1400/06/01

قرار دادن چندین لینک در بیو اینستاگرام به صورت همزمان

لینک در بیو اینستاگرام

به صورت کلی، کاربران اینستاگرام می‌توانند تنها در دو بخش، لینک قابل کلیک قرار دهند: در پایین استوری و قسمت وبسایت در بیو اینستاگرام. یکی از اصلی‌ترین مشکلات کاربران اینستاگرام، محدودیت تعداد قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام است. اینستاگرام فقط اجازه انتشار یک لینک را در این بخش به کاربرانش می‌دهد. در این مقاله موبودید قصد داریم تا چند ابزار Third Party را معرفی کنیم که امکان دسترسی کاربران به چندین لینک مختلف از طریق بیو را فراهم می‌کنند. همچنین در انتها، در خصوص این موضوع که چگونه قراردادن لینک در بیو اینستاگرام منجر به افزایش ترافیک سایت و در نهایت افزایش درآمد شما از فروش خدمات و محصولات می‌شود.

نحوه قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

نحوه قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام

 

برای اضافه کردن یک لینک به بیو اینستاگرام، لازم است تا مراحل زیر را به ترتیب  انجام دهیم:

وارد بخش Edit Profile می‌شویم

در بخش Website‍ آدرس صفحه موردنظر را وارد می‌کنیم

با ذخیره کردن آدرس وبسایت، لینک در صفحه به نمایش درخواهد آمد

چگونگی قراردادن چند لینک در بیو اینستاگرام به صورت یکجا

از آنجایی که اینستاگرام تنها اجازه انتشار یک لینک در بخش بیو را به کاربران می‌دهد، برای انتشار چندین لینک به صورت یکجا باید از ابزارهای Third-Party استفاده کنید. این ابزارها به شما اجازه می‌دهند تا یک صفحه فرود اختصاصی ایجاد کرده و لینک‌های موردنظرتان را داخل آن آپلود کنید. در نتیجه کاربران می‌توانند به سادگی به تمامی اطلاعات دسترسی داشته باشند. در ادامه چند نمونه از پلتفرم‌های مطرحی را معرفی خواهیم کرد که امکان اشتراک لینک در بیو اینستاگرام را به شما می‌دهند.

SPROUT LINK 

   SPROUT LINK    

بسیاری از ادمین‌ها به دنبال یک پلتفرم جامع برای مدیریت لینک‌ها در اینستاگرام هستند. این دقیقا همان چیزی است که SPROUT LINK در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با استفاده از SPROUT LINK شما می‌توانید یک صفحه اختصاصی را طراحی کرده و تمام لینک‌های مربوط به فروش محصول و یا معرفی کمپین را در آن بارگزاری نمایید. کاربران هم این امکان را خواهند داشت که با کلیک بر روی هر یک از آن‌ها، محتوای مرتبط با صفحه را مشاهده کنند. SPROUT LINK همچنین امکان اضافه کردن لینک به پست اینستاگرام را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلتفرم با قیمت ماهانه ۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

Linktree

اگر به دنبال یک پیشنهاد ارزان برای قراردادن چندین لینک در بیو اینستاگرام هستید، می‌توانید Linktree را به عنوان یک گزینه مناسب در نظر بگیرید. نسخه مجانی این پلتفرم قابلیت‌های بسیار متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از میان آن‌‌ها می‌توان به اضافه کردن چندین لینک به صورت همزمان و قرار دادن عکس برای هر پنجره اشاره کرد. اگر به دنبال امکانات بیشتری مانند قراردادن لوگو شخصی‌تان در صفحه هستید، می‌توانید با قیمت ۶ دلار در ماه نسخه Premium این پلتفرم را خریداری کنید.

Feedlink

پلتفرم Feedlink یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار برای ادمین‌های اینستاگرام است. چرا که این پلتفرم به صورت اختصاصی برای کاربران موبایل طراحی شده است. در نتیجه به ادمین‌ها اجازه می‌دهد تا صفحه خود را برای صفحات موبایل بهینه کنند. ابزارهای مدیریتی موجود در Feedlink نیز کار مدیریت و بررسی عملکرد هر لینک (یا همان تعداد کلیک‌ها) را تسهیل می‌کنند. از Feedlink می‌توان برای بررسی میزان اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام استفاده کرد. با پرداخت ماهانه ۱۹ دلار، می‌توانید از تمام قابلیت‌های Feedlink بهره‌مند شوید.

Lnk.Bio

       Lnk.Bio       

نسخه رایگان Lnk.Bio امکان اضافه کردن لینک به صورت نامحدود را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. کاربران Premium هم می‌توانند با پرداخت ماهانه ۰.۹۹ دلار در ماه، از امکاناتی مانند زمان‌بندی انتشار لینک‌ها، اضافه کردن تصویر و ساخت URLهای اختصاصی استفاده کنند.

روش‌های استفاده از لینک بیو اینستاگرام

       روش‌های استفاده از لینک بیو اینستاگرام       

حال که به صورت کامل با لینک بیو و روش‌های قراردادن چندین لینک در یک صفحه فرود آشنا شدید، بیایید نگاهی داشته باشیم به این موضوع که به صورت کلی، لینک‌های بیو در چه مواردی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

معرفی کمپین‌های فروش ویژه

علی‌رغم این که اینستاگرام همواره تلاش می‌کند تا بخش فروشگاهی خود را گسترش دهد، همچنان بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت مستقیم از وبسایت فروشگاه‌های اینترنتی انجام دهند. در نتیجه اگر قصد راه‌اندازی یک کمپین فروش ویژه را دارید، می‌توانید لینک صفحه فرود موردنظر را در بخش بیو قرار داده و از کاربران بخواهید که از آن بازدید کنند.

رونمایی از محصول

اگر قصد دارید تا به تازگی محصولی را به لیست فروش خود اضافه ‌کنید، می‌توانید لینک توضیحات مرتبط به آن را در بیو اینستاگرام به اشتراک بگذارید. قراردادن تصاویری از مراسم رونمایی محصول هم می‌تواند کاربران را به کلیک بر روی لینک تشویق کند.

ارائه توضیحات در خصوص خدمات برند

بسیاری از برندهایی که به تازگی در اینستاگرام شروع به کار کرده‌اند، می‌توانند لینک مربوط به صفحه About Us را در بخش بیو منتشر نمایند. البته استفاده از بخش هایلایت استوری‌های اینستاگرام نیز می‌تواند یکی دیگر از روش‌های موجود برای معرفی بیشتر برند باشد.

معرفی محصولات پرطرفدار

معرفی محصولاتی که در یک بازه زمانی مشخص بیشترین فروش را داشته‌اند، می‌تواند توجه کاربران بیشتری را جلب کرده و درآمد شما را از فروش آن محصولات را بیشتر کند. بنابراین به شما توصیه می‌کنیم محصولات پرطرفدار خود را در یک صفحه فرود جداگانه قرار داده و لینک آن را در بیو اینستاگرام منتشر کنید.

معرفی نمونه رایگان محصول

یکی از بهترین روش‌های جذب مشتری، ارائه پیشنهاد رایگان برای یک مدت محدود است. از این طریق مشتریان نه‌تنها می‌توانند با مزایای رقابتی محصول شما آشنا شوند، بلکه اعتماد بیشتری به برند شما خواهند داشت. با قرار دادن لینک در بیو اینستاگرام، می‌توانید کاربران را به استفاده از پیشنهاد ویژه تشویق کنید.

 سخن آخر

قراردادن لینک در بیو اینستاگرام می‌تواند برای موضوعات مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد. در صورت استفاده درست از این قابلیت و بهره‌گیری از ابزارهای کارآمد برای دسته‌بندی و انتشار چندین لینک به صورت یکجا، نه‌تنها می‌توان ترافیک یک صفحه فرود یا به طور کلی وبسایت را افزایش داد، می‌توان درآمد بیشتری هم از طریق اینستاگرام به دست آورد.

 

مطالب مرتبط:

1400/06/01

برچسب ها:

فرم نظر سنجی