1400/02/27

معرفی بهترین رباتهای تلگرامی

رباتهای تلگرام

امروزه بسیاری از کاربران فضای اینترنت به دنبال اتوماسیون‌سازی کارهای مختلف با استفاده از ابزارهای آنلاین هستند. به همین دلیل برنامه‌نویسان کامپیوتر همواره به دنبال بستری هستند تا بتوانند رباتهای گوناگون را پیاده‌سازی کرده و در اختیار کاربران قرار دهند. تلگرام که بیشتر به عنوان یک پیام‌رسان پرطرفدار شناخته می‌شود، می‌تواند این بستر را برای برنامه‌نویسان و کسب و کارهای مختلف ایجاد نماید تا ربات خود را در آن قرار دهند.

ربات‌ها در فضای اینترنت به طور گسترده‌ای مشاهده می‌شوند. از قسمت چت وبسایت‌ها تا برنامه‌های مختلف، ربات‌ها نقش بسیار موثری در بهبود تجربه کاربری دارند. با توجه به علاقه کاربران اینترنت به دسترسی سریع و بی‌‌دردسر به پاسخ سوالاتشان، تلگرام تلاش کرده تا با ایجاد فضایی برای فعالیت ربات‌ها، رضایت کاربرانش را جلب کند. در ادامه بیشتر در خصوص چگونگی کار با رباتهای تلگرامی صحبت خواهیم کرد.

تلگرام چیست؟ 

تلگرام یک شبکه پیام‌رسان مبتنی بر فضای ابریست که امکان ارسال پیام متنی، تصویری، ویدیو و فایل را به کاربر می‌دهد.  تمام اطلاعات در فضای ابری ذخیره می‌شوند. بدین ترتیب کاربر می‌تواند تحت هر شرایطی به اطلاعاتش دسترسی داشته باشد. بسیاری، تلگرام را یک اپلیکیشن مشابه با واتس‌اپ می‌دانند‌. اما امکانات فراوان تلگرام نه تنها آن را از واتس‌اپ، بلکه از سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان هم متفاوت می‌کند. از امکانات تلگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت بسیار بالای انتقال پیام 

امکان ارسال فایل‌هایی با حجم‌های بسیار بالا

عملیات مبتنی بر فضای ابری

دسترسی کاربر به کانال‌ها و رباتهای تلگرامی 

دسترسی کاربر از طریق وب بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن

ربات‌ها، با اختلاف بهترین قابلیت این پیام‌رسان روسی محسوب می‌شوند. در ادامه این مقاله موبودید قصد داریم تا توضیحات بیشتری در این خصوص به شما ارائه دهیم.

ربات‌ها چگونه کار می‌کنند؟

به زبان ساده، رباتهای تلگرام برنامه‌های از پیش طراحی شده‌ای هستند که کاربران می‌توانند با ورود به آن‌ها، به محتوای موردنیازشان دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با عضویت در لیست کاربران یک ربات تلگرامی، به جدیدترین و مهم‌ترین اخبار روز دنیا دسترسی داشته باشید. 

با یک جستجو ساده، می‌توانید میلیون‌ها ربات تلگرامی را پیدا کنید که برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما سوال اینجاست که آیا تمام این رباتهای تلگرام ایمن هستند؟ بهترین و شناخته‌شده‌ترین رباتهای تلگرامی کدام هستند؟

نحوه یافتن رباتهای تلگرامی

همانند اکانت‌های شخصی، هر ربات در تلگرام یک نام کاربری یکتا دارد. کاربران می‌توانند با جستجوی این نام و ورود به صفحه ربات، در لیست کاربران آن عضو شوند. برای یافتن یک ربات، نیازی به دانستن نام کامل آن ندارید. با جستجوی بخشی از نام ربات، می‌توانید از میان گزینه‌های پیشنهادی تلگرام، ربات موردنظرتان را بیابید.

بهترین رباتهای تلگرام

برای راحتی کار شما، ما لیستی از پرمخاطب‌ترین و بهترین رباتهای تلگرام را آماده کرده‌ایم که در ادامه هر کدام را با جزئیات معرفی خواهیم کرد. توجه کنید که با کلیک بر روی نام هر یک از ربات‌ها، صفحه شروع ربات مربوط برای شما به نمایش درخواهد آمد.

ربات تلگرامی Gamebot

       ربات تلگرامی Gamebot       

برای آن دسته از افرادی که عاشق بازی‌های گروهی هستند، ربات Gamebot می‌تواند یک ابزار مناسب باشد. برای شروع بازی، تنها کافیست وارد ربات شده و افرادی که می‌خواهید در بازی شرکت کنند را انتخاب نمایید. Gamebot بازی‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌دهد.

بازی ریاضی: سوالات ریاضی دو گزینه‌ای آره/نه

بازی Corsairs: حرکت دادن هوشمندانه توپ‌ها و جمع‌آوری امتیاز لازم برای گذر از هر مرحله

بازی LumberJack: با ابزاری که در دست دارید، موانع بازی را از بین ببرید تا به مراحل بعدی صعود کنید

ربات تلگرامی Skeddy

           Skeddy          

این ربات تلگرامی بیشتر به درد کاربرانی می‌کنند که مدام کارهای روزمره خود را فراموش می‌کنند. ربات تلگرامی Skeddy یک ابزار بسیار ساده برای یادآوری کارهاست. این ربات با ارسال پیام متنی در ساعات مشخصی از روز، برنامه روزمره‌تان را یادآور می‌شود. پس از ورود به این ربات، تنها کافیست اطلاعات اولیه مانند منطقه زمانی را در اختیار آن قرار دهید. پس از این، ربات آماده کار است.

ربات تلگرامی File to Bot

            ربات تلگرامی File to Bot            

این ربات به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌هایتان را بر روی یک فضای ابری نامحدود ذخیره نمایید. برای شروع، تنها کافیست وارد لیست کاربران ربات شده و فایل خود را آپدیت کنید. پس از آپلود فایل، ربات لینکی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از طریق آن می‌توانید در هر زمان و مکان، به فایل‌های خود دسترسی داشته باشید. به جز شما، حتی افراد دیگری که به لینک دسترسی دارند نیز می‌توانند فایل‌ها را دانلود کرده و در دستگاه خود ذخیره کنند.

ربات تلگرامی Get Media Bot

با استفاده از این ربات تلگرام، دیگر نیازی به دانلود موسیقی از سایت‌های مختلف نخواهید داشت. Get Media Bot نه تنها آرشیوی بسیار گسترده از آثار خواننده‌های مطرح دارد، بلکه آرشیوی از موزیک ویدیوها را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. منو این برنامه شامل گزینه‌های زیر است

دانلود آهنگ

دانلود موزیک ویدیو

جستجو شعر آهنگ

دانلود استوری اینستاگرام

دانلود مستقیم محتوا

گزینه آخر به نام دانلود مستقیم، برای دانلود محتوای شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک و توییتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ربات تلگرامی Sticker Download

                  Sticker Download                 

استیکرها به عضو جدایی‌ناپذیر چت‌های ما با دوستان و آشنایانمان تبدیل شده‌اند. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از برنامه‌ها پیام‌رسان از این قابلیت پشتیبانی کنند. تلگرام هم در به روز رسانی‌های جدید، با معرفی استیکرهای متحرک، سعی کرده کاربران بیشتری را به استفاده از آن‌ها ترغیب نماید. استیکرهای تلگرام، تنها مختص همین پیام‌رسان هستند و امکان استفاده از آن‌ها در سایر برنامه‌ها وجود ندارد. ربات Sticker Download به شما اجازه می‌دهد تا استیکرهای تلگرام را دانلود کرده و آن‌ را در سایر برنامه‌ها استفاده نمایید. برای این کار، تنها کافیست استیکر مورنظرتان را برای Sticker Downloader ارسال کرده و خروجی‌هایی با فرمت PNG، JPEG و یا WEBP دریافت کنید.

عکس‌هایی با این فرمت را می‌توان در اپلیکیشن‌هایی مانند واتس‌اپ و سایر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان استفاده کرد.

ربات تلگرامی Tweet It

برای آن دسته از کاربران توییتر که بیشتر وقت خود را در تلگرام می‌گذرانند، ربات Tweet It می‌تواند بسیار کاربردی باشد. این ربات با اتصال به حساب کاربری شما در توییتر، امکان ارسال توییت از طریق تلگرام را فراهم می‌کند. ادمین‌های کانالهای تلگرامی نیز می‌توانند از این ربات برای قرار دادن یک توییت در پست‌های خود استفاده نمایند.

ربات تلگرامی Movie Tracker

اگر علاقه فراوانی به دنیای فیلم و سینما دارید، Movie tracker یک ابزار بی‌نظیر برای شماست. این ربات اطلاعات متنوعی در خصوص فیلم‌ها و سریال‌های مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. استفاده از این ربات تلگرامی هم بسیار آسان است. برای شروع، تنها کافیست نام فیلم را وارد نمایید. در نتیجه تمام اطلاعات فیلم مانند بازیگران، کارگردان، امتیاز و نظرات منتقدین به شما نمایش داده می‌شود.

ربات تلگرامی Babelgram

                     ربات تلگرامی Babelgram                     

ربات Babelgram، به نوعی ابزاری شبیه به Google Translate است. این ربات متون به زبان‌های مختلف را از شما دریافت کرده و آن‌ را به زبان‌ موردنظرتان ترجمه می‌کند. با استفاده از این ربات، به راحتی می‌توانید با افرادی از ملیت‌های مختلف ارتباط برقرار کنید.

ربات تلگرامی Dr.Web

درست است که امنیت یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تلگرام است. اما به هر حال استفاده از یک ابزار برای سنجش امنیت فایل و لینک‌های منتشر شده در این پیام‌رسان، امری ضروری به نظر می‌رسد. ربات Dr.Web می‌تواند امنیت لازم در فضای تلگرام را برای شما فراهم آورد.

ربات تلگرامی URL Shortener

لینک‌های صفحات اینترنت، بخصوص لینک صفحات فارسی بسیار بلند هستند. این امر ممکن است از دید کاربر خیلی جالب به نظر نرسد. برای حل این مشکل، ابزارهای بسیاری وجود دارند که امکان کوتاه کردن لینک را به کاربر می‌دهند. یکی از این ابزارها، ربات تلگرامی URL Shortener است. سرعت زیاد و امنیت بالای این ربات، آن را به یکی از ابزارهای مورد علاقه ادمین‌های تلگرامی بدل کرده است.

ربات تلگرامی Drop Mail

حتما برایتان پیش آمده که وارد یک وبسایت شوید و از شما درخواست شود تا آدرس ایمیلتان را وارد نمایید. در بسیاری از وبسایت‌ها، این امر کاملا اختیاریست. اما سایت‌هایی هم وجود دارند که بدون وارد کردن ایمیل، نمی‌توان هیچ کاری در آن‌ها انجام داد. در چنین مواقعی، داشتن یک ایمیل موقت چاره کار است. ربات Drop Mail به شما کمک می‌کند تا تنها با یک کلیک، یک ایمیل موقت جدید بسازید. این کار نه تنها زمان زیادی را ذخیره می‌کند، بلکه از اطلاعات حساب کاربری اصلیتان نیز محافظت می‌کند.

ربات تلگرامی  ManyBot  

                          ربات تلگرامی  ManyBot                          

همانطور که اشاره کردیم، بسیاری از رباتهای تلگرامی نیاز به برنامه‌نویسی دارند. اما ManyBot به شما اجازه می‌دهد تا بدون حتی یک خط کد، یک ربات تلگرامی بسازید. این ربات، قابلیت‌های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که در ساخت ربات تلگرام مورد استفاده قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، شما می‌توانید رباتی بسازید که یک پیام مشخص را به تعدادی از کاربران ارسال کند.

سخن آخر

استفاده از رباتهای تلگرامی به شما اجازه می‌دهد تا بسیاری از کارهای ساده را به صورت اتوماتیک انجام دهید. اما امکانات آن‌ها به همین جا ختم نمی‌شود. ربات‌ها در تلگرام می‌توانند کارهای بسیار متنوعی را انجام دهند. همین موضوع سبب شده تا کاربران زیادی به استفاده از تلگرام روی بیاورند. در این مقاله موبودید سعی کردیم تعدادی از بهترین رباتهای تلگرامی را به شما معرفی کنیم. استفاده از این ربات‌ها نه تنها باعث سریع‌ شدن دسترسی شما به محتوا‌های مختلف می‌شود، بلکه تجربه استفاده شما از تلگرام را نیز بهبود خواهد بخشید.

 

مطالب مرتبط:

1400/02/27

برچسب ها:

نظرات کاربران

رامتین

معرفی بهترین رباتهای تلگرامی چند تاشونو میشناسم

علی

معرفی بهترین رباتهای تلگرامی بد نبود

بهنام

معرفی بهترین رباتهای تلگرامی خوبه

ارسام

معرفی بهترین رباتهای تلگرامی عالی

رامتین

معرفی بهترین رباتهای تلگرامی باحاله

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی