1400/05/04

چگونه به صورت خودکار به استوری اینستاگرام زیرنویس اضافه کنید؟

زیرنویس استوری اینستاگرام

اینستاگرام چندی‌ پیش یک به‌روزرسانی بسیار جذاب را به برنامه خود اضافه کرد. از این پس کاربران این شبکه اجتماعی می‌توانند به راحتی برای ویدیوهای اینستاگرام خود زیرنویس قرار دهند. این قابلیت به زودی برای ویدیوهای Reels هم عرضه خواهد شد. زیرنویس استوری اینستاگرام یکی از ابزارهاییست که می‌تواند باعث تعامل راحت‌تر کاربران با استوری‌ها و در نتیجه رشد بیشتر صفحه شود. در این مقاله موبودید، قصد داریم روش اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام به صورت خودکار را به شما آموزش دهیم.

روش زیرنویس استوری اینستاگرام به صورت خودکار

روش زیرنویس استوری اینستاگرام به صورت خودکار

اگر نگاهی دقیق به لیست استیکرهای اینستاگرام داشته باشید، متوجه خواهید شد که به تازگی استیکر زیرنویس هم به گزینه‌های موجود اضافه شده‌ است. برای فعالسازی و استفاده از این استیکر، به صورت زیر عمل می‌کنیم:

گام‌ اول: پس از وارد شدن به بخش استوری یا Reels اینستاگرام، یک ویدیو جدید را ضبط یا آپلود کنید.

گام دوم: پس از اتمام مرحله قبل، استیکری که در تصویر پایین مشخص شده را انتخاب نمایید.

گام سوم: گزینه Captions را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

گام چهارم: در این بخش شما می‌توانید فونت مربوط به زیرنویس استوری اینستاگرام را انتخاب کرده و تغییراتی در نحوه نمایش آن ایجاد کنید.

به همین سادگی، اینستاگرام تمام صحبت‌های شما در استوری را به صورت متن درآورده و به کاربر نمایش می‌دهد. البته توصیه می‌کنیم پیش از انتشار ویدیو، حتما چند بار زیرنویس قرار گرفته را مشاهده کرده و از درست بودن کلمات مطمئن شوید. چرا که در حال حاضر، اجازه تغییر متن زیرنویس استوری به کاربران داده نمی‌شود.

نکته: تا زمان انتشار این مقاله، این استیکر تنها در کشورهای انگلیسی زبان قابل دسترس است. 

روش‌های دیگر اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام

    روش‌های دیگر اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام    

اگر در حال حاضر این قابلیت برای شما فعال نشده، هیچ جای نگرانی وجود ندارد. چرا که در ادامه دو روش دیگر برای اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام را معرفی خواهیم کرد. 

اولین و ساده‌ترین راه برای تبدیل گفته‌ها به صورت متن، استفاده از text overlay روی ویدیوهای استوری است. به این ترتیب، شما می‌توانید نکات مهم صحبت‌های خود را به صورت خلاصه در پایین ویدیو نمایش دهید.

علاوه بر روش بالا، اپلیکیشن‌های حرفه‌ای اضافه کردن زیرنویس به ویدیو هم وجود دارند. این اپلیکیشن‌ها با ابزارهای مختلف، شما را در اضافه کردن زیرنویس به ویدیو استوری کمک می‌کنند. به عنوان نمونه می‌توان به اپلیکیشن‌های Threads by Instagram، Clipomatic و CaptionMax استفاده کرد.

اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟

      اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام چه اهمیتی دارد؟      

موفقیت یک برند در استوری اینستاگرام در گرو تولید محتوای خلاقانه و جذاب است. اما جدای از این موضوع، کاربر باید بتواند به راحتی به محتوا دسترسی پیدا کرده و پیام موردنظر را دریافت کند. اضافه کردن زیرنویس به درک راحت‌تر محتوا توسط کاربر کمک ویژه‌ای خواهد کرد. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که کاربران بیش از گذشته با ویدیوهای منتشر شده در استوری اینستاگرام تعامل داشته باشند.

این قابلیت همچنین به افرادی که با مشکلات شنوایی مواجه هستند، کمک می‌کند تا با دغدغه کمتری استوری‌ها را مشاهده کنند. امکان دیدن استوری‌ها بدون صدا هم یکی دیگر از مزیت‌های این قابلیت جدید اینستاگرام است. در نتیجه افرادی که در محیط‌های شلوغ حضور دارند، بدون نیاز به هندزفری می‌توانند استوری‌ها را ببینند.

سخن آخر

از دید برندهای سرتاسر جهان، استوری اینستاگرام یکی از بهترین ابزارها برای تعامل بیشتر با مخاطبان و جذب مشتری جدید است. به همین دلیل اینستاگرام همواره تلاش می‌کند تا ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربرانش قرار دهد تا از این طریق، مخاطبان بیشتری را به صفحاتشان سوق دهند. امکان اضافه کردن زیرنویس به استوری اینستاگرام، یکی از جدیدترین قابلیت‌هاییست که توسط این اپلیکیشن معرفی شده است. این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد تا پیام شما را سریع‌تر درک کرده و با محتوا تعامل بیشتری داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

1400/05/04

برچسب ها:

فرم نظر سنجی