1400/08/11

آموزش قراردادن آهنگ در استوری اینستاگرام به زبان ساده

آموزش قراردادن آهنگ در استوری اینستاگرام

تا پیش از این دغدغه‌ی بسیاری از کاربران این بود که چگونه در استوری اینستاگرام خود آهنگ بگذارند. آن‌ها برای این کار، حین ضبط ویدیو، موزیکی را در پس زمینه پخش می‌کردند. اما از آن‌جایی که صدا از طریق میکروفون ضبط می‌شد، کیفیت مناسبی نداشت و نتیجه‌اش چندان رضایت‌بخش نبود. اما اینستاگرام در به‌روزرسانیهای اخیر خود قابلیت افزودن موزیک را به بخش استوری اضافه نموده است که قطعاً موجب جذاب‌تر شدن استوری‌های شما به تبع آن افزایش فالوورهایتان خواهد شد. همچنین می‌تواند برای اکانت بیزینسی مناسب باشد. زیرا با زیباتر کردن استوری هنگام معرفی محصول، مخاطبان بیش‌تری ترغیب به دیدن استوری‌ها خواهند شد. شما می‌توانید موزیک دلخواه خود را از لیستی که اینستاگرام در اختیارتان قرار می‌دهد، انتخاب کرده و در نهایت آن را با کیفیت بالا در استوری خود قرار دهید. امروز در این مقاله از موبودید، آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام را برایتان آورده‌ایم.

آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام

برای اضافه کردن آهنگ به استوری اینستاگرام، قبل از هر چیزی باید مطمئن باشید که اینستاگرام شما به روز است. پس اگر اینستاگرامتان به‌ روز نیست، همین الان آخرین نسخه از این برنامه را بر روی دستگاه خود فعال کنید. حالا به اینستاگرام برگردید و با ادامه‌ی آموزش قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام همراه باشید. 

۱. برای شروع روی نماد your story ضربه بزنید. 

۲. سپس عکس یا فیلم مورد نظر خود را انتخاب کنید. (به همین ترتیب می‌توانید از هر فیلتر و یا جلوه‌ی خاصی که می‌خواهید نیز در استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. برای نوشتن متن در استوری خود روی نماد برچسبی که در بالای صفحه قرار گرفته است، ضربه بزنید).

۳. حالا برای قرار دادن آهنگ در استوری اینستاگرام کافی است تا روی دکمه‌ی stickers در بالای صفحه ضربه بزنید و سپس  روی قسمت music و یا موسیقی ضربه زده و در پنجره‌ی ظاهر شده، نام آهنگ مورد نظرتان را جستجو کنید. در این قسمت، هزاران آهنگ برای انتخاب پیدا خواهید کرد. (برای استفاده از قابلیت افزودن موسیقی باید فیلترشکن خود را روشن کنید).

۴. در صفحه‌ی موزیک از قسمت جستجو که در بالای صفحه قرار دارد، آهنگ خاص مورد نظر خود را انتخاب کنید. شما در این قسمت می‌توانید بر اساس آهنگ هنرمند و یا آلبوم دلخواهتان را جستجو کنید. برای شنیدن ۱۴ ثانیه از آهنگ موردنظرتان، کافی است تا بر روی صفحه ضربه بزنید.

۵. زمانی‌که از انتخاب آهنگ خود مطمئن شدید، می‌توانید قسمتی از آهنگ را متناسب با استوری خود انتخاب کرده و به آن اضافه کنید. شما همچنین می توانید مدت زمان پخش کلیپ موسیقی را هم در این‌جا انتخاب کنید (حداکثر ۱۵ ثانیه).

نکاتی در رابطه با اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام

   نکاتی در رابطه با اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام   

خب تا به اینجا با آموزش قراردادن آهنگ در استوری اینستاگرام آشنا شدید. در ادامه راجع به چند نکته در رابطه با افزودن آهنگ به استوری صحبت خواهیم کرد.

۱. اگر متن آهنگی که انتخاب کرده‌اید، در دسترس باشد، آن متن به طور خودکار روی صفحه قرار خواهد گرفت. 

۲. شما می‌توانید فونت‌ها و طرح‌های مختلفی برای این متن‌ها انتخاب کنید. 

۳. این قابلیت برای شما وجود دارد تا بخشی از آهنگ مورد نظر برای پخش را ویرایش کنید. 

۴. کسانی‌که استوری شما را تماشا می‌کنند، با تپ روی متن آهنگ، قادر خواهند بود تا اطلاعات بیشتر در مورد هنرمند آهنگتان به دست آورند و یا به آهنگ‌های بیشتر دسترسی پیدا کنند.

افزودن آهنگ به استوری اینستاگرام برای آیفون

       افزودن آهنگ به استوری اینستاگرام برای آیفون       

اگر از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنید، برای قراردادن آهنگ در استوری اینستاگرام، می‌توانید قبل از گرفتن فیلم یا عکس خود، آهنگی را انتخاب کنید. کافیست وقتی در دوربین Instagram Stories هستید، فقط به حالت ضبط بر روی عنوان "Music" بروید. از اینجا به بعد برای افزودن موسیقی، می‌توانید مانند قبل عمل کنید. یک آهنگ جستجو کنید. قسمتی از آن را که می‌خواهید برای عکس یا فیلم خود استفاده کنید، انتخاب کنید و هنگام پخش آهنگ در پس زمینه، استوری اینستاگرام خود را ضبط کنید. به همین راحتی!

سخن آخر

در این مقاله از موبودید، با آموزش قراردادن آهنگ در استوری اینستاگرام همراه شما بودیم. دیدید که چطور می‌توانید با افزودن آهنگ به جذاب شدن استوری‌های خود و افزایش فالوورهایتان کمک کنید. شما همچنین می‌توانید در استوری‌های اینستاگرام خود از GIF، نظرسنجی، هشتگ یا هر چیز دیگری که دوست دارید استفاده کنید. برای این کار روی دکمه “Your Story”  در پایین صفحه و سپس stickers ضربه بزنید. در آنجا تمام این قابلیت‌ها را مشاهده خواهید کرد.

 

مطالب مرتبط:

چگونه به صورت خودکار به استوری اینستاگرام زیرنویس اضافه کنید؟

تبلیغات استوری اینستاگرام

روشهای مختلف برای دیدن استوری اینستاگرام به صورت ناشناس

1400/08/11

برچسب ها:

فرم نظر سنجی