1396/09/13

چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟

چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟

استخراج اطلاعات اینستاگرام از طریق ربات Regram  تلگرام امکانپذیر است. اگر می خواهیم عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم، ربات تلگرامRegram  به ما کمک می‌کند!

ربات Regram تلگرام چیست؟

رباتRegram  تلگرام می تواند محدودیتهای اینستاگرام را دور زده و کارهایی مثل دانلود عکس پروفایل کاربران اینستاگرام، مشاهده و ذخیره ویدیوهای لایو آن‌ها، مشاهده محبوب ترین پست های یک پروفایل اینستاگرام و غیره را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهد. به همین دلیل ربات Regram تلگرام را یک دستیار اینستاگرامی می دانند.

آموزش دانلود عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام از طریق ربات Regram

1.     باید در تلگرام وارد ربات @Regrambot شویم.( برای اینکار می توانیم   @Regrambotرا در قسمت جستجوی تلگرام وارد کنیم یا در یکی از گفتگوهای تلگرام خود آن را برای مخاطبی ارسال نماییم و سپس روی آن کلیک نماییم.)

 ربات ریگرام تلگرام

بعد از کلیک (ضربه) به @Regrambot   وارد آن شده و تصویر زیر را خواهیم داشت.

  ربات Regram  تلگرام  

2.  بر روی گزینه Start ضربه می زنیم.

 

3. حالا ربات از ما می‌خواهد تا زبان مورد نظر را برای کار کردن با آن انتخاب کنیم. یکی از دو زبان فارسی و انگلیسی را انتخاب می نماییم. پشتیبانی کامل ربات تلگرامRegram    از زبان فارسی بدون تردید یکی از نقاط قوت آن است و سبب می‌شود تا ما خیلی ساده تر بتوانیم از این ربات کاربردی استفاده کنیم.

    ربات تلگرام Regram

 

دانلود عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام

استخراج اطلاعات کاربران اینستاگرام

    

 

4.     حالا باید پروفایل اینستاگرامی که تمایل داریم محدودیت هایش را دور بزنیم، مشخص شود. برای مشخص کردن پروفایل اینستاگرام مورد نظر می‌توانیم از روش های مختلفی استفاده کنید. مثلا می‌توانیم آیدی صفحه مورد نظر را ارسال کنیم یا حتی می‌توانیم آدرسURl  آن صفحه اینستاگرام را هم برای ربات تلگرامRegram   ببفرستیم.(برای کپی URL صفحه مورد نظر در اینستاگرام در آن صفحه منوی سه نقطه بالا سمت راست را زده و گزینه  Copy Profile URL را می زنیم)

       دانلود استوری کاربران در اینستاگرام       

5.     وقتی پروفایل اینستاگرام مورد نظر را وارد کردیم، اطلاعات دقیقی در مورد آن، توسط ربات تلگرامRegram  ارائه می‌شود. این اطلاعات شامل نام نمایشی کاربر، یوزرنیم کاربر، تعداد پست های ارسالی، تعداد فالوورها، تعداد فالویینگ ها، وضعیت صفحه، بیوگرافی و لینک آن می‌شوند. اما بخش جالب کار مربوط به گزینه هایی است که در زیر صفحه توسط ربات ریگرام تلگرام ارائه شده‌اند.

        دانلود پستهای کاربران اینستاگرام        

6. همانطور که در تصویر زیر می بینیم

دانلود عکس پروفایل اینستاگرام، استوری ها، پست ها، مشاهده محبوب ترین ویدیوها، محبوب ترین پست ها، مشاهده استوری، ذخیره کردن پست های کاربر مورد نظر در یک فایل فشرده (با انتخاب گزینه “دانلود همه پست ها در یک فایل”)، دانلود پخش زنده های به اشتراک گذاشته شده و مشاهده صفحه در اینستاگرام از قابلیت های ربات تلگرامRegram   هستند. بنابراین ربات تلگرامRegram   یک دستیار اینستاگرامی قدرتمند است که به ما این امکان را می دهد که فراتر از محدودیت های اینستاگرام عمل کنیم.

 

برای مثال با لمس گزینه “دانلود عکس پروفایل” می‌توانیم عکس پروفایل کاربر مورد نظر را دانلود کنیم.

           دسترسی به اطلاعات کاربران اینستاگرام           

دانلود عکس پروفایل کاربران اینستاگرام

 

پس ربات ریگرام تلگرام یک ربات تلگرامی است که برای اینستاگرام کاربرد دارد. و با آن می توانیم به اطلاعات و پستهای کاربرهای اینستاگرام دسترسی داشته باشیم.

 

 

مطالب مرتبط :

1396/09/15

نظرات کاربران

بهار راد

عالی بود چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟

مریم پورهمدانی

چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟ جالب بود.

marziyeh

چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم برام خیلی جذاب و کاربردی بود.

آیدا

چگونه عکس و استوری اینستا را دانلود کنیم مفید بود

رضا

چگونه عکس، ویدیو و استوری اینستاگرام را دانلود کنیم؟ جالب بود

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی