1400/10/22

دلایل عدم نمایش پستهای جدید اینستاگرام و رفع آن

دلایل عدم نمایش پستهای جدید اینستاگرام

یکی از فعالیتهای روزانه‌ی کاربران اینستاگرام، پست‌گذاری در این شبکه‌ی اجتماعی است. مخصوصاً کاربرانی که به قصد تجارت اقدام به ساخت اکانت تجاری نموده‌اند. دیده شدن پست‌ها توسط مخاطبان برای این دسته از افراد خیلی مهم است. اما گاهی پیش می‌آید که پست‌های جدید نمایش داده نمی‌شوند و بارگذاری آن‌ها به مشکل می‌خورد. اما علت چیست؟ دلایل مختلفی برای عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام و حل این مساله وجود دارد که در ادامه‌ این مقاله از موبودید به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت. مطمئن باشید که تشخیص علت و استفاده از راه‌حل مناسب برای رفع مشکل، به شما این امکان را می‌دهد که مثل سابق به پست گذاشتن در اینستاگرام ادامه دهید و نگرانی بابت این موضوع نداشته باشید. پس با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

۱. رفرش نبودن اینستاگرام

از جمله دلایلی که موجب عدم نمایش پستهای جدید اینستاگرام می‌شود، رفرش نبودن اینستاگرام شماست. رفرش نشدن و یا همان خطای couldn’t refresh در اینستاگرام، خود دلایل متفاوتی دارد که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ضعیف بودن و یا عدم اتصال اینترنت اشاره کرد که در این صورت باید تنظیمات اینترنت و یا مودم خود را چک کنید. اگر با این کار مشکلتان حل نشد، می‌توانید گوشی تلفن خود را ریستارت کنید و یا اینکه اینستاگرام خود را لغو نصب کرده و مجدداً نصب نمایید. پاک کردن حافظه‌ی داخلی و کش اینستاگرام، بررسی عدم ریپورت یا بلاک از سوی اینستاگرام و چک کردن تنظیمات APN گوشی هم از دیگر اقداماتی است که برای رفع این مشکل می‌توانید انجام دهید.

۲. کم شدن سرعت اینستاگرام

کم شدن سرعت اینستاگرام

گاهی کاهش سرعت اپلیکیشن، تنها دلیل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام است. بروز چنین مشکلی می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. از ایراد در تنظیمات وای فای و اینترنت گرفته تا ایراد در خود اپلیکیشن اینستاگرام. پس برای حل این مشکل بهتر است تا در ابتدا اتصال اینترنت خود را چک کنید و یا تنظیمات اینترنت خود را ریستارت کنید. اما چنانچه کم شدن سرعت اینستاگرام به دلیل وجود ایراد در خود اپلیکیشن باشد، می‌توانید با به‌روزرسانی برنامه آن را برطرف کنید. اگر هم این کار به حل مشکل شما کمک نکرد یک بار اینستاگرام را به‌طور کلی از روی گوشی حذف کنید و سپس دوباره برای دانلود و نصب آن اقدام نمایید. درصورتی‌که هیچکدام از این اقدامات به افزایش سرعت اینستاگرامتان کمک نکرد، می‌توانید حافظه‌ی کش اینستاگرام خود را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه‌ی کش در اینستاگرام، پیشنهاد می‌شود تا مقاله‌ی زیر را با دقت مطالعه نمایید. 

آموزش پاک کردن حافظه کش اینستاگرام در اندروید و آیفون

درباره علت کم شدن سرعت اینستاگرام بیش‌تر بخوانید.

۳. فعال بودن Mute، از دلایل عدم نمایش پستهای جدید اینستاگرام

یکی دیگر از دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام، فعال بودن حالت Mute در اینستاگرام است. برخی کاربران تمایلی ندارند که پست‌ها و استوری‌های تعدادی از مخاطبان خود را مشاهده کنند. در این شرایط، استفاده از قابلیت Mute در اینستاگرام، بهترین گزینه است که با فعال کردن آن، پست‌ها و استوری‌های شخص موردنظر، نمایش داده نخواهد شد. به‌منظور رفع این مشکل، می‌بایست چک کنید که به‌ اشتباه فالوور خود را Mute نکرده باشید. برای این کار باید وارد پروفایل شخص موردنظر شوید و روی گزینه‌ی سه‌نقطه در سمت راست کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه‌ی unmute را انتخاب کنید. 

۴. بیش از اندازه بودن تعداد هشتگ‌های پست

     بیش از اندازه بودن تعداد هشتگ‌های پست    

زیاد بودن تعداد هشتگ‌های پست از دیگر دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام می‌باشد که باید به آن توجه داشته باشید. دقت داشته باشید که برخی از شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر ممکن است که تعداد زیاد هشتگ در یک پست را قبول کنند. اما بهتر است در اینستاگرام در این زمینه اغراق نکنید و از تعدا کمتری هشتگ در پست‌هایتان استفاده نمایید. با اینکه امکان قرار دادن حداکثر ۳۰ هشتگ برای هر پست در اینستاگرام وجود دارد، اما پیشنهاد می‌شود از ۵ تا ۱۰ هشتگ برای هر پست استفاده نمایید تا به مشکلی در این زمینه برخورد نکنید و پست‌هایتان سریعاً آپلود شوند. 

۵. ریپورت شدن از سوی کاربران در اینستاگرام

مورد بعدی که موجب عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام می‌شود، ریپورت شدن از سوی اینستاگرام می‌باشد. خب همان‌طور که می‌دانید، اینستاگرام هم همچون دیگر شبکه‌های اجتماعی، قوانین مربوط به خودش را دارد. مسلماً رعایت نکردن این قوانین و مقررات، موجب ریپورت شدن اکانت شما در این رسانه‌ی ارتباطی خواهد شد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی باید قوانین و مقررات اینستاگرام را بدانید و آن‌ها را رعایت کنید. (به ‌ویژه اگر صاحب یک پیج تجاری در این کانال ارتباطی هستید). موارد زیر، از جمله عواملی هستند که موجب ریپورت شدن شخص از سوی دیگر کاربران خواهد شد:

چنانچه شخصی از کامنت یا تصویر غیراخلاقی استفاده نماید. 

درصورتی که شخصی تصویر یا پست شما را به نام خودش منتشر کند.

درصورتی که فردی کارهای شما را که دارای کپی رایت است منتشر کرده باشد.

درصورتی که یک سری افراد، پست‌ها و یا کامنت‌هایی مثل خودکشی، تهدید و آزار، استفاده از مواد مخدر و ...، منتشر کرده باشند. 

همچنین بخوانید: ریپورت اینستاگرام چیست؟ چگونه از ریپورت خارج شویم؟

۶. باز نشدن عکس‌ها، از دلایل عدم نمایش پستهای جدید اینستاگرام

گاهی دلیل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام، باز نشدن عکس‌های موجود در پست می‌باشد. برخی از پست‌های اینستاگرام، حاوی عکس‌هایی هستند که کاربران از علت باز نشدن این عکس‌ها می‌پرسند. این مشکل زمانی به ‌وجود می‌آید که خطایی در سرور اینستاگرام رخ داده باشد که معمولاً بعد از چند دقیقه هم خود به خود برطرف خواهد شد. اما این امکان هم وجود دارد که کندی اینترنت، موجب بروز این مشکل شده باشد که در این صورت باید حتماً سرعت اینترنتتان را چک نمایید. از طرفی هم فیلترینگ هوشمند ایران برای نمایش ندادن عکس‌ها و صفحات نامناسب می‌تواند موجب بروز این مشکل شود. 

۷. خصوصی بودن اکانت اینستاگرام

          خصوصی بودن اکانت اینستاگرام          

عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام به دلیل خصوصی بودن اکانت؛ یکی از دلایل عدم نمایش پست‌های کاربران برای شما، خصوصی بودن اکانت آن شخص است و شما جزء فالوورهای آن شخص نیستید. از آن‌جایی‌که در پیج‌های شخصی، عکس‌های خصوصی و خانوادگی در قالب پست و استوری به اشتراک گذاشته می‌شوند، برای امنیت بیشتر و در دسترس قرار نگرفتن اطلاعات، عموماً از حالت Private یا خصوصی برای آن‌ها استفاده می‌شود. اما اکانت‌های تجاری، معمولاً عمومی هستند و امکان مشاهده‌ی پست و استوری برای تمامی افراد در آن‌ها وجود دارد. برای دیدن پست‌ها و استوری‌های افرادی که اکانت خصوصی دارند باید حتماً آن‌ها را فالو کنید. 

۸. بلاک شدن از سوی کاربران در اینستاگرام

یکی دیگر از عواملی که موجب عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام می‌شود، بلاک شدن توسط کاربران در اینستاگرام می‌باشد. چنانچه شما توسط فردی در اینستاگرام بلاک شوید، امکان مشاهده‌ی پست‌ها و استوری‌های آن‌ها برای شما وجود نخواهد داشت و حتی ارتباطتان با دایرکت وی قطع خواهد شد. پس اگر پست‌های شخصی را نمی‌توانید مشاهده کنید بلاک بودن را نیز باید بررسی کنید.

۹. مخفی بودن پست‌ها، از دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام

مخفی بودن پست‌ها از دیگر دلایل عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام می‌باشد. اگر استوری‌ها برای close friend منتشر شوند، آن‌وقت دیگر امکان مشاهده‌ی استوری‌ها برای همه وجود نخواهد داشت. دقت داشته باشید که در مورد پست‌ها هم می‌توان همین کار را انجام داد. اما با این تفاوت که نمی‌توانید انتخاب کنید تنها چند نفر آن را ببینند. در واقع می‌توانید آن پست را آرشیو کرده و از صفحه‌ی پروفایل خود حذف کنید. در مورد استوری امکان مخفی کردن از دید یک یا چند نفر وجود دارد. اما در مورد پست‌ها امکان مخفی کردن از دید یک یا چند نفر وجود ندارد و شما می‌توانید کلاً پست را آرشیو کنید و آن را از پروفایل حذف نمایید. برای انجام این کار باید روی سه‌نقطه‌ی گوشه‌ی سمت راست بالا روی پست کلیک کرده و گزینه‌ی آرشیو را انتخاب نمایید و هر زمان که خواستید، پست را به صفحه‌ی پروفایل خودتان برگردانید. 

همچنین بخوانید: مخفی کردن استوری در اینستاگرام از دید برخی فالوورها و کاربران

سخن آخر

در این مقاله از موبودید به بررسی یکی از مشکلات شایع در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام تحت عنوان عدم نمایش پست های جدید اینستاگرام پرداختیم و آموزش‌های لازم برای رفع این مشکل را ارائه دادیم. امیدواریم که با استفاده از راه‌حل‌های پیشنهادی در این مقاله بتوانید خیلی زود مشکل خود را برطرف کنید. اگر شما هم راه‌حل خاصی برای رفع این مشکل سراغ دارید، خوشحال می‌شویم تا آن را در بخش نظرات در پایین همین مقاله با ما به اشتراک بگذارید. از همراهی شما دوستان عزیز، سپاسگزاریم.  

1400/10/29

برچسب ها:

فرم نظر سنجی