1396/12/20

سوپرزوم استوری اینستاگرام

سوپرزوم استوری اینستاگرام

سوپرزوم در استوری اینستاگرام ویژگی است که اینستاگرام در آپدیتهای اخیر خود اضافه کرده است. با سوپرزوم (Superzoom) می توان ویدیوهای کوتاه و جالب ساخت. که در آن ها موزیک پس زمینه هولناک و بامزه‌ای پخش و در ۳مرحله زوم در سوژه وسط عکس انجام خواهد شد.

چگونگی استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)

استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام

استفاده از قابلیت سوپرزوم (Superzoomبه سادگی امکانپذیر است. بدین منظور به شرح زیر عمل می کنیم:

برنامه اینستاگرام را آپدیت و اجرا کرده به بخشHome  می رویم و آیکون دوربین موجود در گوشه سمت چپ و بالای صفحه را انتخاب می کنیم. حالا از بخش زیرین صفحه، گزینهSupezoom را انتخاب می نماییم. این گزینه دقیقا در کنار گزینهBoomerang قرار دارد.

حال می‌توان با لمس گزینه ضبط فیلم، ویدیویی ۳ثانیه‌ای با تکیه برقابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)ضبط کرد. این ویدیو همراه با یک موزیک پس زمینه جالب ضبط می‌شود.

در حالت عادی وقتی که دکمه ضبط فیلم را در حالت فعال بودن قابلیت سوپرزوم اینستاگرام (Superzoom)لمس می‌کنیم، یک ویدیوی ۳ثانیه‌ای ضبط می‌شود. اما ما با نگه داشتن انگشت خود بر روی دکمه ضبط ویدیو، می‌توان با تکیه برقابلیت سوپرزوم (Superzoom)ویدیویی با مدت زمان طولانی تر هم ضبط کرد. در این شرایط ویدیوی ما می‌تواند نهایتا ۱۵ثانیه به طول بیانجامد. در نظر داشته باشیم که هرچه بیشتر انگشت خود را روی دکمه ضبط ویدیو در حالت سوپرزوم (Superzoom)نگه داریم، مدت زمان زوم آخر ویدیو بیشتر می‌شود.

بعد از اینکه ویدیوی مورد نظر را با استفاده از قابلیت سوپرزوم اینستاگرام(Superzoom)ضبط کردیم، سه گزینه در زیر صفحه نمایان می‌شوند. با لمس گزینهSave می‌توان آن ویدیو را در گالری گوشی خود ضبط کنیم. با لمس گزینهYour Story  می‌توان ویدیوی ضبط شده را در استوری خود اشتراک گذاری نمود. با لمس گزینهSend to هم می‌توان ویدیو را در قالب پیام دایرکت(Direct) برای دوستان خود ارسال کرد.

اینستاگرام به مناسبت هالووین، فیلترها یا افکت های ترسناک جدیدی هم ارائه کرد. با استفاده از این افکت ها می‌توان به خون آشام یا روح تبدیل شد و ویدیو های ترسناکی را ساخته و با دوستان اشتراک گذاری نمود.

   سوپرزوم اینستاگرام

 

مطالب مرتبط:

 

1396/12/20

نظرات کاربران

رضا سهرابی

سوپرزوم استوری اینستاگرام جالب بود

آرزو بذرافشان

سوپرزوم استوری اینستاگرام برای من خیلی جذاب بود

مریم پورهمدانی

مطالب سوپرزوم اینستاگرام مفید بود.

marziyeh

مطلب سوپرزوم استوری اینستاگرام خیلی کاربردی بود.

بهار راد

سوپرزوم استوری اینستاگرام با مزه ست

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی