1396/11/16

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام  را در اینجا مطرح میکنیم چون تلگرام و دیگر برنامه های پیام رسان و شبکه های اجتماعی، برای استفاده نیازمند یک شماره موبایل هستند. ممکن است به دلایلی نخواهیم شماره موبایل شخصی خود را در این برنامه ها استفاده کنیم.

شماره مجازی مانند شماره واقعی ما عمل کرده و به عنوان اطلاعات شخصی ما برای دریافت و ارسال تماس یا پیامک استفاده می‌شود. اما برخلاف شماره واقعی هویت فیزیکی و سیم کارت نداشته و به واسطه نرم افزارهایی امکان استفاده از خدمات آن وجود دارد. این نرم افزارها عموماً تحت وب بوده و یا مانند نرم افزارهای پیام‌رسان عمل می‌کنند. به همین دلیل برای استفاده از خدمات این شماره‌های مجازی نیازمند اتصال به اینترنت هستیم. معمولاً این برنامه‌ها شماره‌هایی رایگان به کاربران ارائه می‌دهند و برای برقراری تماس هزینه از مشترکین دریافت می‌کنند که بسیار کمتر از هزینه‌های اپراتورهای واقعی است. شماره‌های مجازی رایگان معمولاً موقت بوده و برای ثبت آن شماره و یا تمدید آن باید هزینه‌ای پرداخت کرد.

 

به چند دلیل از شماره مجازی استفاده می شود:

·       استفاده از چند اکانت: وقتی ما برای ارتباط با دیگران به اکانتی به غیر از اکانت خود نیاز داشته باشیم می‌توان از شماره مجازی رایگان استفاده کرد. برای مثال ما دارای کسب و کاری هستیم و نیاز داریم برای پشتیبانی از طریق شبکه‌های مجازی، شماره خود را در اختیار دیگران قرار دهیم و اگر بخواهیم شماره مان شخصی بماند، ممکن است به این دلیل سراغ شماره مجازی برویم. همچنین چون اغلب شماره‌های مجازی به صورت رایگان ارائه می‌شود نیاز به خرید سیم کارت واقعی و پرداخت هزینه نخواهیم داشت.

·       حریم خصوصی: همه ما می‌دانیم که استفاده بسیاری از برنامه‌های پیام‌رسان و ثبت‌ نام در آنها نیازمند شماره شخصی است. البته این فرآیندی طبیعی و عادیست، چرا که احراز هویت ما از این طریق انجام شده و دیگر نیازی به وارد کردن نام کاربری، رمز عبور، ایمیل و… نیست. استفاده از شماره، سادگی و امنیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد اما بسیاری از کاربران دچار مشکلاتی نیز می‌شوند. بسیاری از برنامه‌ها شماره شخصی ما را به کاربران خود نمایش می‌دهند و ممکن است ما دوست نداشته باشیم. برای مثال شماره موبایل ما در برنامه وایبر برای رویت دیگران آزاد است و یا درصورتی که شماره فردی در مخاطبین تلگرام ما ذخیره باشد، تلگرام در صورت پیام دادن به طرف مقابل، شماره ما را به او نشان خواهد داد. ضمناً اگر فردی شماره شخصی ما را داشته باشد می‌تواند از طریق آن شماره به تمامی اکانت‌های شبکه‌های مجازی ما نیز دسترسی داشته باشد. برای مثال با ذخیره کردن شماره دوست خود قادر خواهیم بود اکانت تلگرام، تانگو، وایبر، وی‌چت، فیسبوک، اینستاگرام و… آن فرد را در صورت عضویت مشاهده نماییم.

 

برنامه های ساخت شماره های مجازی، شماره کشورهای دیگر را به ما اختصاص می دهند. چند نمونه از برنامه های ساخت شماره مجازی را در ادامه معرفی می کنیم.

ساخت شماره مجازی اندونزی با برنامه Smart Call

برنامه Smart Call کم حجم‌ترین برنامه در نوع خود در زمینه‌ ساخت شماره مجازی رایگان است که برای ثبت‌نام نیاز به شماره تلفن اصلی ما دارد و بعد از ثبت‌نام و تایید کد فعال سازی، یک شماره مجازی از اندونزی با پیش شماره 62+ را در اختیار ما خواهد گذاشت. شیوه کار با برنامه به این صورت است که به محض ورود به اپلیکیشنSmart Call و وارد نمودن شماره خود و دریافت کد فعال سازی، شماره مجازی مخصوص ما ساخته خواهد شد و می‌توان با استفاده از آن‌ها در شبکه‌های مختلف، پیامک یا تماس دریافتی را از طریقSmart Call دریافت کرد و اقدام به ثبت‌نام در برنامه‌های مختلف نمود.

ساخت شماره مجازی رایگان با smartcall

 

ساخت شماره مجازی رایگان اندونزی با برنامه ESIAtalk

ESIAtalk   اپلیکیشن دیگری برای ساخت شماره مجازی رایگان از اندونزی با پیش شماره 62+ است که همانند SmartCall   عملکرد مناسبی دارد. ثبت نام در این برنامه مشابه برنامه‌ قبل بوده و در انتها یک شماره‌ی مجازی را به رایگان در اختیار ما قرار می‌دهد. بخش دریافت تماسESIAtalk نیز برای برخی گوشی‌ها غیر فعال است؛ با این حال بخش اصلی، یعنی صندوق ورودی(Inbox) آن بدون هیچ مشکلی آماده کار خواهد بود و می‌توان از آن استفاده کرد.

     ساخت شماره مجازی رایگان با esiatalk     

ساخت شماره مجازی تلگرام رایگان با برنامه Talk2

برنامه Talk2 یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ساخت شماره مجازی است که نسبت به برنامه‌های دیگر عملکرد بهتری داشته و تقریباً در تمام وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی قابل استفاده است. برای ثبت‌نام به شماره تلفن ما نیاز خواهد داشت تا کد فعال سازی را به آن ارسال کند و بعد از تایید کردن اکانت، یک شماره‌ی مجازی فیلیپین به ما تعلق خواهد گرفت که با 63+ شروع می‌شود و در منوی کناری برنامه نیز قابل مشاهده خواهد بود. البته برای برقراری تماس و ارسال پیامک با این شماره باید اکانت موجود درTalk2 را شارژ نماییم ولی در مواردی مثل ثبت نام که فقط نیازمند دریافت کد است نیازی به این کار نیست.

      ساخت شماره مجازی رایگان با talk2      

در ساخت شماره‌های مجازی رایگان، دقت کنیم که:

این برنامه‌ها شماره‌هایی که به ما ارائه می‌دهند را به هیچ وجه گارانتی نمی‌کنند و هر زمان که بخواهند شماره را از ما صلب می‌کنند در نتیجه اگر اکانت ما بعد از مدتی دوباره نیاز به کد تایید پیدا کند شماره مجازی ما ممکن است کار نکند و یا حتی عوض شده باشد. شماره‌های مجازی تلگرام که توسط این برنامه‌ها ساخته می‌شود سریعاً توسط کمپانی‌های بزرگ از جمله تلگرام، واتس‌اپ و… فیلتر و مسدود می‌شوند تا کاربر غیر واقعی ثبت نام نکند ضمن اینکه این شماره‌ها داری مدت زمانی بوده و باید همیشه از زمان انقضای شماره مجازی خود اطلاع داشته باشیم. استفاده از شماره مجازی برای ثبت نام در پیام رسان‌ها اصلاً توصیه نمی‌شود و به دلیل اشتراکی بودن شماره مجازی و نوع ساختار آن و امکان دسترسی توسط دیگر افراد به هیچ وجه اطلاعات حیاتی، خصوصی، امنیتی و مالی خود را با شماره مجازی ارسال و دریافت نکنیم.

 

 

مطالب مرتبط :

1396/11/16

نظرات کاربران

فاطمه

اکانت مجازي

alirazaalizada

شماره مجازی

بهار راد

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام عالی بود

بهار راد

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام عالی

مریم پورهمدانی

ساخت شماره مجازی رایگان برای تلگرام جالب بود.

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی