1400/05/11

افزایش بازدید Reels (ریلز) اینستاگرام

افزایش بازدید Reels  (ریلز) اینستاگرام

قابلیت Reels (ریلز) اینستاگرام رفته رفته جای خود را بین کاربران باز کرده و به یکی از بخش‌های پرطرفدار این شبکه اجتماعی تبدیل شده است. این قابلیت توانسته در مدت زمان کوتاه، توجه کاربران اینستاگرام را به خودش جلب کند. به عبارت دیگر، می‌توان دریافت که افراد در سرتاسر جهان به انتشار ویدیو‌های کوتاه با فیلترهای جذاب علاقه فراوانی دارند. همین موضوع سبب شده تا الگوریتم اینستاگرام توجه زیادی به تعامل کاربران با ویدیو‌های Reels داشته باشد. در این مقاله موبودید قصد داریم تا راهکارهایی برای افزایش بازدید Reels اینستاگرام معرفی کنیم. با استفاده از مواردی که در این مقاله آموزش می‌دهیم، می‌توانید سریع‌تر وارد بخش اکسپلور اینستاگرام شوید و کاربران بیشتری جذب کنید.

 

الگوریتم ریلز (Reels) اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

الگوریتم Reels اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

نحوه کار الگوریتم ریلز برای نمایش ویدیو‌ها در بخش اکسپلور اندکی ناشناخته است. حساب رسمی Creators اخیرا سعی کرده این موضوع را در یک پست به زبان ساده توضیح دهد. به صورت کلی، الگوریتم Reels از ورود ویدیوهایی که به صورت مستقیم از TikTok کپی شده و یا از کیفیت بالایی برخوردار نباشند به قسمت اکسپلور جلوگیری خواهد کرد. به عبارت دیگر، ویدیوهایی که واترمارک TikTok را داشته باشند، به صورت گسترده در اکسپلور پخش نمی‌شوند.

پس اگر به دنبال افزایش بازدید ریلز اینستاگرام هستید، به این نکته توجه کنید که استفاده از ویدیوهای تکراری و بی‌کیفیت شانس شما برای جذب مخاطب جدید را از بین خواهد برد. با این کار، اینستاگرام از ورود مستقیم ویدیوهای TikTok به فضای Reels جلوگیری می‌کند. طبق اعلام این شرکت، اینستاگرام همواره اعتقاد دارد تا محتوا باید سرگرم کننده و جذاب باشند تا کاربران ریلز لذت ببرند.

چگونگی افزایش بازدید Reels اینستاگرام

 چگونگی افزایش بازدید Reels اینستاگرام 

حال که اندکی با نحوه رتبه‌بندی محتوا توسط الگوریتم ریلز آشنا شدیم، بد نیست تا راهکارهایی برای بالا بردن کیفیت ویدیو‌های Reels و در نتیجه افزایش بازدید آن‌ها را به شما معرفی کنیم. طبق اعلام اینستاگرام، در زمان انتشار یک ویدیو ریلز باید به نکات زیر توجه کرد:

ویدیو‌ها باید تا حد امکان جذاب و سرگرم‌کننده به نظر بیایند ( مانند ویدیوهایی که به سرعت می‌تواند توجه کاربر را جلب کرده و یا او را بخنداند)

ویدیو‌های Reels با یک پیام تاثیرگذار به سرعت می‌توانند نظر مخاطبان را متوجه خود سازند

استفاده از ابزارهای مختلف مانند متن‌، آهنگ، فیلترهای گوناگون و ... باعث می‌شود تا کاربران به دیدن ویدیو علاقه پیدا کنند

گرفتن دوربین به صورت عمودی برای فیلم‌برداری، نکته بسیار مهمی‌است که باید مورد توجه قرار بگیرد

استفاده از خلاقیت و تلاش برای تولید محتوای به‌روز و در عین حال منحصر به فرد 

در ادامه اما در خصوص نکاتی صحبت خواهیم کرد که می‌توانند بازدید ویدیو‌های Reels را به شدت کاهش دهند. انجام هر یک از موارد زیر در ویدیو باعث کاهش میزان تعامل کاربران با ویدیو ریلز می‌شوند:

استفاده از تصاویر ناواضح با کیفیت بسیار کم

قرار دادن مطالب کپی شده از سایر شبکه‌های اجتماعی از جمله TikTok

استفاده بیش از حد از متن، به ‌طوری که ویدیو قابل مشاهده نباشد

تخطی از قوانین کلی اینستاگرام

سخن آخر

با استفاده از نکاتی که در این مقاله برای افزایش بازدید ریلز اینستاگرام آموزش دادیم، به سرعت می‌توانید محتوای خود را وارد بخش اکسپلور کرده و مسیر را برای ورود کاربران جدید به صفحه فراهم کنید.

 

مطالب مرتبط:

1400/05/11

برچسب ها:

فرم نظر سنجی