1399/10/04

پرفروشترین محصولات در اینستاگرام کدام است؟

پرفروشترین محصولات در اینستاگرام

اینستاگرام به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا با استفاده از قابلیت‌های مختلف موجود در این اپلیکیشن، یک فروشگاه کوچک برای خود درست کرده و محصولات‌شان را در آن به فروش برسانند. فروشگاه‌های متعدد زیادی در اینستاگرام وجود دارند که هر یک خدمات و یا محصولات منحصر به فردی را به فروش می‌رسانند. درست است که خلاقیت در فروش محصولات و استفاده از شیوه‌های بازاریابی، نکته مهمی در پیشرفت یک کسب و کار اینستاگرامی است. اما پیش از هر چیزی، باید به این نکته توجه کرد که چه محصولی قابلیت فروش در اینستاگرام را دارد. در نتیجه در این مقاله موبودید قصد داریم تا پرفروشترین محصولاتی که در اینستاگرام به فروش می‌رسند را به شما معرفی کنیم. بنابراین شما می‌توانید با مطالعه این محصولات و ایده گرفتن از آن‌ها، فروشگاه اینستاگرامی خود را راه‌اندازی کرده و از آن کسب درآمد کنید.

محصولات پرفروش اینستاگرام

پوشاک

 پوشاک از پرفروشترین محصولات در اینستاگرام

فروش لباس یکی از روش‌های پرسود برای کسب درآمد از اینستاگرام است. به همین دلیل است که بسیاری از برند‌ها مطرح حوزه مد و فشن توجه ویژه‌ای به تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام دارند. همچنین بسیاری از افراد تاثیرگذار در شبکه‌های مجازی یا به اصطلاح اینفلوئنسرها، خط تولید لباس‌های خود را راه‌اندازی کرده و آن‌ها را در صفحه اینستاگرام خود به فروش می‌گذارند. به صورت کلی، لباس یکی از محصولات پرطرفدار کاربران فضای مجازی است. یکی از کارهایی که می‌تواند فروشگاه شما را به یک فروشگاه موفق تبدیل کند، استفاده از طرح‌های منحصر به فرد و خلاقانه است. به یاد داشته باشید که کاربران همیشه باید دلیلی برای دنبال کردن حساب کاربری یک کسب و کار داشته باشند. پس چه دلیلی بهتر از این که بتوانند لباس‌هایی متفاوت با قیمت مناسب را در صفحه شما پیدا کنند.

جواهرات

جواهرات و بدلیجات، مواردی هستند که بسیاری از مخاطبان اینستاگرام به خصوص مخاطبان خانوم، علاقه ویژه‌ای به آن‌ها دارند. همین موضوع سبب شده تا بسیاری از گالری‌های معتبر طلا و جواهر، محصولات خود را در اینستاگرام به مشتریان نشان دهند. اگر در ساخت این محصولات زینتی تجربه دارید یا با افرادی که در این حوزه کار می‌کنند آشنا هستید، بهتر است صفحه خود را راه‌اندازی کرده و شروع به فروش این محصولات پرفروش در اینستاگرام نمایید.

محصولات حوزه سلامت

   محصولات حوزه سلامت  

بسیاری از کاربران اینستاگرام به دنبال صفحاتی هستند که نکاتی در خصوص سلامت و تناسب اندام را به آن‌ها آموزش می‌دهد. این صفحات بسته به محتوایی که در اختیار کاربر قرار می‌دهند، می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. اما نکته اینجاست که هر یک از این حساب‌های کاربری می‌توانند به صورت جداگانه اقدام به فروش محصولات مرتبط با این حوزه کنند. به عنوان مثال لباس‌های ورزشی یا تجهیزات مورد نیاز برای انجام برخی ورزش‌ها، از پرفروشترین محصولات در اینستاگرام هستند. علاوه بر این، اینفلوئنسر‌های زیادی هم وجود دارند که می‌توانند به شما در بیشتر دیده شدن برندتان کمک بکنند.

آرایشی بهداشتی

     آرایشی بهداشتی از پرفروشترین محصولات در اینستاگرام    

شاید با قاطعیت بتوان گفت که وسایل آرایشی بهداشتی جزء پرفروشترین محصولات در اینستاگرام هستند. با نگاهی به بلاگرهای مطرح و بسیار فعال در این حوزه، متوجه این موضوع می‌شویم که تقاضا برای این محصولات تا چه حد بالاست. استفاده از مدل‌ها و امتحان محصولات آرایشی بر روی صورت آن‌ها، یکی از مواردی است که می‌تواند دست کاربر را در انتخاب باز بگذارد. استفاده از این تکنیک، این حس را در مخاطب ایجاد می‌کند که شما به عنوان یک فروشنده برای حس او ارزش قائل هستید و قصد دارید که او را در انتخابش یاری کنید. در نتیجه با استفاده از چهره مد‌ل‌ها و عکسبرداری حرفه‌ای، شما به سرعت می‌توانید یک فروشگاه موفق اینستاگرامی در حوزه فروش محصولات آرایشی و بهداشتی بسازید.

محصولات هنری و صنایع دستی

بدون شک بسیاری از کاربران اینستاگرام علاقه زیادی به تابلو‌های نقاشی، مجسمه‌های زینتی و یا ظروف طرحدار دارند. چرا که می‌توانند از آن‌ها در دکور اتاق یا منزل خود استفاده کنند. علاوه بر این، استان‌های مختلف در ایران صنایع دستی متفاوتی دارند که به صورت گسترده توسط خانم‌های خانه‌دار و یا افراد علاقه‌مند به طراحی خانه به سبک ایرانی مورد استقبال قرار می‌گیرد. همین موضوع باعث می‌شود که محصولات هنری و صنایع دستی از پرفروشترین محصولات در اینستاگرام در ایران باشند. تولید محتوا در خصوص آثار هنر علاوه بر این که کاربر را به یک سفر تاریخی و هیجان‌انگیز می‌برد، می‌تواند باعث جلب توجه بیشتر او شده و شانس خرید وی از صفحه شما را بالاتر ببرد. 

 محصولات سرگرمی

        محصولات سرگرمی      

امروزه که ویروس کرونا بسیاری از انسان‌ها را مجبور به خانه‌نشینی کرده، افراد بیش از گذشته به دنبال سرگرم نگه‌داشتن خود هستند. در نتیجه صفحاتی که محصولات مرتبط با سرگرمی را به فروش می‌رسانند، می‌توانند شانس زیادی برای پیشرفت و جذب مخاطب جدید داشته باشند. بازیهای گروهی، اسباب‌ بازیهای فکری و یا جداول مختلف از پرفروشترین محصولات در اینستاگرام هستند. همچنین شما می‌توانید کاربرانی که بازی‌های شما را خریداری کرده‌اند را تشویق کنید تا از لحظات خود عکس گرفته و با شما به اشتراک بگذارند. این محتوا که اتفاقا توسط خود مخاطب هم ساخته می‌شود که به آن user generated content گفته می‌شود، تاثیر ویژه‌ای بر گسترش کسب و کار شما خواهد داشت.

سخن آخر

اینستاگرام یک بستر بی‌نظیر برای فروش محصولات مختلف است. البته باید به این نکته توجه کرد که اینستاگرام به تنهایی نمی‌تواند نقش یک فروشگاه را برای شما بازی کند. چرا که کاربر اینستاگرام معمولا به دنبال محتواست تا به دنبال خرید مستقیم. پس در نظر داشته باشید برای تبدیل شدن به یک فروشگاه موفق، باید به محتوای خود توجه کنید. در این مقاله موبودید سعی کردیم نگاهی به پرفروش‌ترین محصولات در اینستاگرام داشته باشیم. اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه اینستاگرامی را دارید، ابتدا بهتر است حوزه فعالیت خود را مشخص کرده و پس از آن، در آن بخش شروع به تولید محتوا کنید. همچنین شما می‌توانید برای افزایش آگاهی سایر کاربران از برند خود، با اینفلوئنسرهای فعال مرتبط با زمینه فعالیت‌تان همکاری کنید.

 

مطالب مرتبط:

1399/10/04

فرم نظر سنجی