تا به نظرات کاربران دیگر واکنش نشان دهند. این موضوع نیز می‌تواند در گسترش جامعه مجازی یک اینفلوئنسر تاثیر گسترده‌ای داشته باشد. شخص اینفلوئنسر به عنوان ایجادکننده جامعه مجازی، می‌تواند از کاربرانش دعوت کند تا نظرات خود را در خصوص یک موضوع خاص با او و سایر کاربران به اشتراک بگذارند. 

۶. شناخت کافی از مخاطبان

               . شناخت کافی از مخاطبان               

برای تبدیل شدن به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام، باید سطح شناختتان را از مخاطبان افزایش دهید. شناخت بیشتر فالوورهایتان، باعث می‌شود که شما راحت‌تر بتوانید نیازها و سوالات آن‌ها را متوجه شوید و در نتیجه محتوایی تولید کنید که به سلیقه آن‌ها نزدیک‌تر باشد. راحت‌ترین راه برای گسترش سطح شناخت اینفلوئنسر از مخاطبان، استفاده از بخش insight اینستاگرام است. توضیحاتی که در این بخش وجود دارند می‌توانند به شما در جمع‌آوری اطلاعات در خصوص کاربرانتان کمک کنند. برای اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنیم مقاله راهنمای کامل بخش Insight را مطالعه نمایید. 

داشتن شناخت کافی از مخاطبان همچنین در تعیین استراتژی‌های همکاری اینفلوئنسر با برندهای دیگر نیز تاثیرگذار خواهد بود. اینفلوئنسرها با در اختیار داشتن اطلاعات مخاطبان، می‌توانند با برندهایی همکاری کنند که محصولاتشان با سلیقه کاربران همخوانی بیشتری دارد. البته این موضوع تنها به محصولات سایر برندهای محدود نمی‌شود. بلکه محصولاتی که تحت برند شخصی اینفلوئنسر تولید و عرضه می‌شوند نیز در این دسته جای می‌گیرند. به عنوان مثال، اینفلوئنسر با توجه به شناختی که از مخاطبانش دارد، می‌تواند دوره‌های آموزشی مختلف را طراحی کرده و به فروش برساند.

اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام، علاوه بر استفاده از ابزارهای آنالیز، از روش‌های دیگری هم استفاده می‌کنند که در ادامه چند نمونه از آن‌‌ها را معرفی می‌کنیم: 

الف. توجه به کامنت‌های زیر هر پست و ریپلای‌های استوری

همانطور که در بخش قبل اشاره کردیم، از مزیت‌های تشکیل یک جامعه مجازی این است که افراد نظرات و تجربیات خود را با شخص اینفلوئنسر و سایر کاربران به اشتراک می‌گذارند. همین موضوع می‌تواند یک بستر مناسب برای شناخت نقطه نظرات و سلایق کاربران باشد.

ب. استفاده از Poll Sticker در استوری اینستاگرام

استفاده از Poll Sticker به شما این امکان را می‌دهد تا نظرات کاربران را در خصوص یک موضوع خاص مطلع شوید و شناخت بهتری از ایشان پیدا کنید. 

پ. راه‌اندازی یک نظرسنجی آنلاین

بهترین راه اطلاع از نظرات و سلایق کاربران، طراحی یک فرم نظر‌سنجی آنلاین است. در این فرم‌ها، افراد اینفلوئنسر می‌توانند سوالات متنوعی را از کاربران بپرسند. با جمع‌آوری و بررسی فرم‌های تکمیل شده توسط کاربران، اینفلوئنسرها می‌توانند شناخت بهتری از مخاطبانشان پیدا کرده و استراتژي‌های تولید محتوای خود را همگام با نظرات آن‌ها پیش ببرند.

۷. بهینه‌سازی پروفایل

اینفلوئنسرهای مبتدی اینستاگرام، همواره از این موضوع شکایت می‌کنند که بسیاری از برندها تمایلی برای همکاری با آن‌ها ندارند. کارشناسان با بررسی این مشکل، به این نتیجه دست یافتند که وضعیت ظاهری صفحه به خصوص تم و توضیحات بخش Bio، از نظر برندها یک عامل تعیین کننده برای همکاری با یک اینفلوئنسر به شمار می‌روند. اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام، توصیه‌هایی را برای افراد مبتدی دارند که در ادامه چند نمونه از آن‌ها را بیان می‌کنیم: 

الف. عوض کردن حالت صفحه به بیزینس یا کریتور

اینفلوئنسرهایی که صفحه خود را از حالت شخصی به بیزینس و یا کریتور تغییر ندهند، هیچ شانسی برای همکاری با برندها نخواهند داشت. چرا که هیچ برندی به یک صفحه شخصی به عنوان یک شریک تجاری نگاه نمی‌کند. در نتیجه اولین گام برای جذب برندهای مختلف به صفحه، تغییر نوع صفحه به بیزینس یا کریتور است. علاوه بر این با تغییر حالت صفحه به کریتور و یا بیزینس، قابلیت‌های زیادی هم برای اینفلوئنسر فعال می‌شود که در مدیریت صفحه به او کمک می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص، به مقاله حساب کاربری کریتور چیست بلاگ موبودید مراجعه کنید.

ب. توضیح در خصوص حوزه فعالیت در بخش Bio

نوشتن یک متن تاثیرگذار و در عین حال جامع برای bio اینستاگرام، یکی از مهم‌ترین کارهاییست که یک اینفلوئنسر برای داشتن شانس بیشتر همکاری با برندهای بزرگ باید انجام دهد. بخش Bio باید شامل اطلاعاتی در خصوص حوزه فعالیت اینفلوئنسر و همچنین مخاطبانش باشد.

پ. استفاده از استراتژي تولید محتوا

 نداشتن استراتژی مشخص برای تولید و انتشار محتوا و نبود یک برنامه معین برای دستیابی به یک جامعه مجازی، دو نقطه ضعف بزرگ در حساب کاربری یک اینفلوئنسر اینستاگرام است. به عبارت دیگر، اگر یک برند نتواند از اهداف و چشم‌انداز شما دید روشنی پیدا کند، هیچ همکاری را با شما آغاز نخواهد کرد. برندها باید این نکته را دریابند که اهداف شما و ایشان با یکدیگر در یک راستاست و همکاری با شما می‌تواند باعث پیشبرد اهدافشان باشد.

۸. برندسازی شخصی و شبکه‌سازی با سایر افراد فعال در حوزه مشابه

                         برندسازی شخصی و شبکه‌سازی با سایر افراد فعال در حوزه مشابه                         

قانون کلی می‌گوید که برندها برای کمپین‌های تبلیغاتی خود، بیشتر به دنبال اینفلوئنسرهای معروف و شناخته شده می‌روند. در نتیجه یک اینفلوئنسر برای کسب موفقیت در این صنعت، باید تا حد امکان خود را در معرض دید مخاطبان اینستاگرام قرار دهد. به عبارت دیگر، شخص اینفلوئنسر باید تلاش کند تا برند شخصی خود را ایجاد کرده و به بهترین شیوه ممکن آن را به دیگران بشناساند. در ادامه راهکارهایی برای توسعه برند شخصی را معرفی می‌کنیم:

الف. ورود به پلتفرم‌های اینفلوئنسر مارکتینگ

پلتفرم‌های اینفلوئنسر مارکتینگ فعالیتی شبیه به وبسایت‌های کاریابی آنلاین دارند. به این صورت که برندها با مراجعه به چنین پلتفرم‌هایی، می‌توانند اینفلوئنسرهای متناسب با اهداف خود را پیدا کرده و با آن‌ها همکاری نمایند. حضور در چنین پلتفرم‌هایی به خصوص برای اینفلوئنسرهای مبتدی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که قطعا در تسریع فرآیند پیشرفتشان تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.

ب. همکاری با شرکت‌های PR

به صورت کلی، شرکت‌های PR وظیفه دارند تا با استفاده از ابزار مختلف، آگاهی مردم از یک برند و محصولاتش را افزایش دهند. یکی از ابزارهایی که شرکت‌های PR برای معرفی برندهای همراه خود استفاده می‌کنند، اینفلوئنسر مارکتینگ است. در نتیجه برقراری ارتباط با چنین شرکت‌هایی و تلاش برای جذب برند از طریق آن‌ها، روش مناسبی برای برندسازی و البته شبکه‌سازی با اینفلوئنسرهای مختلف است.

پ. ساختن یک Media Kit منظم

Media Kit یکی از مهم‌ترین مواردی است که اینفلوئنسرهای موفق اینستاگرام برای معرفی خود به برند‌ها از آن استفاده می‌کنند. یک Media Kit تاثیرگذار باید موارد زیر را در دل خود داشته باشد:

o آدرس شبکه‌های اجتماعی و وبسایت

o تعداد مخاطبانی که به طور مستقیم و غیر مستقیم با اینفلوئنسر در ارتباط هستند

o دموگرافی مربوط به مخاطبان اعم از موقعیت مکانی، شغل و ...

o سوابقی از همکاری‌های گذشته اینفلوئنسر با برندهای مختلف

o نمونه‌هایی از محتوای تولیدشده برای کمپین‌های تبلیغاتی قبلی

ت. ثبت گزارشات مربوط به عملکرد صفحه در بازه‌های زمانی مختلف

برندها برای همکاری با یک اینفلوئنسر اینستاگرامی، فاکتور‌های بسیار متنوعی را مورد بررسی قرار می‌دهند. امکان بررسی گزارش‌های عملکرد پیج و آمار ارقام مربوط به برخی فاکتورهای کلیدی یک صفحه اینستاگرام، می‌تواند کار برندها برای بررسی صفحه یک اینفلوئنسر را راحت‌تر سازد.

سخن آخر

یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام تنها زمانی می‌تواند به کسب درآمد فکر کند که که کانال‌های ارتباطی بین خود و کاربرانش را گسترش داده و تنها به اینستاگرام محدود نشود. داشتن یک وبسایت، کانال تلگرامی، حساب کاربری توئیتر و ... می‌تواند در جذب بیشتر مخاطب و در نهایت تبدیل شدن به یک برند شخصی موفق موثر باشد. به صورت کلی، افرادی که وارد صنعت اینفلوئنسر مارکتینگ می‌شوند، مسیر پرپیچ و خمی را در پیش دارند. دنبال کردن نکاتی که در این مقاله معرفی کردیم، می‌تواند آن‌ها را در رسیدن به اهداف بلندپروازانه‌ خود کمک کند.

 

 

مطالب مرتبط:

1400/03/12

برچسب ها:

نظرات کاربران

علیرضا شاد

چگونه به یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام تبدیل شویم؟

zahra mani

یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام

پریوش نظریه

اینفلوئنسر موفق اینستاگرام

زهرا بابایی

اینفلوئنسر موفق اینستاگرام عجب پولی درمیاره

ماهان رجبی

کاش یک اینفلوئنسر موفق اینستاگرام بودم

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی