1396/10/23

بازیابی پسورد فراموش شده اینستاگرام

بازیابی پسورد فراموش شده اینستاگرام

بازیابی پسورد فراموش شده اینستاگرام به این دلیل در این مقاله موبودید مطرح می شود چون احتمال آن وجود دارد که به هر دلیلی رمز اکانت اینستاگرام خود را فراموش کنیم. اگر این مسئله پیش آمده نگران نباشیم، چون اینستاگرام روشهای مختلفی را برای بازیابی رمز فراموش شده کاربران ارائه می‌کند.

تصور کنید که رمز عبور اکانت اینستاگرام‌ را فراموش کرده‌ایم یا بنا به هر دلیل می خواهیم که رمز عبور آن را بدون لاگین شدن در اکانت تغییر دهیم. این کار را می توان هم در اپلیکیشن اینستاگرام و هم در سایت اینستاگرام، انجام داد.

بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام دراپلیکیشن اینستاگرام

در این روش از خود اپلیکیشن اینستاگرام به منظور بازیابی رمز فراموش شده استفاده می‌کنیم. بدین منظور کافی است که مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنیم:

·        برنامه اینستاگرام را اجرا می کنیم.

·        گزینه با عنوان Forgot your login details? Get help signing in   را لمس می کنیم. اگر این گزینه را مشاهده نکردیم و گزینه Forgot? را دیدیم، آن را انتخاب می کنیم.

 بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام 

·        در این بخش سه روش یا حالت برای بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده ارائه شده است.

  بازیابی رمز فراموش شده اکانت اینستاگرام  

 گزینه Use Username or Emailدر شرایطی استفاده می‌شود که ما یوزرنیم یا ایمیل اکانت خود را به خاطر داشته باشیم.

 گزینه Send an SMS  زمانی کاربرد دارد که ما شماره همگام شده با اکانت خود را بدانیمو این شماره در دسترس‌ باشد. گزینه With FacebookLog inهم فقط در شرایطی قابل استفاده است که اکانت اینستاگرام ما با اکانت فیسبوکمان متصل باشد.

پس بنا به شرایط خود یکی از سه گزینه فوق را انتخاب می کنیم. برای مثال تصور می‌کنیم که ما شماره موبایل خود را در تنظیمات اکانت اینستاگرام خود وارد کرده ایم و آن شماره در دسترس است. پس گزینه Send an SMS  را انتخاب می‌کنیم.

نکته: اگر در این مرحله با مشکل مواجه شدیم و اینستاگرام اشاره کرد که شماره وارد شده صحیح نیست، احتمال دارد که آن را به اشتباه وارد کرده باشیم. اگر مطمئن هستید که شماره موبایل صحیح وارد شده اما اینستاگرام آن را به رسمیت نمی‌شناسد، احتمال دارد که اکانت ما بنا به دلایل خاص از سوی اینستاگرام حذف شده باشد.

·        بعد از انتخاب این گزینه در ابتدا کد کشور را انتخاب می کنیم (کد کشور ایران 98+ است) و سپس شماره موبایلی که در اکانت اینستاگرام خود وارد کرده بودیم را در این قسمت وارد می کنیم. سپس آیکون فلش موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس میکنیم.

     بازیابی پسورد فراموش شده اکانت اینستاگرامبازیابی پسورد فراموش شده اینستاگرام از طریق شماره موبایل     

·        پیغامی مبنی بر اینکه لینکی برای شما اس ام اس شد ظاهر می شود. پس باید وارد اس ام اس های گوشی خود شده و پیام دریافت شده را باز کنیم. بر روی لینک ارسال شده ضربه می زنیم.

 

       بازیابی پسورد فراموش شده اکانت اینستاگرام از طریق شماره موبایل        

·        با کلیک بر روی این گزینه یا لینک به صفحه‌ای هدایت می‌شویم که شامل دو فیلد است. در این دو فیلد رمز عبور اینستاگرام جدیدی را وارد می کنیم که مطمئن هستیم آن را فراموش نخواهیم کرد و سپس بر روی گزینه Reset Passwor    ضربه می زنیم.

        وارد کردن پسوردهای جدید در بازیابی پسورد قراموش شده اینستاگرام        

با وارد کردن پسورد جدید و تکرار آن، پسورد تغییر کرده و وارد صفحه خود در اینستاگرام می شویم.

 

بازیابی رمز فراموش شده اینستاگرام در سایت اینستاگرام

در این روش برای بازیابی پسورد فراموش شده اکانت اینستاگرام از سایت اینستاگرام استفاده می‌کنیم. بدین منظور کافی است که مراحل زیر را دنبال کنیم:

·        ابتدا با کلیک بر روی لینک زیر به صفحه بازیابی رمز اینستاگرام در سایت رسمی آن مراجعه میکنیم.

بازیابی رمز فراموش شده اکانت اینستاگرام از طریق سایت اینستاگرام

            بازیابی پسورد فراموش شده اکانت اینستاگرام در سایت اینستاگرام            

·        در فیلد اول (E-mail or Username) یوزرنیم یا آدرس ایمیل مرتبط با اکانت خود را وارد میکنیم.

·        در فیلد دوم هم باید به سوالاتی  که در عکس می‌بینیم را پاسخ دهیم تا مشخص شود که این درخواست از طرف یک ربات نیست. سپس بر روی  گزینه Reset Password  کلیک میکنیم.

·        پیغامی مبنی بر اینکه لینکی برای شما اس ام اس شد ظاهر می شود. (چون موقع ثبت نام و ایجاد اکانت در اینستاگرام، شماره موبایل وارد کرده بودیم. اگر آدرس ایمیل وارد کرده باشیم، برایمان ایمیل می شود)  پس باید وارد اس ام اس های گوشی خود شده و پیام دریافت شده را باز کنیم. بر روی لینک ارسال شده ضربه می زنیم.

·        حالا در دو فیلد ارائه شده رمز عبور جدید مورد نظر را دو بار وارد  مینماییم.

              بازیابی رمز فراموش شده اکانت اینستاگرام در سایت اینستاگرام              

با طی کردن مراحل فوق، پروسه بازیابی رمز اینستاگرام فراموش شده به پایان می‌رسد. بعد از این برای وارد شدن به صفحه خود باید با پسورد جدید لاگین نماییم.

 

 

مطالب مرتبط:

1396/10/23

نظرات کاربران

Zolmiesagze

متشکر از برنامه خوبتان

Dadashfaze

سلام خسته نباشید. پیج 11k دارم داخل پیج هستم ولی پسورد فراموش کردم میخوام پسوردو بدم ب داداشم بیاد تو اکانا نمیتونه بیاد پسورد اشتباه هست میخوام عوضش کنم بازم اونجا میگه رمز فعلی اشتباه هست لطفا کمکم کنید

ناصح احمدی

رمز عبور را فراموش کردیم

maryam

روش دوم که نوشته روی لینک زیر کلیک کنید،کلیک میکنم اما صفحه باز نمیشه.

الهام آجرلو

سلام میخواستم بگم هر کاری میکنم پسورد اکانتم که فراموش کردم نمیاد

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی