1400/03/31

نحوه خروجی گرفتن از کامنت‌ های اینستاگرام

امروزه اینستاگرام به یکی از ابزارهای مهم ارتباط کسب‌وکارها با مشتریان و به طور کلی، مخاطبان برند تبدیل شده است. افراد از طریق اینستاگرام می‌توانند بدون هیچ واسطه‌ای نظرات خود را به گوش تولید کننده محصول و یا ارائه دهنده خدمات برسانند. همچنین کاربران از طریق کامنت نظرات خود در خصوص مسائل مختلف را بیان کرده و با یکدیگر به بحث و گفتگو می‌پردازند. اما نکته اینجاست که هرچقدر یک کسب‌وکار بزرگ‌ باشد، تعداد افرادی که از این طریق با آن‌ها تعامل می‌کنند نیز بیشتر می‌شود. در نتیجه مدیریت و بررسی تمامی کامنت‌های یک حساب کاربری، کار بسیار سختی خواهد بود. همچنین اگر تیم بازاریابی یک کسب‌وکار بخواهند در آینده به چند کامنت خاص دسترسی داشته باشد، باید زمان طولانی را صرف پیدا کردن آن از بین هزاران کامنت موجود کند. یکی از راهکارهای حل این مشکل، خروجی گرفتن از کامنت‌ های اینستاگرام و ذخیره آن در کامپیوتر یا موبایل است. در ادامه این مقاله موبودید، روش‌های بسیار ساده و رایگان برای انجام این کار را به شما معرفی خواهیم کرد.

چگونه از تمام کامنت‌‌های اینستاگرام خروجی بگیریم؟

برای انجام این کار، ابزار خاصی در اپلیکیشن وجود ندارد. لذا برای خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام، باید تمام اطلاعات مربوط به صفحه را به طور یکجا دانلود کنید. در ادامه مراحل دانلود اطلاعات را برای شما شرح می‌دهیم:

بر روی آیکون منو همبرگری (Burger Icon) در سمت راست صفحه کلیک کنید

وارد بخش تنظیمات شوید

بخش Security را انتخاب نمایید

بر روی گزینه Request Data کلیک کنید

در این مرحله باید پسورد اینستاگرامتان را مجددا وارد کنید

آدرس ایمیلتان را بررسی کرده و در صورت وجود اشتباه، آن را اصلاح نمایید

بر روی لینک ارسالی کلیک کرده تا مستقیما به صفحه لاگین اینستاگرام منتقل شوید

در این صفحه می‌توانید تمام اطلاعات مربوط به صفحه‌تان را از طریق موبایل و یا کامپیوتر دانلود نمایید

پس از این کار، یک فولدر با نام حساب کاربری اینستاگرامتان بر روی کامپیوتر و یا موبایلتان نمایان می‌گردد

کامنت‌های مربوط به صفحه شما در فولدر Comments قرار گرفته‌ است

در همین چند مرحله ساده، شما می‌توانید از کامنت‌های اینستاگرامتان با فرمت‌های مختلف خروجی گرفته و هر موقع که نیاز داشته باشید، از آن‌ها استفاده نمایید.

نحوه خروجی گرفتن از کامنت های اینستاگرام اشخاص دیگر

روشی که در بالا برای خروجی گرفتن از کامنت‌های حساب کاربری خود در اینستاگرام استفاده کردید، در سایر موارد قابل پیاده‌سازی نیست. به عبارت دیگر، شما نمی‌توانید از کامنت‌های حساب‌های کاربری غیر از خودتان با این روش خروجی بگیرید. خبر خوش اینکه برخی از ابزارهای third-party برای اینستاگرام این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند تا بتوانید کامنت‌هایی که در یک حساب کاربری منتشر می‌شوند را دنبال کنید. در ادامه چند نمونه از این نرم‌افزارها را معرفی خواهیم کرد.

ابزارهایی که به شما در خروجی گرفتن از کامنت‌ های اینستاگرام کمک می‌کنند

Instazood

       Instazood       

این اپلیکیشن در اصل یک ربات اینستاگرامی بسیار پیشرفته است که می‌تواند تمام اطلاعاتی که در اینستاگرام در حال ردوبدل شدن است را دنبال کند. یکی از مزایای Instazood اتوماسیون سازی بسیاری از فرآیند‌های تکراری و زمان‌بر در مدیریت اینستاگرام است. به عنوان مثال، این ربات می‌تواند تمام کامنت‌های صفحه کاربری خودتان و یا هر صفحه کاربری که آن را Follow می‌کنید را بر روی سیستمتان ذخیره کند. در نتیجه شما می‌توانید در هر زمان و مکانی به کامنت‌ها دسترسی داشته و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید.

Hootsuite

         Hootsuite         

شاید بتوان Hootsuite را یکی از پرطرفدارترین ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام دانست. قابلیت‌های فراوان این ابزار می‌تواند شما را در مدیریت همه‌جانبه پلتفرم‌های اجتماعی‌تان کمک کند. یکی از قابلیت‌های بسیار پرکاربرد Hootsuit، دسترسی به کامنت‌های منتشر شده در اینستاگرام و دسته‌بندی آن‌ها بر اساس موضوعات مختلف است. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بدون هیچ محدودیتی از کامنت‌های اینستاگرام خروجی گرفته و آن‌ها را مورد بررسی قرار دهید. 

سخن آخر

کامنت‌ گذاشتن زیر هر پست، یکی از راه‌های تعامل کاربران با محتواست. به این ترتیب، الگوریتم اینستاگرام می‌تواند میزان علاقه‌مندی افراد به محتوای منتشر شده در صفحه شما را ارزیابی کرده و آن را وارد بخش اکسپلور کاربران دیگر نماید. علاوه بر این، کسب‌وکارها می‌توانند با بررسی کامنت‌ها و دسته‌بندی آن‌ها، از پیشنهادات و انتقادات مشتریان خود مطلع شوند. چالشی که تیم‌های بازاریابی با آن مواجه هستند، زیاد بودن تعداد کامنت‌هاست. بهترین راه برای حل این مسئله، خروجی گرفتن از کامنت‌ های اینستاگرام است. با استفاده از این روش، تیم بازاریابی مي‌تواند همواره به کامنت‌ها دسترسی داشته باشد و از آن‌ها برای تدوین استراتژي بهتر استفاده نماید. 

 

 

مطالب مرتبط:

1400/03/31

برچسب ها:

نظرات کاربران

آتوسا راد

چقدر کاربردی بود. ممنون از سایت خوبتون

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی