1400/03/26

بهترین رومهای کلاب هاوس به زبان انگلیسی

حتی اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که با دنیای تکنولوژي ارتباط نزدیکی ندارند، بدون شک در اخبار و یا در جمع‌های دوستانه، نام کلاب هاوس را شنیده‌اید. یک شبکه اجتماعی مبتنی بر گفتگو صوتی که به کاربران اجازه می‌دهد تا در یک فضا به نام روم گرد هم آمده و در خصوص موضوع خاصی بحث و تبادل نظر کنند. کاربران می‌توانند به راحتی بین روم‌های مختلف کلاب هاوس جابه‌جا شده و با اجازه مدیر روم (Coordinator) وارد بحث شوند. روم های کلاب هاوس به قدری تنوع پیدا کرده‌اند که می‌توانند سلیقه‌های مختلف کاربران را پوشش دهند.که هر شخص با هر سلیقه‌ای می‌تواند وارد یکی از این روم‌ها شده و با دیگران ارتباط برقرار کند. اما این گستردگی روم‌های کلاب هاوس ممکن است باعث سردرگمی کاربران نیز شود. به همین دلیل قصد داریم تا در این مقاله موبودید در خصوص بهترین رومهای کلاب هاوس به زبان انگلیسی صحبت کنیم. ما تلاش کردیم تا موضوعاتی که بیشتر از همه در کلاب هاوس دنبال می‌شوند را پیدا کرده و کلاب‌ها و روم‌های گفتگو آن‌ها را در این مقاله معرفی نماییم.

روم‌‌های مربوط به بازاریابی و فروش محصول

روم‌‌های مربوط به بازاریابی و فروش محصول

اگر به تازگی وارد حوزه فروش محصول شده‌اید و قصد پیشرفت در این زمینه را دارید، استفاده از تجربیات فروشنده‌های حرفه‌ای می‌تواند روند یادگیری شما را سریع‌تر کند. روم های کلاب هاوس این امکان را به کاربران می‌دهند تا به صورت رایگان به اطلاعات بسیار ارزشمند در خصوص فروش محصول دسترسی پیدا کنند. بسیاری از مدیران فروش شرکت‌های بزرگ و همچنین افرادی که در شرکت‌های بازاریابی کار می‌کنند، با ایجاد روم‌های گفتگو محور با حضور مهمان‌های مختلف، در خصوص چالش‌های موجود در دنیای بازاریابی و فروش بحث و تبادل نظر می‌کنند. از معروف‌ترین روم های کلاب هاوس در این بخش می‌توان به Sally Spark-Cousins،Sales Training for Online Business Owners و The Sale Club اشاره کرد. در کنار این چند مورد، موارد دیگری هم هستند که تنها بر روی یک موضوع خاص تمرکز کرده‌اند. به عنوان مثال، افرادی مانند Mike Prased وMicheal Sanchez که خود صاحب چندین کسب‌وکار موفق هستند، مشاوره‌های رایگان در زمینه بازاریابی آنلاین به افراد تازه وارد به حوزه کسب‌وکار می‌دهند. اگر به تازگی یک کسب‌و‌کار آنلاین را راه‌اندازی کرده‌اید، می‌توانید با عضو شدن در روم‌های The Digital Marketing Launge و Viral Marketing Stras با پشت پرده بازاریابی محصولات شناخته شده در جهان دیجیتال آشنا شده و روش‌های جدیدی برای افزایش نرخ آگاهی از برند را یاد بگیرید.

پادکست‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری و استارت‌آپ

 پادکست‌هایی در حوزه سرمایه‌گذاری و استارت‌آپ 

با توجه به این که کلاب‌ هاوس یک بستر تقریبا نوپاست، نمی‌توان گفت که آیا حضور کسب‌وکارهای آنلاین در آن به هر شکلی می‌تواند راهکار موثری برای جذب مشتری باشد یا خیر. اما چیزی که می‌توان با اطمینان در خصوص آن صحبت کرد، این است که بسیاری از سرمایه‌گذاران در روم‌ های کلاب هاوس به دنبال افرادی با ایده‌های منحصر به فرد می‌گردند. به همین دلیل است که بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری در کلاب‌ هاوس روم‌های اختصاصی را راه‌اندازی کرده و در آن‌ها به دادن مشاوره به استارت‌آپ‌ها می‌پردازند. کسانی که ایده‌های زیادی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار آنلاین دارند، می‌توانند با عضو شدن در روم‌ های کلاب‌ هاوس مانند Entrepreneurs,Start&Scale Up Business و Startup Club نکاتی در خصوص چگونگی موفقیت یک کسب‌وکار را یاد بگیرند. از جمله سرمایه‌گذاران شناخته شده در آمریکا و کشور‌های اروپایی نیز می‌توان به دکتر Suren Movsisyan اشاره کرد که در روم کلاب هاوس خود به بررسی عوامل شکست یک کسب‌وکار آنلاین و همچنین تاثیر تکنولوژي‌های نوین مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در پیشرفت کسب‌وکار می‌پردازد.

روم‌ های کلاب هاوس در رابطه با ارز‌های دیجیتال

  روم‌ های کلاب هاوس در رابطه با ارز‌های دیجیتال  

امروزه کمتر کسی است که نام بیت‌کوین و اتریوم به گوشش نخورده باشد. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال به صورت کلی می‌تواند یک روش مطمئن برای حفظ سرمایه و در برخی موارد افزایش آن باشد. اما مانند هر بازار مالی دیگری، داشتن اطلاعات در خصوص روند تغییر بازار و آشنایی با مفاهیم پایه این بازار، امری ضروری برای ورود به آن است. اگر به سرمایه‌ گذاری در این بازار علاقه‌مند هستید، باید بدانید که بسیاری از افرادی که در حوزه رمزارزها به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند، اطلاعات مفیدی را در روم‌ های کلاب هاوس در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند. اشخاص شناخته‌شده‌ای مانند Alon Goren، Dan Held، Cory Klippsten و Mattison Asher در روم های کلاب هاوس خود روند تغییرات رمزارزهای مختلف را توضیح داده و استراتژي‌های سرمایه‌گذاری را به افراد آموزش می‌دهند.

روم های ورزشی در کلاب هاوس 

    روم های ورزشی در کلاب هاوس     

بیشتر روم‌ های ورزشی کلاب هاوس توسط شبکه‌های خبری ورزشی و یا پادکست‌های مرتبط با ورزش‌های مختلف اداره می‌شوند. مجریان این برنامه‌های ورزشی معمولا پس از اتمام یک رویداد و یا مسابقه ورزشی خاص، کاربران را به روم های کلاب هاوس دعوت می‌کنند و نظر آن‌ها را جویا می‌شوند. بسته به این که طرفدار چه ورزشی هستید، در کلاب‌ هاوس روم‌های مختلفی وجود دارند که موضوعات مرتبط با آن ورزش را به طور کامل بررسی می‌کنند به عنوان مثال، طرفداران رقابت‌های بسکتبال NBA می‌توانند پس از هر مسابقه در NBA Fan Club اطلاعات مربوط به بازی را دنبال کرده و یا در خصوص بازی تیم محبوبشان نظر دهند.

روم های کلاب هاوس در رابطه با موضوع کتاب و فیلم

شاید بتوان Movie Club را شناخته شده‌ترین کلابی دانست که به صورت اختصاصی در حوزه سینما و هالیوود روم‌های گفتگو محور را تشکیل می‌دهد. اعضایMovie Club همگی از نویسندگان و منتقدان برتر سینما هستند که سالها در خصوص فیلم‌های مختلف مطالب گوناگونی را در سایت‌ها و نشریات معتبر به چاپ رسانده‌اند. 

سخن آخر

با افزایش استفاده از کلاب‌ هاوس، بدون شک گستردگی کلاب‌ها و روم‌های گفتگو در آن هم بیشتر می‌شود. برای جلوگیری از ایجاد سردرگمی و کمک به کاربران تازه وارد کلاب هاوس، در این مقاله موبودید سعی کردیم بهترین روم های کلاب هاوس به زبان انگلیسی را معرفی کنیم. در داخل این روم‌ها، معمولا افراد در خصوص یک موضوع خاص با یکدیگر گفتگو می‌کنند. در مقاله‌های آتی بلاگ موبودید، سعی می‌کنیم در خصوص روم‌های گفتگو که به زبان فارسی در کلاب هاوس فعالیت دارند نیز صحبت کنیم.

 

 

مطالب مرتبط:

1400/03/26

برچسب ها:

نظرات کاربران

لیلا 1990

عالـــــــــــی بـــــــــود

مشاهده همه نظرها

فرم نظر سنجی