1396/12/09

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام، ویژگی است که اینستاگرام در آپدیت خود ارائه کرد. بنابراین کاربران این اپلیکیشن از این پس علاوه بر فالو کردن صفحات مختلف می‌توانند هشتگ های مورد نظرشان را هم فالو کنند.

هشتگ ها در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار هستند. زمانی که به پست خود هشتگ اضافه می‌کنیم، کمک خواهیم کرد که پست ما بتواند بهتر در جستجو یا بخشExplore   اینستاگرام ظاهر شود. فالو کردن هشتگ ها در اینستاگرام به سادگی قابل انجام است. بدین منظور کافیست که هشتگ مورد نظر را پیدا کرده و وارد صفحه آن شویم. برای مثال می‌توان هشتگ خاصی را در بخش جستجوی اینستاگرام جستجو نموده و آن را انتخاب کرد یا هشتگ زیر یک پست اینستاگرام را لمس نمود تا صفحه آن باز شود. ( در تصویر زیر کلمه ایده-پرداز در قسمت سرچ اینستاگرام تایپ شده است)

فالو کردن هشتگ در اینستاگرام

 

حالا کافیست که گزینهFollow   را لمس کنیم تا دنبال کردن هشتگ مورد نظر آغاز شود. از این به بعد هر پستی که به صورت عمومی در اینستاگرام منتشر شود و این هشتگ را داشته باشد، در صفحه اصلی اینستاگرام ما ظاهرا خواهد شد.

 

مدیریت هشتگ های فالو شده در اینستاگرام

اما شاید این سوال پیش آید که چگونه باید هشتگ های فالو شده خود را مدیریت و در صورت نیاز آن ها را آنفالو نماییم. برای این منظور کافیست که به بخش فالویینگ (Following) اکانت خود مراجعه نماییم. یعنی از تب زیرین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب نموده و سپس گزینهFollowing  را لمس می نماییم. حال تب  HASHTAGS را از منوی بالای صفحه انتخاب می کنیم تا لیست هشتگ های فالو شده ما در اینستاگرام نمایش داده شود.البته هشتگهایی علاوه برآنهایی که ما فالو کرده ایم نیز در این قسمت وجود دارد که خود اینستاگرام پیشنهاد داده است.

  مدیریت هشتگ های فالو شده در اینستاگرام

 

 

مطالب مرتبط:

1396/12/09

نظرات کاربران

رضا

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام کارامد بود

آرزو بذرافشان

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام عالی بود

مریم پورهمدانی

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام مفید بود.

مرضیه

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام خیلی توی بازیدی پیج من تاثیر داشته.

بهار راد

فالو کردن هشتگها و مدیریت هشتگها در اینستاگرام چه جاااالب

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی