1400/11/12

آشنایی با ۴ نمونه از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

هم‌اکنون،  کلیپ‌های ویدیویی به‌عنوان پرمخاطب‌‌ترین محتوای موجود در اینستاگرام می‌باشند که از اثرگذاری بالایی نیز برخوردارند. اغلب بازاریابان برای برگزاری کمپین‌های فروش و افزایش تعامل با مشتری، در صفحات تجاری از فیلم‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند. از دیگر مزایای ویدیو می‌‌توان به این نکته اشاره کرد که معمولاً ویدئوها دو برابر تصاویر کامنت دریافت می‌کنند. حتماً شما هم دوست دارید کلیپ‌های جذاب و باکیفیت بسازید و در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کنید تا کاربران زیادی جذب پیجتان شوند و شما را دنبال کنند. درحال‌حاضر، ابزارهای خوبی برای ساخت کلیپ وجود دارند که استفاده از آن‌ها به شما کمک می‌کند تا کلیپ‌های باکیفیت‌تری بسازید. از این ابزارها به‌منظور ویرایش جلوه‌های ویژه، چسباندن آهنگ به ویدیو، چسباندن چند فیلم متفاوت به یکدیگر، قراردادن افکت‌های مختلف برروی فیلم و ...، استفاده می‌شود. با ادامه‌ی این مقاله از موبودید همراه باشید تا مورد از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام را به شما معرفی کنیم. 

۱. VN Video Editor Maker، از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

VN Video Editor Maker، از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

نرم‌افزار VN Video Editor Maker VlogNow، یکی از حرفه‌ای‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش و ساخت کلیپ‌های ویدیویی می‌باشد که توسط شرکت VN, LLC توسعه و در گوگل‌پلی منتشر شده است. نرم‌افزار VN، از جمله آپ‌های پرطرفدار ویرایش ویدیو است که قابلیت‌های متعددی برای ویرایش فیلم در اختیار کاربران اندروید و iOS قرار می‌دهد و اتفاقا کار کردن با آن چندان پیچیده هم نیست. در ادامه راجع به امکانات این برنامه بیش‌تر صحبت خواهیم کرد.

قابلیت پشتیبانی از پرده سبز

«پرده کروماکی» یا «پرده سبز سینما»، از بهترین تکنیک‌های موجود برای ایجاد ویدیو‌های خلاقانه همراه با صحنه‌های اکشن و هیجان‌انگیز هستند که به کمک آن‌ها می‌توان به طور کلی پس‌زمینه‌ی کلیپ‌ها را تغییر داد و تنها در محیطی چندمتری یک ویدیوی خیره‌کننده و خارق‌العاده ساخت. اما متاسفانه نرم‌افزارهای محدودی از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند که اغلب آن‌ها هم متعلق به سیست/م‌عامل ویندوز می‌باشند. به همین دلیل است که پشتیبانی VN Video Editor Maker از صفحات سبز، آن را به یکی از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام تبدیل کرده است. شما می‌توانید در هنگام ساخت کلیپ از یک پرده‌ی کروماکی یا پارچه‌ی سبز در پس‌زمینه‌ی کارتان استفاده کنید و بعد از آن به کمک VN  (اپلیکیشن محبوب بلاگرها)، تغییرات گسترده‌ای را در فایل‌های ویدیویی خود ایجاد نمایید.

قالب‌های آماده ویرایش کلیپ‌های ویدیویی

وجود قالب‌های آماده در برنامه، یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های VN، به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام می‌باشد که کاربران را از ویرایش و تنظیم افکت‌ها بی‌نیاز می‌سازد. بدون شک، حضور چنین ابزاری در یک اپلیکیشن موبایلی برای ایجاد ویدیوی باکیفیت، آن هم در کمترین زمان ممکن، ابزاری فوق‌العاده محسوب می‌شود. تعداد زیادی قالب آماده درون این برنامه تعریف شده است که می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید. قبل از دانلود هم امکان مشاهده نمونه‌های ساخته شده با هر قالب، وجود دارد. فقط کافی است هر تعداد ویدیو یا تصویر که می‌خواهید را برای هر قالب انتخاب کنید. پس از آن، دیگر لازم نیست شما کاری کنید و همه‌ی کارها خودشان به‌صورت خودکار انجام خواهند شد. دقت داشته باشید که اغلب این قالب‌ها برای ویدیوهای شخصی در شبکه‌های اجتماعی مناسب هستند. بنابراین نمی‌توان انتظار خروجی چندان چشمگیری از آن‌ها داشت.

دیگر امکانات و قابلیت‌های برنامه VN Video Editor Maker

برش ویدیو در سایز دلخواه 

امکان افزودن زیرنویس به کلیپ‌ها

دریافت خروجی با فرمت و کیفیت موردنیاز 

پشتیبانی از انواع فرمت‌های ویدیویی محبوب

گزینه‌ای مناسب برای ساخت vlogهای شخصی

امکان فریز کردن فیلم با استفاده از گزینه‌ی Freez

دو ویژگی mirror و flip برای ایجاد ویدیو های آینه‌ای

mute کردن ویدیو و افزودن موسیقی متن دلخواه به آن

افزودن انواع استیکر و واترمارک به کلیپ‌های ایجاد شده

توانایی افزودن انواع فیلتر‌ها و افکت‌های متنوع به کلیپ‌ها

ایجاد تغییرات در سرعت پخش کلیپ‌ها و یا معکوس کردن 

ویرایش حرفه‌ای فایل های ویدیویی بدون هیچ‌گونه محدودیت

شبکه‌ی اجتماعی داخلی برای به اشتراک‌گذاری ویدیوهایتان با دیگر کاربران

ذخیر‌ه‌سازی پروژه‌های در حال ویرایش و ادامه‌ دادن به آن‌ها در زمان دلخواه

۲. نرم‌افزار Quik، از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

          نرم‌افزار Quik          

یکی دیگر از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام که به کمک آن می‌توانید کلیپ‌ها HD و باکیفیت بسازید، نرم‌افزار Quik است. ویدیوهای ساخته شده با استفاده از این نرم‌افرار را می‌توانید به‌راحتی در شبکه‌های اجتماعی انتشار دهید و مخاطبین را حسابی شگفت‌زده نمایید. این برنامه برای بلاگرها و افراد فعال در اینستاگرام عالی است. امکان اضافه کردن افکت‌های مختلف، متن و موزیک به فیلم، از قابلیت‌های این برنامه است. 

Quik، به‌عنوان یکی از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام، با برخورداری از قابلیت‌های گوناگون به کاربران خود اجازه می‌دهد تا هر کدام از فایل های ویدیویی که می‌خواهند را به‌راحتی با گوشی و یا تبلت هوشند، تغییر داده و به گفته‌ی توسعه‌دهنده جادویی خاص را در آن‌ها به وجود آورند! سیستم فوق‌العاد‌ه‌ی موجود در این آپ، تمامی مدت کلیپ‌های انتخاب شده را آنالیز کرده و با تشخیص برترین لحظات آن، افکت‌هایی خیره کننده را بر روی آن‌ها اعمال می‌کند تا کاربران بتوانند تجربه‌ای جدید در زمینه‌ی ویرایش فایل‌های ویدئویی را به دست آورند. برخی از امکانات و قابلیت های این نرم‌افزار جذاب به شرح زیر می‌باشند:

دسترسی به ۸۰ موسیقی متن آماده

اصلاح هوشمندانه‌ی فیلم‌های انتخابی

ایجاد اسلاید‌هایی بسیار زیبا و خیره‌کننده

دسترسی به بیش از ۲۳ سبک ویدیویی خاص

نبود هیچ‌گونه افت کیفیتی در فایل‌های خروجی

مرتب کردن فایل‌های ویدیوی و تصاویر به دلخواه خود

تنظیم فونت، فیلتر و گرافیک هر کدام از سبک‌های ویدیویی

سیستم فوق‌العاده‌ی تشخیص چهره برای قاب کردن هر کدام از تصاویر

آنالیز حرفه‌ای فایل‌های ویدیویی برای یافتن لحظات هیجان‌انگیز در آن‌ها

امکان انتخاب بیش از ۷۵ تصویر و کلیپ تصویری از گالری و یا سرورهای ابری

۳. نرم‌افزار محبوب و پرطرفدار InShot

نرم‌افزار InShot هم جزء پرطرفدارترین و بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام به شمار می‌آید که قابلیت‌های بی‌نظیری دارد. همان‌طور که می دانید، یکی از محدودیت‌های اینستاگرام، اشتراک تصاویر در قاب مربعی است. این محدودیت موجب شده تا نتوان تصاویر دارای کادر افقی را به طور کامل در آن به اشتراک گذاشت. اپلیکیشن InShot، به‌عنوان یکی از کامل‌ترین ویدیو ادیتورهای موبایلی، ابزاری عالی برای رفع این مشکل است که نه تنها این محدودیت را از سر راهتان برداشته، بلکه از لحاظ امکانات ویرایشی خودش یک اینستاگرام کامل است! در این برنامه‌ی فوق‌العاده، می‌توان تصاویر و حتی ویدیوها را با ابعاد کامل به اینستاگرام منتقل نمود. اگر از کاربران اینستاگرام هستید، برنامه فوق را برای ویرایش فیلم‌هایتان دانلود کنید و به کمک آن، ویدیوهای خارق‌العاده برای پیج شخصی و یا کسب و کارتان ایجاد نمایید. برخی قابلیت‌های برنامه عبارتند از:

پشتیبانی از هشتگ‌های اینستاگرامی

امکان چارگوش کردن آسان و سریع ویدیوها

امکان فشرده‌سازی آسان و بی‌دردسر ویدیوها

قراردادن مرز تاری برای همه عکس‌ها و ویدیوها

ده‌ها قابلیت کاربردی و کم‌نظیر برای استفاده‌ی رایگان

انواع ابزارهای حرفه‌ای و کاربردی برش، اصلاح و غیره

محیط کاربری ساده با اینترفیس فوق العاده زیبا و شیک

امکان افزودن نوشته، موسیقی و افکت‌های بصری به ویدیو

ویدیو ادیتور قدرتمند برای انجام تغییرات دلخواه بر روی ویدیو

امکان ساخت ویدیو برای اپلیکیشن‌های دیگر مثل dubsmash

امکان برش لبه‌های زائد عکس‌ها و ویدیوها برای آپلود آن‌ها در اینستاگرام

۴. نرم‌افزار Mojo، از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام

                        نرم‌افزار Mojo، از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام                        

یکی دیگر از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام که به شما پیشنهاد می‌کنیم، نرم‌افزار Mojo است  که به شما کمک می‌کند تا استوری‌های جذاب و پویا درست کنید. این نرم‌افزار با برقراری دسترسی کاربران به مجموعه‌ای از ابزارهای کاربردی، به آن‌ها اجازه می‌دهد تا استوری‌های فوق‌العاده و خیره‌کننده‌ای را ایجاد نموده و آن‌ها را با دوستان به اشتراک بگذارند. بیش از ۵۰ قالب متنوع در این اپلیکیشن قرار دارد که هر کدامشان به نوعی، جلوه‌ی خاصی به استوری‌هایتان خواهند داد. در کنار قالب‌ها مجموعه‌ای از سبک‌های نوشتن متن نیز وجود دارد که هیچ‌گونه محدودیتی برای دسترسی به آن‌ها وجود نداشته و متن‌های مورد نظر‌تان را زیباتر خواهند ساخت. کیفیت استوری‌های ایجاد شده توسط Mojo، بسیار بالا بوده و در نوع خود بی‌نظیر است. برخی از امکانات برنامه عبارتند از:

  • دریافت فایل‌های خروجی با کیفیت بسیار بالا
  • دسترسی به بیش از ۵۰ قالب مختلف برای هر نوع مدیا
  • دسته‌بندی تمامی قالب‌ها و سبک‌ها در گروه‌هایی متنوع
  • ایجاد استوری‌های زیبا و خیره‌کننده بدون هیچ‌گونه محدودیت
  • انتخاب سبک‌های مختلف نوشتن متن برای زیباسازی استوری‌ها

سخن آخر

در این مقاله از موبودید، به معرفی ۴ مورد از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام پرداختیم و راجع به قابلیت‌های هرکدام صحبت کردیم. چنانچه صاحب پیج شخصی یا تجاری در اینستاگرام هستید و خواهان خلق کلیپ‌های زیبا برای پست‌هایتان با استفاده از ویدیوادیتورهای موبایلی هستید، می‌توانید از برنامه‌هایی که در این مقاله معرفی شدند استفاده نمایید. چنانچه سوالی راجع به هرکدام از این برنامه‌ها دارید، آن را در بخش نظرات در پایین همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید. از توجه و همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم!

 

مطالب مرتبط:

1400/11/13

برچسب ها:

نظرات کاربران

مریم مجد

آشنایی با ۴ نمونه از بهترین ابزارهای ساخت کلیپ برای اینستاگرام خوب بود

مریم معصومی

فکر کنم از اینشات بیشتر استفاده میکنن

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی